Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
GerenGer

Berichten: 1008
Geregistreerd: 31-07-08

Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-18 10:33

Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een nieuwe cap!

Laatst kwam ik in een ruitershop het merk One K Helmet tegen dat sinds kort ook verkocht
wordt in Nederland. Ik vond onder andere onderstaand model heel mooi (zonder ventilatie-
roosters aan de zijkant).
Afbeelding

Maar het liefst zou ik deze cap willen waarbij het ventilatierooster aan de voorkant grijs/mat zilver (niet metallic of glad) is, zoals op onderstaande afbeelding:
http://i570.photobucket.com/albums/ss14 ... gmyra5.jpg

Alleen vind ik bij dit model de ventilatieroosters aan de zijkant weer minder.
Nu heb ik nagevraagd bij een dealer of bovenstaand model mogelijk is met een zilveren voorkant,
maar helaas is dit niet mogelijk en is het ook niet mogelijk om een One K cap te laten samenstellen.

Nu was mijn vraag eigenlijk of er misschien alternatieve merken zijn die lijken op One K (of Samshield),
waarbij het ventilatierooster wel in het grijs te verkrijgen is.
Ik kwam ook nog de IRH IR4G cap tegen, maar ook deze is alleen geheel in het zwart te verkrijgen.
Net zoals Gatehouse Conquest, maar ook deze heeft weer van die ventilatieroosters aan de zijkant en kan ik weer alleen in het zwart vinden.

Ik hoor graag of iemand tips of nog andere merken caps weet! Ik zoek wel een cap in het zwart en suede.
Alvast bedankt! :)


Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Re: Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:03


Ivana78

Berichten: 167
Geregistreerd: 27-03-18
Woonplaats: Heerlen

Re: Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:01

Ik volg even

Be the chance you wish to see in the world❤ [o]

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Re: Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:49

Volgens mij verkoopt het Drunensruiterhuis de One K cap met ventilatierooster aan de voorkant!

Niqui

Berichten: 2157
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 12:11

Ik heb een OneK cap voor mijn dochter in Engeland gekocht en ik kan je zeggen dat het heel veel scheelde in prijs.


xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:09

Niqui schreef:
Ik heb een OneK cap voor mijn dochter in Engeland gekocht en ik kan je zeggen dat het heel veel scheelde in prijs.


Weet je toevallig bij welke winkel en of die ook een online winkel hebben? :D

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 16:54

LA Equistyle verkoopt hele mooie OneK caps!

Niqui

Berichten: 2157
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 22:34

@xVerax: bij Sportsdirect.com. Ze hebben nu alleen niet zoveel aanbod meer v.w.b. dat merk, zag ik.
Je kunt trouwens gerust een grotere maat OneK cap kopen. Onek heeft namelijk losse liners te koop die je er dan in jouw maat bij kunt kopen zodat de cap je past.
https://be.sportsdirect.com/one-k-defen ... met-767503]

Verder even zoeken naar andere webwinkels in Engeland voor de liners en andere modellen.

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 23:23

Niqui schreef:
@xVerax: bij Sportsdirect.com. Ze hebben nu alleen niet zoveel aanbod meer v.w.b. dat merk, zag ik.
Je kunt trouwens gerust een grotere maat OneK cap kopen. Onek heeft namelijk losse liners te koop die je er dan in jouw maat bij kunt kopen zodat de cap je past.
https://be.sportsdirect.com/one-k-defen ... met-767503]

Verder even zoeken naar andere webwinkels in Engeland voor de liners en andere modellen.


Thanks! :D
Charles Owens zijn daar ook best leuk geprijsd zie ik.

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 00:31

Zag op de Facebook van Drunens ruiterhuis dat zij nu ook dit merk verkopen! Misschien dat zij hebben wat je zoekt.

Lobke1998

Berichten: 300
Geregistreerd: 09-11-15

Re: Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:36

Ik zou een Onek cap zeker niet groter kopen gezien ze met schaalmaten werken (0, 1 en 2).
Zelf vind ik ze eerder wat groot vallen.

Die cap op de foto van het linkje heeft een metallic rooster, als je goed kijkt zie je bovenin ook de weerspiegeling. Helaas zijn die er niet met een normaal grijs rooster.

Voorlopig gaan er helaas ook geen caps komen met een mat grijs rooster, er zijn wel andere mogelijkheden, als je wil kan ik die via pb sturen.

Niqui

Berichten: 2157
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 21:02

Binnen dezelfde schaalmaat kun je een OneK cap best een maat groter of juist kleiner kopen. En dan koop je er de juiste maat liner bij om hem passend te maken. Dat kan interessant zijn als je een iets grotere/kleinere maat cap voor veel minder geld in de uitverkoop kan kopen :) . Of voor meerdere mensen/kinderen wilt gebruiken. Een quote van internet:

Citaat:
If a One K Helmet does not come in your size, you can easily change the liner for a perfect fit. Our liners also provide ultimate flexibility for growing children, shared helmets, or women who wear hair differently for schooling and show!

Two shells make up all sizes. The base shells for the Defender are Medium and Large. Use the Medium size helmet with a Small or X-Small liner to change the fit of the Medium helmet into a Small or X-Small. Use the Large size helmet with an X-Large or XX-Large liner to change the fit to Xl-Large or XX-Large.

Als een One K-helm niet de juiste maat heeft, kun je de voering eenvoudig vervangen voor een perfecte pasvorm. Onze voeringen bieden ook ultieme flexibiliteit voor opgroeiende kinderen, gedeelde helmen of vrouwen die het haar anders dragen voor lessen en show!

Twee schalen vormen alle maten. De basisschalen voor de Defender zijn Medium en Large. Gebruik de middelgrote helm met een Small of X-Small voering om de pasvorm van de Medium-helm in een Small of X-Small te veranderen. Gebruik de grote helm met een X-Large of XX-Large voering om de pasvorm te wijzigen in Xl-Large of XX-Large.

Lobke1998

Berichten: 300
Geregistreerd: 09-11-15

Re: Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:04

@Niqui ik snap je eerste zin niet helemaal? Als je maat 55 hebt koop je toch gewoon een schaalmaat 1?
Die andere schaalmaten krijg je met Liners dan echt niet passend.

Misschien als je net een tussenmaat hebt dat je kan kiezen uit twee schaalmaten, maar meestal is dat niet het geval.

Bij die schaal kun je dan twee of drie liners kiezen om hem perfect te laten passen.

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: Opzoek naar een nieuwe cap (One K Defender)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 18:38

Ik heb sinds vandaag de cap met rose gold. Net mee gereden en ik ben echt fan. Goed ventilerend en hij zit heel fijn

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:48

Sanne96 schreef:
Ik heb sinds vandaag de cap met rose gold. Net mee gereden en ik ben echt fan. Goed ventilerend en hij zit heel fijn


Die vind ik ook zoooo gaaf! Alleen jammer dat hij er niet in het blauw is.

Edit: weet eigenlijk niet 100% zeker of we dezelfde bedoelen, ik bedoel die met de wijde klep. :=

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 00:37

xVerax schreef:
Sanne96 schreef:
Ik heb sinds vandaag de cap met rose gold. Net mee gereden en ik ben echt fan. Goed ventilerend en hij zit heel fijn


Die vind ik ook zoooo gaaf! Alleen jammer dat hij er niet in het blauw is.

Edit: weet eigenlijk niet 100% zeker of we dezelfde bedoelen, ik bedoel die met de wijde klep. :=


Die heb ik inderdaad, baalde er ook van had hem graag in het blauw met rose gehad


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers