Nachtbrakers meld u!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 01:14

Ja stom hè? Echt iedere nacht standaard..
Werkse :)

Rock this day like there is no tomorrow



Marcella

Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 10:20

Werd vannacht wakker omdat het stormde.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 23:49

Zo maar eens proberen te slapen. Heb net de politie gebeld omdat m'n bovenburen weer een gezellig samenzijn hadden. Zegt ie tegen de agent: Het is nog geen 12 uur. Nee joh koekwaus na 10 uur moet het gewoon stil zijn. En ik snap niet waarom ze niet aanbeld zegt ie. Ik ga daar niet in m'n eentje staan als vrouw zijnde.
Kwam wel ter ore dat hij weg wil. Mooi toch. Gaat ie maar op een hutje op de hei wonen. Kan ie genoeg muziek draaien

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Nicje87

Berichten: 9848
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 00:56

Dat gebeurd dan vaker Purny?

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 05:55

Goeiemorgen !

Wat vervelend purny

kerstmuts

purny

Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 11:31

Nicje87 schreef:
Dat gebeurd dan vaker Purny?

Jup. Al ongeveer 2,5 a 3 jaar

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 03:09

Pff ik word gek van het hoesten.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 04:13

Tine10 wat vervelend zeg, geen hoestdrank of keelsnoepje wat enige verlichting brengt om in slaap te komen..?

Ik meld me hier nooit, meestal legt mijn lijf en hoofd de link wel dat bed = slapen betekend.

Momenteel echter al sinds half 2 wakker, dan warm dan koud dan onrustige benen. Een voet in gips wat besluit om spontaan vanaf moment 'we liggen in bed' te gaan jeuken als de malle en niet bij kunnen.

Dráma, en ik hou zo van slapen.. :z

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 07:48

Alles helpt maar voor korte duur. Zoonlief is ook niet fit dus wedstrijd afgebeld. Dat geeft wel wat rust en mogelijkheid om meer op bed te liggen. Kan geen thee met honing meer zien

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 04:37

Wat een stilte in dit topic, maar ik kan dus niet slapen hoewel dat wel echt een grote hobby is :+
Ik heb last van een jetlag, iemand tips en ideeën hoe ik hier zo snel mogelijk vanaf kom? :=

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 05:14

Een jetlag. Altijd vervelend. Volgens mij moet je dan proberen om zsm weer het ritme van de tijdzone waar je nu bent aan te houden.

Scheelt het veel met waar je was?

Hier nachtdienst.. dus nog wel even wakker

Julius <3

8nnemiek

Berichten: 43379
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 05:25

Wat vervelend gowlan! Ik ben nooit zo ver weg geweest dus geen tips helaas..

Hier zat/zit een enorme vliegenplaag sinds gisteravond, dus ik word steeds wakker door het gezoem -O-

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 05:59

@ Olikea: 6 uur (daar 6 uur vroeger dan hier). Het vreemde is wel dat ik daar echt tussen half 10 en half 11 elke keer sliep en heerlijk uitgerust tussen half 6 en half 8 wakker werd. Soms wel eens wakker snachts maar dan draaide ik me gewoon om en sliep net zo easy verder.
Nu ben ik vrijdag ochtend teruggekomen (nachtvlucht dus) en heb ik geprobeerd op de vlucht 2 uur te slapen. Rond 2 uur smiddags (deze tijd) werd ik getackeld door slaap en heb ik in totaal 2,5 uur gebroken geslapen (tot 6 uur en tussendoor wakker geschrokken van geluiden en dingen). Savonds lag ik er redelijk laat in (rond 1) en zo moe als ik was, om half 6 sliep ik nog niet en vreselijk honger. Hier uiteraard niet op ingegaan en daarna sliep ik wel. Rond 10 wakker, omgedraaid en om 11 uur echt wakker gebleven. Tot 2 uur vanmiddag wel heel brak geweest en vandaag de hele dag wakker gebleven. Inmiddels is het bijna 6 uur smorgens en hoewel ik me echt een dood vogeltje voel, kom ik niet in slaap. Normaal pak ik mijn telefoon dan ook niet, maar het gaat nu zo lang duren dat ik er aan toe geef.
Echt heel frustrerend dit, moet maandag ochtend rond deze tijd er ook uit dus zou zo graag weer op tijd slapen en gewoon uitgerust voor de dag komen.
Heb vaker jetlags gehad, maar nooit zo heftig als deze..

@8nnemiek, wat rot zeg!!! Hopelijk ben je er gauw vanaf, enig idee waar het vandaan komt?

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Anna79

Berichten: 3376
Geregistreerd: 30-11-15

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 08:45

Wat vervelend Gowlan! Je zou melatonine kunnen proberen dat wil nog weleens helpen bij jetlag.
Probeer wel zoveel mogelijk je gewone ritme aan te houden hoe lastig dat ook is. Neem bijvoorbeeld een uur voordat je op bed gaat 1mg melatonine en ga rond je normale bedtijd slapen. Sterkte!

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 13:40

Anna79 schreef:
Wat vervelend Gowlan! Je zou melatonine kunnen proberen dat wil nog weleens helpen bij jetlag.
Probeer wel zoveel mogelijk je gewone ritme aan te houden hoe lastig dat ook is. Neem bijvoorbeeld een uur voordat je op bed gaat 1mg melatonine en ga rond je normale bedtijd slapen. Sterkte!

Ik ga dat vanavond maar eens proberen, ben iets na 7 in slaap gevallen en 10 u de wekker maar gezet.
Al ben ik wel wat huiverig voor de werking, ik heb ooit melatonine vanuit de huisarts gekregen en hoewel ik wel binnen een kwartier ermee sliep, werd ik na een half uur tot 45 minuten altijd wakker.
Moet erbij zeggen dat ik toen wel echt meer oorzaken en medicatie had en langdurig slaapproblemen.
Gelukkig kan ik de laatste jaren over het algemeen altijd binnen notime slapen :D

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Anna79

Berichten: 3376
Geregistreerd: 30-11-15

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 14:18

Melatonine is in principe een lichaamseigen stof, maar mensen kunnen er inderdaad wel verschillend op reageren. Ik denk dat je er het meest bij gebaat bent om heel strak je bedtijden aan te gaan houden om zo snel mogelijk weer in je ritme te komen. Als je nu op rare tijden gaat bijslapen blijft je lichaam van slag.

Sterkte hoor, niks aan.

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 01:06

Anna79 schreef:
Melatonine is in principe een lichaamseigen stof, maar mensen kunnen er inderdaad wel verschillend op reageren. Ik denk dat je er het meest bij gebaat bent om heel strak je bedtijden aan te gaan houden om zo snel mogelijk weer in je ritme te komen. Als je nu op rare tijden gaat bijslapen blijft je lichaam van slag.

Sterkte hoor, niks aan.

Is ook zo. Nou afgelopen nacht sliep ik om een uur of 3. Werd om 5 uur wakker, beetje heen en weer gedraaid (had ineens heel erg buikpijn dus ook een toiletbezoek :+) en daarna nog wel geslapen tot 7. Toen wakker geworden met immense hoofdpijn en wederom de hele morgen een relatie met de wc gehad. Wel wakker geweest dus, maar niet zoals de planning eigenlijk had moeten zijn :=
Tegen einde van de middag ging het beter en heb ik afscheid genomen van het toilet, maar helaas wel de gehele avond al hoofdpijn en nu wederom klaarwakker.
Hopelijk val ik zo wel in slaap, en ondanks ik morgen onverwacht vrij ben van school, heb ik gelukkig smorgens wel een afspraak bij de fysio staan. Dan kan ik daarna mooi aan wat verslagen voor school zitten en daarna even naar mijn paard toe. :)

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Fearn

Berichten: 4763
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 02:13

Kan niet slapen en morgen moet ik vroeg opstaan voor een belangrijke toets _-:(

Eloya

Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 02:22

Hier mega onrustig in mijn hoofd. Heb het nog 12 uur zien worden. Werd ik net wakker met het idee van uw vast 4.00 ofzo is het nog maar 02.00 :( en kan nu niet meer slapen want ben misselijk wakker geworden...
Vanmiddag gesprek waar ik spanning voor heb... en zit met een irritatie van mijn evenwichtsorgaan dus alles draait en doet bah

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 02:50

Sterkte beiden. Hier slaap ik ook nog niet, en nog steeds enorme hoofdpijn. Gaat weer lekker met ons!

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Eloya

Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 03:02

Jij ook sterkte gowlan!
Hier blijft die misselijkheid een beetje hangen, heb nu echt zoiets van of zet door of ga weg... ben ook gewoon klaar wakker. van kijken naar het scherm word het ook niet beter van maar moet toch iets te doen hebben als afleiding

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Fearn

Berichten: 4763
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 03:22

Kan nog 3,5 uur slapen voordat de wekker gaat +:)+

Sterkte jullie ook :(

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 03:35

IsaCalixa schreef:
Kan nog 3,5 uur slapen voordat de wekker gaat +:)+

Sterkte jullie ook :(

Ohhh dat is echt rot zo voor een toets. Succes over een paar uur!

@Eloya; heb je geen domperidon in huis toevallig?

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

Eloya

Berichten: 5188
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 03:54

ja heb ik wel, maar heb ik maar een paar van, en dat wil ik bewaren voor als het echt erg is.. nu is het opzich nog te handelen maar wel naar. en weet ook niet of het honger is of slecht gevallen eten of nog iets anders i don't know.. mijn hele buik is beetje vanslag en de duizeligheid werkt ook niet mee. Wel bedankt voor de tip.

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 04:01

Sterkte alle.

Ik ben aan t werk -O-.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, IASCrawler en 124 bezoekers