Ervaring online winkel Equimatch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Ervaring online winkel Equimatch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 18:18

Heeft iemand recente ervaringen met Equimatch.nl?

Ik heb 8 september j.l een bestelling geplaatst en nog steeds niet ontvangen, ondanks dat ik direct na betaling een bericht ontving dat de bestelling direct verzonden zou worden.

Wat ik tot nu toe op internet over deze winkel heb kunnen vinden stemt me niet bijster positief, en ik heb het bedrijf nog niet telefonisch te pakken kunnen krijgen en op email wordt vooralsnog niet gereageerd. -O-

Herkent iemand deze problematiek? Of heb je juist hele goede ervaringen met Equimatch?


Allegandra

Berichten: 784
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Koewacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:36

Ik heb vorige week iets besteld en gisteren netjes ontvangen.
Tot hier voor had ik ook nog nier van deze winkel gehoord.

Happy, my love, m'n sterretje in hemel.... !
Boy Lucswolle, m'n kanjer!
Max, onze grote knuffelbeer!

Forcalquier

Berichten: 2062
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:00

In juni heb ik daar vliegenmaskers besteld. Ik kreeg via een whatsapp bericht te horen dat de bestelde versie helaas niet meer beschikbaar was. Mij is toen een keurige oplossing aangeboden: de duurdere variant voor dezelfde prijs of mijn geld terug.
Ik heb voor optie 1 gekozen en de volgende dag had ik het al in huis, helaas 1 masker minder ontvangen dan besteld terwijl er wel 3 stuks op de pakbon waren afgevinkt.
Wederom weer een appje gestuurd en het probleem voorgelegd. Helaas kreeg ik toen geen reactie meer terwijl mijn berichtjes wel gelezen waren.
Uiteindelijk (2 dagen later) maar naar de epplejeck gereden om een masker te halen.....kreeg ik de dag ernaa ineens een pakketje met het ontbrekende vliegenmasker :D

Daar heb je een punt -> .


Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Ervaring online winkel Equimatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:01

Ik bestel daar ook mijn hoofdkappen. Gaat altijd mooi en snel. Nooit problemen. Reageren ook snel via mail.

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#

rider

Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-18 19:38

Fijn om wat goede ervaringen te lezen...hopelijk komt het hier ook goed. Ik heb nog steeds niks van ze gehoord. -O-

Noblesse_Jarig

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: Ervaring online winkel Equimatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:10

Ik had er een borstriem besteld, er zat ook best wel lang tussen de mail waarin stond dat het meteen zou verzonden worden en de effectieve verzending. Maar uiteindelijk netjes ontvangen :)

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Ervaring online winkel Equimatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:26

Ik heb er een paar maanden terug een hoofdstel gekocht. Ben er erg blij mee, bezorging ging ook goed dacht ik.

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Ervaring online winkel Equimatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:34

Heb jaren geleden wel meerdere keren besteld. Levering en communicatie ging soms wat traag maar uiteindelijk wel altijd alles netjes opgelost.

"Men kan in de africhting van het paard en de opleiding van de ruiter pas een volgende stap zetten als de vorige stap is afgesloten" Ernest van Loon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers