Ik heb 8 september j.l een bestelling geplaatst en nog steeds niet ontvangen, ondanks dat ik direct na betaling een bericht ontving dat de bestelling direct verzonden zou worden.
Wat ik tot nu toe op internet over deze winkel heb kunnen vinden stemt me niet bijster positief, en ik heb het bedrijf nog niet telefonisch te pakken kunnen krijgen en op email wordt vooralsnog niet gereageerd.
Herkent iemand deze problematiek? Of heb je juist hele goede ervaringen met Equimatch?
In juni heb ik daar vliegenmaskers besteld. Ik kreeg via een whatsapp bericht te horen dat de bestelde versie helaas niet meer beschikbaar was. Mij is toen een keurige oplossing aangeboden: de duurdere variant voor dezelfde prijs of mijn geld terug. Ik heb voor optie 1 gekozen en de volgende dag had ik het al in huis, helaas 1 masker minder ontvangen dan besteld terwijl er wel 3 stuks op de pakbon waren afgevinkt. Wederom weer een appje gestuurd en het probleem voorgelegd. Helaas kreeg ik toen geen reactie meer terwijl mijn berichtjes wel gelezen waren. Uiteindelijk (2 dagen later) maar naar de epplejeck gereden om een masker te halen.....kreeg ik de dag ernaa ineens een pakketje met het ontbrekende vliegenmasker
Ik had er een borstriem besteld, er zat ook best wel lang tussen de mail waarin stond dat het meteen zou verzonden worden en de effectieve verzending. Maar uiteindelijk netjes ontvangen