Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:45

SavannahNx schreef:
Lau schreef:

Say what :wow:


Ja ken je The BlueWhale Challenge nog? zoek maar op Momo Challenge. Er is al 1 meisje dood.


Dit is gestoord :wow:

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:55

[/quote]Ja ken je The BlueWhale Challenge nog? zoek maar op Momo Challenge. Er is al 1 meisje dood.[/quote]

Dit is gestoord :wow:[/quote]

Bizar he...

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:05

Lestrange01 schreef:
Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?

Docenten zijn ook maar mensen hoor dus als jij de situatie even toelicht (en dat hoeft niet in geuren en kleuren) dan mag je vast naar het toilet. Daarbij is er in een leswisseling ook een mogelijkheid. Verder kan je op de werkvloer ook niet zomaar naar het toilet. Oo school heb je om de 2/3 lesuur pauze dus in een normale situatie kan je dat best een beetje plannen.
En dit is vooral gericht op de berichten over ik ga gewoon en direct door naar de de directie...

Verder erger ik mij aan mijn gekuch en gehoest.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 18-09-18 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:06

lenaa_tje schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?

Docenten zijn ook maar mensen hoor dus als jij de situatie even toelicht (en dat hoeft niet in geuren en kleuren) dan mag je vast naar het toilet. Daarbij is er in een leswisseling ook een mogelijkheid. Verder kan je op de werkvloer ook niet zomaar naar het toilet. Oo school heb je om de 2/3 lesuur pauze dus in een normale situatie kan je dat best een beetje plannen.


Leswisseling is geen mogelijkheid want anders ben je te laat en mag je bij ons een lesuur (3kwartier) wachten.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:09

Dan nog gok ik zo dat je dat als nog wel even kan vragen aan de docent terwijl je een leswisseling hebt.
Bij mij ben je in eerste instantie ook te laat maar heb je dit vooraf gecommuniceerd kan er veel. Verder weinig weet over mbo, dit verschilt echt erg per mbo school maar in het bericht ging het over bio dus ik denk vo.

Amber_anne

Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:11

Hoezo kan je op de werkvloer niet zomaar naar het toilet, dat bepaal je toch echt zelf hoor

Divers

Berichten: 1058
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:14

Amber_anne schreef:
Hoezo kan je op de werkvloer niet zomaar naar het toilet, dat bepaal je toch echt zelf hoor

Ja hoor, even mijn klas van 30 kinderen alleen laten terwijl ik rustig ga zitten :D

Dan maak ik maar zin.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:15

Amber_anne schreef:
Hoezo kan je op de werkvloer niet zomaar naar het toilet, dat bepaal je toch echt zelf hoor

Ligt echt aan de werksituatie. Ik kan niet zomaar mijn groep alleen laten. Zeker niet als dit lwoo leerlingen zijn.
Daar heb ik mijn pauzes voor om de 2/3 uur.
Ook in een winkel, achter de kassa kan dit niet zomaar. Opnieuw uitzonderingen daar gelaten.
Dit zijn vaardigheden die mijn leerlingen ook moeten leren. Daarom hebben wij hier regels voor.
Mag dan nooit iemand naar het toilet? Nee maar ik kan prima inschatten wanneer dit nodig is. Ook aan de reactie van leerlingen.

Amber_anne

Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:17

Ik denk dat het eerder een uitzondering is dat je niet naar de wc kan dan wel op een werkplek. Heeft ook niks te maken met waarom lestrange niet naar de toilet zou mogen


Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:31

lenaa_tje schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?

Docenten zijn ook maar mensen hoor dus als jij de situatie even toelicht (en dat hoeft niet in geuren en kleuren) dan mag je vast naar het toilet. Daarbij is er in een leswisseling ook een mogelijkheid. Verder kan je op de werkvloer ook niet zomaar naar het toilet. Oo school heb je om de 2/3 lesuur pauze dus in een normale situatie kan je dat best een beetje plannen.
En dit is vooral gericht op de berichten over ik ga gewoon en direct door naar de de directie...

Verder erger ik mij aan mijn gekuch en gehoest.


Wij hebben een ander rooster gekregen (flex rooster) dus wij hebben een pauze na elke leswisseling, maar daardoor duren lessen wel 80 minuten. Echter zijn er maar drie wc's in de onder verdieping (we mogen niet naar boven tijdens de pauze) waarvan maar een van de dames toiletten een klein prullenbakje heeft. (Vraag me ook echt af wie dit heeft bedacht, waar moeten we het dan laten :roll: ) en de pauze ervoor duurde maar 10 minuten, wat betekent: 5 minuten voor de bel gaat. Dan kan je wel staan wachten maar de kans is groot dat je nog in de rij staat wanneer de bel gaat..

En dan kan je het nog wel ophouden, maar als je ongesteld bent laat dat zich niet echt in plannen :+ heb zelfs tegen de lerares aangegeven dat ik ècht moest, maar ze zei dat de regels de regels waren (en toen wilde ik niet meer door de klas heen gillen dat ik ongesteld ben).

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 18:50

Meestal snappen vrouwen wel als je zegt dat je echt naar de wc moet. Nooit echt problemen mee gehad, zeker op het MBO niet. Zelfs onder examens kon het. (Onder begeiding)
Ik ga dan gewoon naar de wc hoor, beter dan doorpakken. :=

------------------------------

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 19:05

Dat beide rijbroeken die ik wilde er vannochtend nog waren, nu wik ik ze bestellen zijn ze er niet meer in de juist emaat. BEIDE NIET |( 1 is in de sale dus hoop dat iemand deze terug stuurd. De ander is noet in de sale dus wellicht wordt die voorraad nog aangevuld

Een koude trui, is geen goede trui.

Amber_anne

Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:01

Mijn vriend, ben erg geneigd om op de bank te gaan slapen

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:34

Hoofdpijn...

Alex en Jorie <3

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:34

Psv

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:41

Hier ook hoofdpijn.. En de gedachte dat ik misschien niet door de selectie van geneeskunde heen kom, terwijl ik dat het allerliefste wil gaan doen volgend jaar.

:D

Amber_anne

Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:49

The bank it's going to be, maar Dan moet ik een deken van zolder pakken en ben bang voor spinnen....

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:04

Dat mijn tong helemaal geïrriteerd is en dat eten en drinken niet heel fijn is.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:06

Amber_anne schreef:
The bank it's going to be, maar Dan moet ik een deken van zolder pakken en ben bang voor spinnen....


Je gaat toch niet je bed uit voor hem. Doeg zoek het uit ga jij maar op de bank liggen! Met spinnendeken!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

vikawiek

Berichten: 1444
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:09

hier ook hoofdpijn, de hele dag al. En dat ik ziek aan het worden ben en ik dan altijd m'n stem verlies :')

Cartoonist found dead, details are sketchy

Amber_anne

Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:32

SavannahNx schreef:
Amber_anne schreef:
The bank it's going to be, maar Dan moet ik een deken van zolder pakken en ben bang voor spinnen....


Je gaat toch niet je bed uit voor hem. Doeg zoek het uit ga jij maar op de bank liggen! Met spinnendeken!



Hij was gaan douchen en naar bed, ik moest de konijnen nog verzorgen... De keus was in bed of op de bank nou dan maar de bank, heb de deken van zolder gehaald en naar beneden gegooid dus geen spinnen erop

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:40

Vandaag had ik een hoorcollege en die vrouw heb ik al eens eerder gehad. Maar ze zegt na elke zin extreem vragend "Jaa?". Heel storend en ik kon bijna niet meer recht op de stoel blijven zitten van het lachen. Het is het ergste stopwoordje wat ik ooit gehoord heb. En de naam van het college was "De Grote Didactiek Show". :+

Voorbeeld:
Nou jullie moeten dit jaar allemaal stage lopen, ja? En daarbij hoort natuurlijk een dossier, ja? En daar gaan we jullie op voorbereiden. Jullie kennen allemaal de bijbehorende ELO pagina, ja?"

Man ik heb gelachen, maar niks meegekregen van wat ze vertelde. :roll:

Amber_anne

Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 07:23

Dat ik me appel heb gesneden met een mesje waar ik gister ui mee heb gesneden

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 07:28

That the nun echt best eng was maar dat ik het gevoel heb dat ie niet compleet was en er veel meer mee gedaan had kunnen worden, want alles in de film leent zich er verder wel voor

Wave after wave

Tigress

Berichten: 8921
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 07:30

Dat ik ontzettend nodig naar de wc moet, maar er nu constant klanten zijn en ik dus niet kan ;(
Echt, mensen...nu even niet :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ekeif96, GrapeshotBot, Inney, maitestar23, ManonGrr, Queijo, Vagabondo en 79 bezoekers