Verschil in hoeveelheid siliconen/ervaringen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Verschil in hoeveelheid siliconen/ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 18:00

Hoi, ik wil dus deze broeken gaan bestellen:
(1)
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 16008.html

(2)
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... 11461.html

Ik heb express gekeken naar niet teveel siliconen op het zitvlak aangezien ik niet gewend ben ermee te rijden en ik niet helemaal wil plakken.

(1)
Deze broek koos ik uit wegens het denim effect. Dit vind ik mooi. Én ik wilde de siliconen uitproberen. Nu zit er zoals je ziet niet heel veel siliconen op deze broek. Waardoor het me dus fijn lijkt om mee te beginnen. Ik hoor ook vaak dat je met teveel siliconen helemaal plakt en niks meer kan.

(2)
Hier zit iets meer op, maar Nogsteeds niet erg veel naar mijn idee. Nogmaals, ik wilde dus niet teveel siliconen gelijk.

Nu gaat het niet alleen om de siliconen, maar ook om de ervaringen met de broeken zelf. Dus, als iemand echt zoiets heeft van ‘ik heb die broek en dit moet je echt weten’. Let me know!

Gewoon een ‘broek is heel fijn.... etc.’ Is natuurlijk ook fijn om te horen.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 08:48

Ik zie net dat ze er beide niet meer in mijn maat zijn, hopen dat iemand hem terug stuurt!
Mocht je toch nog je ervaring willen delen, graag.

xRedshift

Berichten: 150
Geregistreerd: 25-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:54

Ik ben begonnen met een rijbroek met siliconen knie grip (harry’s horse) ik moest er erg aan wennen maar had wel het gevoel dat ik het fijn ging vinden.
Nu heb ik rijbroekem van Epplejeck met volledig silliconen zitvlak en ik wil niet meer terug! Ik vind de rijbroeken van Epplejeck wat dat betreft het fijnste!

Princesj

Berichten: 4547
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Verschil in hoeveelheid siliconen/ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:17

Mijn vriendin heeft 2 broeken met siliconen gekocht van EJ huismerk. Naast dat ze snel kapot gingen bij de bewerkingen, mag ze van mij niet meer met deze broeken rijden op mijn merrie. De siliconen zijn zo sterk dat ze totaal geen gebruik meer van haar zit kan maken in het rijden. Ze gaat om die reden toch weer terug naar het kunst lederen zitvlak, wel grip, niet te vast zitten.

Nog een puntje, op mijn bruine zadel kreeg ik ook schade van de siliconen..

xRedshift

Berichten: 150
Geregistreerd: 25-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 12:39

Princesj schreef:
Mijn vriendin heeft 2 broeken met siliconen gekocht van EJ huismerk. Naast dat ze snel kapot gingen bij de bewerkingen, mag ze van mij niet meer met deze broeken rijden op mijn merrie. De siliconen zijn zo sterk dat ze totaal geen gebruik meer van haar zit kan maken in het rijden. Ze gaat om die reden toch weer terug naar het kunst lederen zitvlak, wel grip, niet te vast zitten.

Nog een puntje, op mijn bruine zadel kreeg ik ook schade van de siliconen..


Oei dat is niet best! Dit herken ik echter echt niet met mijn EJ broeken. Ze zijn niet kapot, kleur blijft ook mooi na veel wassen. Ik vind de grip juist niet sterk vergeleken met de harry’s horse. Maar misschien is dit omdat ik het gewend ben.
Ik heb ook geen schade aan het zadel.
Vervelend dat dit jou wel gebeurt is!

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Re: Verschil in hoeveelheid siliconen/ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 12:46

Ik heb er een van horze. Daar was bijna alle silliconen al vanaf na een keertje op de fiets zitten ( nog niet eens gereden) bij m'n kruis.

En ik heb er een van horka. De silliconen op die blijft heel goed.

Ik vind het wisselend hoe ik er mee rijd.. Soms wanneer ik wat last van m'n lijf heb vind ik de silliconen prettiger omdat ik dan niet zo hoog het zadel uit gelanceerd wordt als m'n lichaam me in de weg zit.

Soms als ik wel lekker in m'n vel zit rij ik liever met een broek met alleen grip bij m'n knieën.