Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Al_Zawraa

Berichten: 2335
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-18 22:05

Wat is het toch genieten, mijn Arabische kudde!
Vooral als ze weer eens voor mijn lens mogen schitteren, en er zulke mooie foto's uitkomen <3

Eerst de meest dierbare..
Eindelijk weer eens mooie foto's van mijn oude, wijze dame. Zij is de enige die op de foto gaan niet zo heel leuk vind, of alleen wanneer het haar uitkomt. Met die reden sla ik haar meestal over, maar inmiddels waren de laatste echt goede foto's al van 3 jaar geleden. En omdat ze ook niet het eeuwige leven heeft, en de ouderdom langzaam een beetje begint te tekenen, ben ik zo blij met deze foto's!

Aziza, inmiddels 21 jaar oud, en drachtig van haar laatste veulentje <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan mijn eigen gefokte Aleeyah, inmiddels 4 jaar oud, en drachtig van haar eerste veulentje <3 Zo benieuwd hoe ze het gaat doen als moeder en wat ze aan het maken is!

Afbeelding

Afbeelding

Dan de papa van beide veulens, mijn jonge hengst Kas. Hij is zich zo enorm goed aan het ontwikkelen, ik kan niet wachten wat de toekomst voor hem gaat brengen, en natuurlijk om te zien hoe zijn veulens zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amir moest natuurlijk ook nog even de show stelen. Amir is de 3 jarige zoon van Aziza, hij is als jaarling verkocht en afgelopen voorjaar heb ik hem weer terug gekocht, omdat de vorige eigenaar niet meer voor hem kon zorgen. En ik heb er absoluut nog geen spijt van dat hij terug is! Het is een heerlijk paard en hij is dikke maatjes met Kas <3
Aankomende winter zal hij beleerd gaan worden, en dan gaan we volgend jaar voorzichtig met hem aan de slag.

Afbeelding

Afbeelding

Ook hebben we natuurlijk Mausi nog, de knappe mama van Aleeyah.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En dan hebben we Amjad nog, mijn prachtige rijpaard, helaas hadden we geen tijd meer om ook foto's van hem te maken. De laatste tijd zijn de meeste foto's van hem vooral zo :D

Afbeelding

Goodbyes are not forever, goodbyes are not the end. They simply mean I'll miss you until we meet again..
AZ Rahnanah Bint Aziza 14-02-2010 - 28-01-2012
Chantal's Aziza 21-02-1997 - 15-11-2018


goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:15

Wat een prachtige kudde! <3

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:40

Wat een rijkdom heb je daar! Schitterende paarden stuk voor stuk!

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

MirandaMalik

Berichten: 9868
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:03

Mooie foto's!
Je hebt prachtige paarden. <3
En straks nog een paar erbij, helemaal geweldig! :))

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

Emerelle

Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:36

wat een gave kudde met al die schimmel arabieren!
leuk zeg!

Manadeluca

Berichten: 1121
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:59

Mooie paarden, en inderdaad wat een rijkdom, maar ook veel werk.

Mondy

Berichten: 11787
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:05

Ik vind 1 witte om proberen schoon te houden al een klus... Hoe hou jij je schoonheden zo mooi zeg !
Of zijn Arabieren te netjes om in viezigheidjes te liggen :))

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.


Set_Elkol
Berichten: 14831
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:07

Ze zijn zo mooi Roma <3 Aleeyah is echt zo prachtig opgedroogd. Ik ben ontzettend benieuwd naar de veulentjes.

MirandaMalik

Berichten: 9868
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 16:12

Mondy schreef:
Ik vind 1 witte om proberen schoon te houden al een klus... Hoe hou jij je schoonheden zo mooi zeg !
Of zijn Arabieren te netjes om in viezigheidjes te liggen :))


Ik heb ook een nakomeling van Aziza, die houdt zich redelijk schoon, maar die is ook nog vrij donker.
Maar hij ligt toch altijd languit in de stal te slapen. :=


Uitgelicht! *\o/*

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

onpaard

Berichten: 2953
Geregistreerd: 28-03-13

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 18:43

Ik zie een misvormt hoofd maar dat is in geloof ik.

*****

MirandaMalik

Berichten: 9868
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 18:49

onpaard schreef:
Ik zie een misvormt hoofd maar dat is in geloof ik.


Kijk je in de spiegel? :+ :P :D

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

onpaard

Berichten: 2953
Geregistreerd: 28-03-13

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 18:50

_O-

De oude merrie is prachtig hoor maar t paard op de voorpagina heeft echt een raar hoofd.

*****

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 18:51

onpaard schreef:
Ik zie een misvormt hoofd maar dat is in geloof ik.


Blijft moeilijk hè, gewoon lekker niet reageren als het je niet aan staat..

Afbeelding


-

Prachtige paarden TS, heb zelf ook 5 jaar een geweldige arabische volbloed gehad en ben sindsdien helemaal verliefd op het ras en dan helemaal de witte / schimmels :D

00000000
Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-06-04

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 19:26

Mooie kudde. Zie dat je in het verleden ook een merrie van Sven hebt gehad, Amurra. Kan haar nog goed herinneren

Al_Zawraa

Berichten: 2335
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-18 19:34

onpaard schreef:
Ik zie een misvormt hoofd maar dat is in geloof ik.


Oh, heerlijk :D Het blijft toch altijd leuk om af te wachten hoe lang het duurt voordat er zo'n reactie komt hier op bokt :')
Ja, zoals je vast weet wordt die dish erin geslagen bij de veulentjes meteen na de geboorte, want als je te laat bent vormt het niet mooi meer :j Of, ja hij is tegen een hek gelopen :x

Ja ik heb ze allemaal al gehoord _O-

Smaken verschillen gelukkig, en als het je niet aanstaat kijk je toch niet?

Goodbyes are not forever, goodbyes are not the end. They simply mean I'll miss you until we meet again..
AZ Rahnanah Bint Aziza 14-02-2010 - 28-01-2012
Chantal's Aziza 21-02-1997 - 15-11-2018

Al_Zawraa

Berichten: 2335
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-18 20:05

De rest bedankt voor de leuke reacties :D

Miranda, ja, een paar erbij, maar het is ook de bedoeling dat er straks weer een aantal weggaan hoor, anders wordt het echt teveel.

Thanks Katja! Ik vind haar zelf ook erg mooi geworden, precies zoals ik gehoopt had. (behalve dan die zwelling op haar hoofd vanwege de trap die ze gehad heeft. Maar ik ben blij dat ze er nog is, en gelukkig zie je het niet vanuit elke hoek). Je bent altijd welkom hoor, als de veulentjes er zijn!

Manadeluca schreef:
Mooie paarden, en inderdaad wat een rijkdom, maar ook veel werk.


Dat is het ook, zeker naast een fulltime baan. Maar het geeft meer energie dan dat het kost, so it's worth it :) Volgend jaar worden ook de laatste veulentjes, en dan hoop ik ook iets te gaan minderen.

Mondy schreef:
Ik vind 1 witte om proberen schoon te houden al een klus... Hoe hou jij je schoonheden zo mooi zeg !
Of zijn Arabieren te netjes om in viezigheidjes te liggen :))


Ik moet zeggen dat ze over het algemeen nooit écht vies zijn. Wel rollen in het zand, maar dat poets je er zo weer af. Maar echt mestvlekken enz hebben ze maar heel soms (gelukkig *D )
Maar ze staan er dus ook weleens zo bij :x

Afbeelding


amaldas schreef:
Mooie kudde. Zie dat je in het verleden ook een merrie van Sven hebt gehad, Amurra. Kan haar nog goed herinneren


Wat leuk dat je Amurra kent! Een geweldige merrie, helaas ging mijn relatie uit, vlak nadat ik haar gekocht heb. Toen kreeg ik niet zo lang daarna, de mogelijkheid om Mausi te kopen, en zij was echt de merrie die ik altijd al zo graag had willen hebben.. Daarop heb ik besloten Amurra toch te verkopen, wat Sven gelukkig zeer goed begreep, mocht mijn relatie niet stuk gelopen zijn, had ik ze waarschijnlijk beide aangehouden. Ze heeft een heel goed thuis gevonden, wel in het Midden Oosten, maar bij een eigenaar die super gek op haar is. Helaas heb ik nooit meer de kans gekregen om dat laatste aan Sven te laten weten -O-

Goodbyes are not forever, goodbyes are not the end. They simply mean I'll miss you until we meet again..
AZ Rahnanah Bint Aziza 14-02-2010 - 28-01-2012
Chantal's Aziza 21-02-1997 - 15-11-2018

00000000
Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-06-04

Re: Genieten! Mijn Arabische kudde ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 20:27

Ik heb helaas mijn merrie Al Shama Shadiva ook moeten verkopen, ze is uiteindelijk naar Iran vertrokken als fokmerrie en heeft een 5 * huis daar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 21 bezoekers