Max en Luna, kruising britjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corine1981
stokpaard connaisseur

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Max en Luna, kruising britjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 20:15

Hoi allemaal,

Afgelopen zondag hebben wij gezinsuitbreiding gekregen in de vorm van Max en Luna.

Het liep allemaal even anders dan verwacht. Al een hele poos zeuren de kids om een poes, ik roep steeds; in een ander huis... en toen hadden we ineens dat andere huis :x

Nog eens goed nagedacht of we voor 20 jaar brokjes wilden serveren, maar vooral genieten van eigenzinnige knuffels op pootjes.

Anyway, vorige week op mp gezocht naar herplaatsers, kittens zijn er genoeg maar wij wilden graag een tweedehandsje een kans geven.

Ik had een mooie Britse korthaar kater gevonden die we zondag zouden gaan ophalen. Kinderen helemaal blij, die man stuurde zelfs nog foto's tussendoor... maar zaterdagavond app te hij dat het toch niet uitkwam, hij had er ook eigenlijk geen haast mee dus wij moesten maar kijken wat we wilden...

Zondagmorgen inderdaad huilende kids.
Wij ons beraad en een nieuwe zoektocht op mp gestart.

Manlief vond een duo wat ons aansprak en die gemaild. Mensen belden ons op en we zijn daar gelijk gaan kijken.

Enfin, jullie raden het al, we zijn niet zonder lege handen naar huis gegaan.

Meet Max(imiliano) en Luna(tic)

Max
Afbeelding


Afbeelding

Luna

Afbeelding


Afbeelding

Rasloos en dus stamboekloos.
Volgens eigenaren een kruising Britse korthaar met brits langhaar. Gezien de fluffy's tussen de tenen en de kleuren denk ik dat er wel iets van Noor of Coon in zit, maar wat maakt het uit, ze hebben een geweldig karakter.

Misschien dat ik in de toekomst nog eens een kattenshow mee pak(Manlief verklaart me voor gek maar ik had daar vroeger altijd wel lol in met mijn Noortjes)...

Anoniem

Re: Max en Luna, kruising britjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:25

Omdat BB-HK meer bedoelt is voor kletstopics, verplaats ik je topic naar BB-ITP en wens ik jullie veel plezier met jullie nieuwe huisgenoten! :D

corine1981
stokpaard connaisseur

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Max en Luna, kruising britjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 20:27

Oh sorry, toch weer de verkeerde :x

shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Re: Max en Luna, kruising britjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:29

Wat een mooie dieren! Vooral Max spreekt mij erg aan, hij heeft erg mooie ogen :D

corine1981
stokpaard connaisseur

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Max en Luna, kruising britjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-18 21:16

Afbeelding
Al lekker thuis...

Nu nog wennen aan de hond :)