Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 22:57

Afbeelding


Bron: NU.nl

Rapper Mac Miller is vrijdag op 26-jarige leeftijd overleden. Dit zou zijn gebeurd na een vermoedelijke overdosis.
De artiest werd vrijdagmiddag gevonden in zijn huis in San Fernando Valley in Californië, schrijft TMZ. De hulpdiensten constateerden dat Miller op dat moment al was overleden.

De rapper had de laatste tijd al problemen met drank- en drugsmisbruik, wat zou zijn begonnen nadat zijn relatie met zangeres Ariana Grande strandde in mei. Hij vernielde zijn auto toen hij met het voertuig tegen een verkeerspaal botste. Hij vluchtte daarna, maar werd thuis aangehouden. Hij bleek toen tweemaal de toegestande hoeveelheid alcohol in zijjn bloed te hebben.

Grande deelde kort daarna een bericht waarin ze liet weten zich zorgen te maken om haar ex. De zangeres is inmiddels verloofd met komiek Pete Davidson.

Grande noemde haar relatie met Miller "giftig". "Ik heb om hem gegeven, geprobeerd om hem te steunen in zijn strijd tegen zijn verslaving en heb jarenlang gebeden dat hij weer op het rechte pad zou komen", liet Grande weten.
_____________________________________
Men stuurt nu massaal berichten naar Grande met ‘it is your fault’ :n
_____________________________________
Ikzelf luisterde niet veel naar zijn muziek.. maar als je dit hoort na al die artiesten die hem voor gingen, dan wil je toch haast geen artiest meer worden?
Laatst bijgewerkt door Trui op 07-09-18 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Re: Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:59

Wat... Ik kan even niks zeggen.

SayaJones

Berichten: 11927
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:01

Zo... Die komt even hard aan... heftig en ontzettend verdrietig...

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Re: Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:01

Wat ontzettend verdrietig.. Ik hoop dat hij zijn rust gevonden heeft.

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:02

Ken zijn muziek verder niet, maar wat vreselijk! Zo jong nog.. :(

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:02

Wat.. bizar. Had al best met hem te doen nu Ariana’s nieuwe liefde en verloving overal zo publiekelijk werd besproken. Ongelooflijk verdrietig dit..

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-18 23:03

Saleisha schreef:
Wat.. bizar. Had al best met hem te doen nu Ariana’s nieuwe liefde en verloving overal zo publiekelijk werd besproken. Ongelooflijk verdrietig dit..


Twee jaar Ariana en Mac samen, ze gaan uit elkaar, en een maand later verloofd ze met Pete...

Het ALLER ERGSTE vind ik nog dat men nu onder allemaal Post van Ariana grande gaat reageren ‘it is your fault’. Zij heeft nu de mogelijkheid om reacties te plaatsen uitgeschakeld

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:04

Ik las het ook net.. ben erg best wel van geschrokken.
Zijn muziek zoals senior skip day maakt mij altijd teruggaan naar toen ik op de middelbare school zat, ik kan me niet voorstellen dat hij nu dood is. Ik vind het echt heel sneu.

Lente
Berichten: 27773
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:05

Trui schreef:
Saleisha schreef:
Wat.. bizar. Had al best met hem te doen nu Ariana’s nieuwe liefde en verloving overal zo publiekelijk werd besproken. Ongelooflijk verdrietig dit..


Twee jaar Ariana en Mac samen, ze gaan uit elkaar, en een maand later verloofd ze met Pete...

Het ALLER ERGSTE vind ik nog dat men nu onder allemaal Post van Ariana grande gaat reageren ‘it is your fault’. Zij heeft nu de mogelijkheid om reacties te plaatsen uitgeschakeld


Alsof die nog niet genoeg heeft meegemaakt _-:(

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:21

God wat sneu zeg dat Ariana dat nu over zich heen krijgt.. alleen maar verliezers.
Hij was een groots artiest.

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 23:31

Trui schreef:
Saleisha schreef:
Wat.. bizar. Had al best met hem te doen nu Ariana’s nieuwe liefde en verloving overal zo publiekelijk werd besproken. Ongelooflijk verdrietig dit..


Twee jaar Ariana en Mac samen, ze gaan uit elkaar, en een maand later verloofd ze met Pete...

Het ALLER ERGSTE vind ik nog dat men nu onder allemaal Post van Ariana grande gaat reageren ‘it is your fault’. Zij heeft nu de mogelijkheid om reacties te plaatsen uitgeschakeld


Nee toch?! Wat mankeert mensen >;) Dat kun je toch niet maken.. Zij zal ook enorm van slag zijn door deze tragische gebeurtenis.. Vreselijk.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 00:18

100% ongelogen dat ik zojuist wat nummers van hem had opstaan. Ze kwamen voorbij in mn playlist. Met dat ik het eerste nummer hoorde zeg ik tegen mijn partner ‘goh die heb ik al lang niet gehoord’. Even later kijk ik op Bokt en zie ik dit topic... echt vreselijk :( gouden artiest! En weer een die zo vroeg en zo jong moet gaan.

Sani

Berichten: 27358
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 07:36

Ik vind het bizar dat mensen de schuld in de schoenen van Ariana schuiven.
Hij had al problemen voordat zij een relatie hadden, heb haast het idee dat zij hem op bepaalde punten heeft laten groeien/zichzelf verbeteren.

Heel sneu dit!
Zo jong ook bah!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110655
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 07:39

Nooit van gehoord maar dit soort berichten zijn altijd tragisch.
Drugs...tja...

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 10:25

Triest, weer zo een jonge artiest. Niet de eerste dit jaar..

Walgelijk dat mensen inderdaad Ariane hier schuld van geven.

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Amerikaanse rapper Mac Miller (26) overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:17

Ik luisterde zijn muziek enkele jaren geleden fanatiek... Nikes on my feet, best day ever, donald trump... Vond hem altijd een hele leuke rapper. Las een hele goede tweet over iemand die schreef dat hij een fantastische rapper is, zonder vrouwen te discrimineren, het N woord te gebruiken en zijn raps vol scheldwoorden te steken. Ben er echt niet goed van :(

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:53

CalipsoLover schreef:
Ik luisterde zijn muziek enkele jaren geleden fanatiek... Nikes on my feet, best day ever, donald trump... Vond hem altijd een hele leuke rapper. Las een hele goede tweet over iemand die schreef dat hij een fantastische rapper is, zonder vrouwen te discrimineren, het N woord te gebruiken en zijn raps vol scheldwoorden te steken. Ben er echt niet goed van :(


Raps die ook daadwerkelijk nog inhoud hadden.. ipv die mumble rotzooi