Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Amber_anne

Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 10:41

xPabloBokt schreef:
Amber_anne schreef:
Vasthouden, bellen en mailen dat je een nieuwe wilt en dat het hun eigen probleem is dat ze je een verkeerde hebben gestuurd. Je moest hem gebruiken want hoe kan je anders koken op school? En toen heb je het nog voor hun gewassen, wat heel aardig van je is.
Je wilt een nieuwe dus niet opgeven en je mag best een beetje heisa maken want anders gebeurt het niet. Ik neem aan dat het van een groot bedrijf komt of via school? In beide gevallen maakt het niet uit want van 1 koksbuis gaan ze niet failliet.


Komt van een groot bedrijf ja, klopt.

Je hebt ook gelijk. Ik vind heisa maken alleen altijd heel erg moeilijk, vooral als ik recht tegenover iemand sta. Dan klap ik meestal dicht.. dus moet goed mijn best gaan doen om voet bij stuk te houden dat ik een damesbuis krijg..


Je kan ook eerst een mail sturen als dat makkelijker is dan heb je alles wat je wilt zeggen iig op papier, als je belt is het ook fijn om het op papier te hebben dus opschrijven is niks mis mee


hagelslag
Berichten: 8991
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 10:57

Dat ik vandaag na huis mag maar de vraag is wanneer de arts voorbij komt en nog 1 x op de hechtingen kijkt.
Mensen aub geef mij een tijdstip zodat ik mij kan laten afhalen.
Gister werd gezegd rond 10 uur en nu weten ze niet hoelaat de arts komt |o 8)7
Ik wil gewoon naar huis, laat mij toch gaan

Marcella

Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 12:48

Pijn in mijn rug en moet nog werken t/m 14.30 uur.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 13:27

Dat mijn vriend niet op let..... had alle schoenen gesorteerd wat kon blijven en wat weg kan. En dan gooit hij schoenen op de verkeerde stapel. Kijk gewoon even uit je doppen voor je iets neer gooit.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Foaly

Berichten: 4815
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 13:41

Aan mezelf. Ik mag pas van mezelf gaan eten als ik de keuken heb opgeruimd. En nu heb ik wel honger, maar nog steeds geen zin om af te wassen :')

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:54

Aan het inconsequente gedrag van onze rechtspraak.
10x nee en de 11e keer toch maar ja.
Wordt een pracht voorbeeld voor volgende (pijnlijke)uitspraken.

Ben een HSP-er, dus wars van macht, hiërarchie en regels.
Een soeverein? die ligt in mijn gereedschapskist.

mellen95

Berichten: 735
Geregistreerd: 29-03-10
Woonplaats: Klarenbeek(nabij apeldoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:57

Dat ik om 12 uur gevallen ben door dommigheid en een lagere liggende stoeptegel. Gevolg op de rechterknie een grote schaatsplek.Dus op de bank en een koude doek op de knie. Na een uur gaat het beter en ik maak het werk bij de paarden af. Om 3 uur klaar en met een kopje thee op de bank, MET een kloppende linker enkel, waar ik eerst geen last van had. Heb ik weer, kan bijna geen stap verzetten. Altijd heb ik van die domme ongelukjes.

[o]

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:59

Aan school. Ik moet nederlandse boeken gaan lezen voor mijn mondeling, maar sinds dit jaar is er geen bibliotheek meer bij ons op school (de boeken zijn er nog wel, maar er werkt niemand meer om de boeken uit te lenen dus mag niemand ze lezen). Dus toen zei de Nederlands docent doodleuk dat we maar lid moeten worden van de bibliotheek, want dat is toch gratis...

Ja.. dat is gratis, als je onder de 18 bent. En raad eens wie als enige van 5 havo al 18 is? Dus ik kan 30 euro gaan betalen.

En dan ook nog dat ik 40 euro voor sportorientatie moet betalen (normaal betalen je ouders dat, maar ik moet het van mijn moeder zelf betalen), oh en 100 euro voor een nieuwe grafische rekenmachine, want ik heb de oudere versie.. oh en ook nog de nieuwe Bosatlas, ik wil niet eens weten hoe duur dat boek is..

Oh en dan hebben we het nog niet eens gehad want ik moet ook nog 50 euro betalen omdat er schade zat op boeken van vorig jaar die ik nog nooit gebruikt heb. (Ik volgde die lessen niet dus heb ze gewoon in de tas laten liggen en volgens de inspecteur waren ze "doorgedrukt" door het zware gewicht van de andere boeken).

Erg leuk wanneer je niet zoveel salaris hebt. Ik wou gewoon dat mijn vader aan ook maar iets van school mee betaalde, kan wel 5 keer per jaar op vakantie all inclusive, maar heeft nog nooit ook maar een van zijn kinderen geholpen als het ging om kosten van school

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:00

Aan mijn lenzen. Ik heb sinds afgelopen donderdag lenzen en moet dus nog wennen. Vandaag in overleg met de opticien moet ik ze tussen de 6 en 8 uur inhouden.
Ik zou willen dat ik wat beter was in doorbijten en niet zo’n zeikerd was, maar ik ben gewoon heel erg bang om dat beetje zicht wat ik nog heb van mezelf te vern**ken.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:03

Dat mijn concentratie overal is, maar niet in mijn hoofd ofzoiets. Nou is het nog geen deadline(presentatie) dus heeft het eigenlijk geen haast, maar het zou verrekte handig zijn om alvast voor de herkansing(biologie) gaan leren, gezien ik na school soms nog weleens wat beters te doen heb dan werken aan school

~ The comeback is always stronger than the setback ~


Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:05

Lestrange01 schreef:
Aan school. Ik moet nederlandse boeken gaan lezen voor mijn mondeling, maar sinds dit jaar is er geen bibliotheek meer bij ons op school (de boeken zijn er nog wel, maar er werkt niemand meer om de boeken uit te lenen dus mag niemand ze lezen). Dus toen zei de Nederlands docent doodleuk dat we maar lid moeten worden van de bibliotheek, want dat is toch gratis...

Ja.. dat is gratis, als je onder de 18 bent. En raad eens wie als enige van 5 havo al 18 is? Dus ik kan 30 euro gaan betalen.

En dan ook nog dat ik 40 euro voor sportorientatie moet betalen (normaal betalen je ouders dat, maar ik moet het van mijn moeder zelf betalen), oh en 100 euro voor een nieuwe grafische rekenmachine, want ik heb de oudere versie.. oh en ook nog de nieuwe Bosatlas, ik wil niet eens weten hoe duur dat boek is..

Oh en dan hebben we het nog niet eens gehad want ik moet ook nog 50 euro betalen omdat er schade zat op boeken van vorig jaar die ik nog nooit gebruikt heb. (Ik volgde die lessen niet dus heb ze gewoon in de tas laten liggen en volgens de inspecteur waren ze "doorgedrukt" door het zware gewicht van de andere boeken).

Erg leuk wanneer je niet zoveel salaris hebt. Ik wou gewoon dat mijn vader aan ook maar iets van school mee betaalde, kan wel 5 keer per jaar op vakantie all inclusive, maar heeft nog nooit ook maar een van zijn kinderen geholpen als het ging om kosten van school


Pb me even je boekenlijst, ik heb zoveel boeken dat er misschien wel iets voor je tussen zit.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:06

hagelslag schreef:
Dat ik vandaag na naar huis mag maar de vraag is wanneer de arts voorbij komt en nog 1 x op de hechtingen kijkt.
Mensen aub geef mij een tijdstip zodat ik mij kan laten afhalen.
Gister werd gezegd rond 10 uur en nu weten ze niet hoelaat de arts komt |o 8)7
Ik wil gewoon naar huis, laat mij toch gaan

Naar huis.
Na is achteraf.

Maar hopelijk ben je nu lekker thuis in ieder geval!

xPabloBokt

Berichten: 9376
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 17:20

Aan die monsterlijke berg afwas die mij staat aan te staren vanuit de keuken :+

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:23

Morganlefay schreef:
Aan het inconsequente gedrag van onze rechtspraak.
10x nee en de 11e keer toch maar ja.
Wordt een pracht voorbeeld voor volgende (pijnlijke)uitspraken.

Dit inderdaad

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:28

Amira_ schreef:
Morganlefay schreef:
Aan het inconsequente gedrag van onze rechtspraak.
10x nee en de 11e keer toch maar ja.
Wordt een pracht voorbeeld voor volgende (pijnlijke)uitspraken.

Dit inderdaad


Er loopt een topic over.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:44

Dat ik heel duidelijk op de markt had gevraagd om ONgezouten pinda's...en doodleuk gezouten pinda's krijg. Kwam er thuis pas achter. Deze variant mag mijn opa niet hebben :=. Straks maar weer naar de winkel dus ....

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:59

AmyII schreef:
Aan mijn lenzen. Ik heb sinds afgelopen donderdag lenzen en moet dus nog wennen. Vandaag in overleg met de opticien moet ik ze tussen de 6 en 8 uur inhouden.
Ik zou willen dat ik wat beter was in doorbijten en niet zo’n zeikerd was, maar ik ben gewoon heel erg bang om dat beetje zicht wat ik nog heb van mezelf te vern**ken.


Komt vast goed, ik moest ook heel erg wennen..
Mijn ogen zijn juist 'beter' geworden door het dragen van lenzen.
Sindsdien geen hoge oogdruk meer en ga ook niet meer zoveel achteruit :)
Dat had ik met een bril dus wel.

Amber_anne

Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 18:06

Lestrange01 schreef:
Aan school. Ik moet nederlandse boeken gaan lezen voor mijn mondeling, maar sinds dit jaar is er geen bibliotheek meer bij ons op school (de boeken zijn er nog wel, maar er werkt niemand meer om de boeken uit te lenen dus mag niemand ze lezen). Dus toen zei de Nederlands docent doodleuk dat we maar lid moeten worden van de bibliotheek, want dat is toch gratis...

Ja.. dat is gratis, als je onder de 18 bent. En raad eens wie als enige van 5 havo al 18 is? Dus ik kan 30 euro gaan betalen.

En dan ook nog dat ik 40 euro voor sportorientatie moet betalen (normaal betalen je ouders dat, maar ik moet het van mijn moeder zelf betalen), oh en 100 euro voor een nieuwe grafische rekenmachine, want ik heb de oudere versie.. oh en ook nog de nieuwe Bosatlas, ik wil niet eens weten hoe duur dat boek is..

Oh en dan hebben we het nog niet eens gehad want ik moet ook nog 50 euro betalen omdat er schade zat op boeken van vorig jaar die ik nog nooit gebruikt heb. (Ik volgde die lessen niet dus heb ze gewoon in de tas laten liggen en volgens de inspecteur waren ze "doorgedrukt" door het zware gewicht van de andere boeken).

Erg leuk wanneer je niet zoveel salaris hebt. Ik wou gewoon dat mijn vader aan ook maar iets van school mee betaalde, kan wel 5 keer per jaar op vakantie all inclusive, maar heeft nog nooit ook maar een van zijn kinderen geholpen als het ging om kosten van school


Kan je de boeken niet lenen of goedkoop op mp kopen? En de bosatlas en rekenmachine 2e hands?

Misschien dat je met iemand op school (zorgcoördinator?) Dit kan overleggen vaak is er wel hulp voor studenten die krapper zitten

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 18:43

Lieszje schreef:
AmyII schreef:
Aan mijn lenzen. Ik heb sinds afgelopen donderdag lenzen en moet dus nog wennen. Vandaag in overleg met de opticien moet ik ze tussen de 6 en 8 uur inhouden.
Ik zou willen dat ik wat beter was in doorbijten en niet zo’n zeikerd was, maar ik ben gewoon heel erg bang om dat beetje zicht wat ik nog heb van mezelf te vern**ken.


Komt vast goed, ik moest ook heel erg wennen..
Mijn ogen zijn juist 'beter' geworden door het dragen van lenzen.
Sindsdien geen hoge oogdruk meer en ga ook niet meer zoveel achteruit :)
Dat had ik met een bril dus wel.

Dank voor je reactie, dit heb ik echt even nodig. Op de momenten dat het gaat is mijn zicht inderdaad onvoorstelbaar goed, dus ik hoop dat de betere momenten de overhand gaan nemen.
In/ uitdoen is gelukkig absoluut geen issue bij mij, als ik daar de verhalen van lees... :oo

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 22:05

Dat mijn nieuwe witte behangetje doorschijnt op de muur. Had ik niet echt op gerekend.

------------------------------

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 22:35

Oh en ook dat ik lekker chips wilde gaan eten dat ik vandaag gekocht had.. Is het al 3 maanden over datum, wordt niet goed fifo gevuld hier.

------------------------------

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 22:40

Die mensen van ik vertrek die ik elkaar 'scheet' noemen :D Dont ask me why, irriteert mij gewoon haha

S <3

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:15

Dat er iemand vandaag in de winkel had geplast, en niet zo'n beetje ook :r en geen enkele klant was iets komen zeggen of vragen. Kwamen er pas achter toen een collega zowat uitgleed in het gangpad en er al wat doorheen gelopen was...

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Amber_anne

Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:26

billionache schreef:
Dat er iemand vandaag in de winkel had geplast, en niet zo'n beetje ook :r en geen enkele klant was iets komen zeggen of vragen. Kwamen er pas achter toen een collega zowat uitgleed in het gangpad en er al wat doorheen gelopen was...


Ieuwww heel erg vies, ben wel benieuwd in wat voor winkel je werkt

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:29

Dat het nog geen donderdag is.
Heb een motor gekocht en ga hem dan ophalen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, fohadie, HELder, IASCrawler, Laj1, lovelys, Plonspony, Poosje81, winnetou4502, YandexBot en 160 bezoekers