Horse ranch in Australia

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulienn
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-09-18

Horse ranch in Australia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 13:56

Hoi Allemaal, ik zal me gelijk even voorstellen omdat ik nieuw ben. Ik hoop dat dit het goede topic is!
Ik ben Paulien, ik ben 18 jaar en ik rijd op een manege.

Nu heb ik gelijk een vraag waarbij ik hoop dat iemand op bokt goeie tips heeft!
In november ga ik een jaar backpacken (werken en reizen) in Australië. De precieze route zal ik daar bekijken, maar in ieder geval doe ik de oostkust. Ik wil daar natuurlijk ook gaan paardrijden. Nu lijkt het me helemaal tof om op een boerderij met paarden oid te gaan werken.
Zijn er misschien bokkers die hier ervaring mee hebben, tips of goede adresjes weten?:)
Bedankt alvast, ik hoor het graag!

~ Some of my best friends never say a word to me ~


mkremers
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 14:31


Kar_lien

Berichten: 49
Geregistreerd: 06-03-15
Woonplaats: Gemeente Molenwaard

Re: Horse ranch in Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 15:17

Wat gaaf! Ik ben 10 jaar geleden een jaar in Australië geweest, geniet van je reis want je gaat echt een geweldige tijd tegemoet!

Ik weet niet of wwoof nog bestaat? Werken tegen kost en inwoning vaak op een boerderij, heb ik toen ook gedaan en op die manier ben ik o.a. bij een farm terecht gekomen die buitenritten organiseerde. Super mooie omgeving, ik zou je alleen niet meer kunnen vertellen hoe dat heette.. Er bestond toen een wwoof boekje, met daarin alle adressen van aangesloten farms per staat, super handig!

Do more of what makes you happy
Freek B+13 | L1+16 | L2+12 | M1+11

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Re: Horse ranch in Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 15:25

Kijk eens in het onderschrift van Barramundi hier op bokt, misschien is dat wat!

Paulienn
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 15:44

mkremers schreef:
https://www.facebook.com/leconfield11day/
Dit was echt geweldig leuk en zij kunnen je verder helpen aan werk.


O dit ziet er inderdaad leuk uit! Als voorbereiding :j


Kar_lien schreef:
Wat gaaf! Ik ben 10 jaar geleden een jaar in Australië geweest, geniet van je reis want je gaat echt een geweldige tijd tegemoet!

Ik weet niet of wwoof nog bestaat? Werken tegen kost en inwoning vaak op een boerderij, heb ik toen ook gedaan en op die manier ben ik o.a. bij een farm terecht gekomen die buitenritten organiseerde. Super mooie omgeving, ik zou je alleen niet meer kunnen vertellen hoe dat heette.. Er bestond toen een wwoof boekje, met daarin alle adressen van aangesloten farms per staat, super handig!


Ja wwoofing bestaat nog! Goed idee ik ga eens goed zoeken of ik ook zoiets kan vinden.

~ Some of my best friends never say a word to me ~


Paulienn
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 15:53

black_kelpie schreef:
Kijk eens in het onderschrift van Barramundi hier op bokt, misschien is dat wat!


Dat zou wel mooi zijn! Helaas moet je wel zelf je eten betalen tijdens het vrijwilligerswerk en rijden kan niet echt geloof ik. Voor een korte tijd wel mooi om te doen!

~ Some of my best friends never say a word to me ~

MissCharlie

Berichten: 1438
Geregistreerd: 11-05-06

Re: Horse ranch in Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:29



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers