Lol met de paarden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Lol met de paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-18 15:01

Toen ik met Ivy op trainingsweek was heb ik een paar leuke meiden ontmoet, zij vonden het heel leuk om daarna nog een keer mee te gaan naar Ivy. Hierbij zijn ook wat leuke foto's gemaakt toen Ivy eindelijk eens in de mood was om te poseren.

Afbeelding

Afbeelding

Ook ben ik Ivy aan het leren om te liggen op commando. Ik had geluk, want ze besloot weer een keertje te luisteren naar wat ik vroeg :')

Afbeelding

Afbeelding


En één van die meiden nodigde me ook uit om bij haar te komen logeren. Superleuk natuurlijk. Wat nog veel leuker was dat zij twee shires heeft, waar we samen op gingen rijden. En ook meteen het bos in. Ik had nog nooit in mijn leven op een shire gereden, maar ik vond het geweldig!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ook meteen een rondje woonwijk doen. Hier werd meteen een vooroordeel over shires van mij de grond in geslagen. Ik dacht namelijk altijd dat shires nooit ergens bang van waren. Dit bleek wel anders. De één durfde niet door een steegje, de ander durfde niet door een plas _O- Maar uiteindelijk wel heerlijk gereden!

Afbeelding

Ook ben ik met Ivy lekker bezig met het rijden. Het ging een tijdje wat minder goed. Maar na een paar lessen en veel uitleg gaat het gelukkig weer een stuk beter :)

Afbeelding

Afbeelding

Als laatste hebben wij op stal een groot opstapding staan waardoor je makkelijk buiten kan opstappen. Dit besloot ik ook te proberen, maar helaas stond Ivy's kont 5 meter van me weg, waardoor ik met geen mogelijkheid kon opstappen. Daarom ben ik bezig om haar te leren in te parkeren bij het krukje. Met als eerste het toucheren van de zweep met haar kont. Ze vind het nog erg lastig, maar uiteindelijk is het toch een paar keer gelukt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken! Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en een reactie is altijd leuk! (Tips zijn natuurlijk ook altijd welkom :) )

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Lol met de paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:16

Ziet er heerlijk uit allemaal :) Gaaf zo'n shire onder je kont!

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Lol met de paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-18 21:01

Was het zeker! Op zo’n Shire vond ik ook wel heel gaaf hoor!

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: Lol met de paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 05:22

Wat een leuk foto topic van jullie :-)

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Lol met de paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 08:42

Dank je!