Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:39

Dat het gewoon nu al donker is. :=

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:49

Het is koud!! Wil de zomer terug -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:51

De zomer is te warm en nu heb ik het koud :+

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:53

Dat ik vandaag eindelijk op een nieuwe plek ingewerkt werd maar ik eerder naar huis gestuurd werd omdat het te rustig was

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:59

Aan de flapdrol die me net aan de deur een nieuwe gasleverancier aan wilde smeren. Ik vraag me af of dat nou effectief is, doen alsof je potentiële klant niet goed wijs is als die je vriendelijk probeert af te wimpelen. Hij begon tot 3x toe doodleuk opnieuw met zijn verhaal, en met dat ik de deur dicht doe krijg ik een hooghartig "tja, het is ook niet mijn geld wat ik weggooi he"... Say what now? >;) :wave:

Ik gok niet dat hij heel veel bonusjes binnenhaalt...

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:00

Meliaforever schreef:
Dat het gewoon nu al donker is. :=


Ik merk ook gewoon dat ik opeens veel sneller moe ben, zou me niets verbazen als dat hiermee te maken heeft :j

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:04

Benthhh schreef:
Meliaforever schreef:
Dat het gewoon nu al donker is. :=


Ik merk ook gewoon dat ik opeens veel sneller moe ben, zou me niets verbazen als dat hiermee te maken heeft :j


Ja het is echt herfstweer nu. Maar het is echt pikkedonker buiten, volgens mij hoort het nu nog wel iets lichter te zijn buiten. :+

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:05

Ik hou van dit weer :')

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:06

Ik erger me er juist aan dat het nog zo warm is, ik wil dat het snachts koud genoeg is om mijn tweede deken weer te gebruiken!

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:06

Zonsondergang is al om 8 over 8, dus ik ben bang dat het wel klopt :')

Ik ben er blij mee, mijn gras groeit weer een beetje.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:19

Lestrange01 schreef:
Ik erger me er juist aan dat het nog zo warm is, ik wil dat het snachts koud genoeg is om mijn tweede deken weer te gebruiken!

Ik lig al een week onder twee dekens :'). Zit echt al hele dagen te rillen, vind het zo jammer dat het nu zo vroeg donker is :(

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:22

Hier gaat de zon 20:16 onder. Woon aan de kust dus blijft iets langer licht. En het giet van de regen. :=

Die kou vind ik echt wel even lekker. Vooral in de nacht. <3

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:24

Een baalgevoel dat het gister niet is 'gelukt' bij de zadelpasservice en dat de zadelprijzen zo kneiter omhoog zijn gegaan de afgelopen jaren en ik me schaamde met mijn budget …

En de irritatie vandaag hoe klanten meende mij te moeten behandelen. Snap dat niet. Soms zijn er dagen … Of er staat er één van de 1e verdieping naar beneden te schreeuwen dat je moet komen. Dan word je behandelt alsof je net een weekje daar werkt (5 jaar hoor! Halloo!?) Vervolgens, 'Nee ik vraag wel aan hem/haar of het kan', want ik kan niet beoordelen of jouw toekomstig pup dat speeltje kan hebben? Oké joh.

Prima. Gelukkig waren er wel heel veel mensen die wél blij met me waren. Maar dat wil niet zeggen dat mijn irritatie er niet op blijft :P Ik ben ook gewoon een volwaardig personeelslid die haar best voor JOU doet.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:27

Granoek schreef:
Ik hou van dit weer :')


Oh ik vind het ook lekker! Maar ik moet echt even wennen aan de kortere dagen merk ik!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:36

Een klant die een hele scène maakte aan de kassa (met een overvolle rij achter zich, dus iedereen aan het ophouden intussen) omdat de producten die zij meenam niet meededen met een actie en ze dus €3 meer moest betalen dan verwacht. Terwijl mevrouw wel een Gucci handtas bijhad en we haar later in een Range Rover zagen instappen :roll:

Oh en dat ik tijdens mijn pauze even snel naar de supermarkt ernaast ging om middageten te kopen. Stel met een volle winkelkar schoof aan net voor mij en lieten mij met m'n 2 broodjes niet ff voor gaan (terwijl ik het netjes vroeg). Lekker aso... Tegen dat ik buiten was was m'n pauze alweer voorbij.

Mandarijn
Berichten: 9064
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:31

Aan dat iemand waar ik veel om geef, me de laatste week van het een op andere moment negeert en ik heb geen idee waarom.
Voel me er heel naar onder. ;(

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:54

Dat ik mij terug trek en mijn vriend het rijk alleen gun met zijn vrienden onder het mom van mannenavond / “mannen onder elkaar” en er uiteindelijk toch ook aanhang mee komt :+

xPabloBokt

Berichten: 9378
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 01:07

Aan dat iedere vrouw/meisje in mijn klas een dames koksbuis heeft gekregen en ik dus weer een heren..

Zal wel weer komen omdat ik Robin heet en de halve wereld daarom maar aanneemt dat ik een vent ben _-:(

Heb verdorie €160,- moeten neertellen voor een buis, broek, schort, bandi en 3 koksdoeken.. exclusief de reistijd en -kosten die inmiddels erin zitten omdat ze me ook al een te kleine koksbroek hebben gestuurd waar ik maandag weer ruim een uur enkele reis voor op pad mag om een nieuwe te gaan halen.. dan mag je toch wel verwachten dat je ook krijgt wat je besteld hebt.

VenoSnorlax

Berichten: 4509
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 02:29

Dat mn overwinning op een mug bitterzoet voelt..

Nog nooit zoveel bloed in zo’n beest gezien, een tintelend duimtopje van de steken en er 3 op mn gezicht 2 op mn armen en 19 op mn benen ;(

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 08:26

xPabloBokt schreef:
Aan dat iedere vrouw/meisje in mijn klas een dames koksbuis heeft gekregen en ik dus weer een heren..

Zal wel weer komen omdat ik Robin heet en de halve wereld daarom maar aanneemt dat ik een vent ben _-:(

Heb verdorie €160,- moeten neertellen voor een buis, broek, schort, bandi en 3 koksdoeken.. exclusief de reistijd en -kosten die inmiddels erin zitten omdat ze me ook al een te kleine koksbroek hebben gestuurd waar ik maandag weer ruim een uur enkele reis voor op pad mag om een nieuwe te gaan halen.. dan mag je toch wel verwachten dat je ook krijgt wat je besteld hebt.


Zit daar zoveel verschil in? Ik zou vragen of je m mag omruilen...

Amber_anne

Berichten: 6907
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 09:51

xPabloBokt schreef:
Aan dat iedere vrouw/meisje in mijn klas een dames koksbuis heeft gekregen en ik dus weer een heren..

Zal wel weer komen omdat ik Robin heet en de halve wereld daarom maar aanneemt dat ik een vent ben _-:(

Heb verdorie €160,- moeten neertellen voor een buis, broek, schort, bandi en 3 koksdoeken.. exclusief de reistijd en -kosten die inmiddels erin zitten omdat ze me ook al een te kleine koksbroek hebben gestuurd waar ik maandag weer ruim een uur enkele reis voor op pad mag om een nieuwe te gaan halen.. dan mag je toch wel verwachten dat je ook krijgt wat je besteld hebt.


Een nieuwe vragen en de kosten die je gemaakt hebt declareren, het is namelijk niet jou probleem dat ze het verkeerd doen

xPabloBokt

Berichten: 9378
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 10:10

iirrssjjee schreef:
xPabloBokt schreef:
Aan dat iedere vrouw/meisje in mijn klas een dames koksbuis heeft gekregen en ik dus weer een heren..

Zal wel weer komen omdat ik Robin heet en de halve wereld daarom maar aanneemt dat ik een vent ben _-:(

Heb verdorie €160,- moeten neertellen voor een buis, broek, schort, bandi en 3 koksdoeken.. exclusief de reistijd en -kosten die inmiddels erin zitten omdat ze me ook al een te kleine koksbroek hebben gestuurd waar ik maandag weer ruim een uur enkele reis voor op pad mag om een nieuwe te gaan halen.. dan mag je toch wel verwachten dat je ook krijgt wat je besteld hebt.


Zit daar zoveel verschil in? Ik zou vragen of je m mag omruilen...


De damesbuis is getailleerd. En aangezien ik flinke heupen heb is dat best welkom.

Omruilen is helaas niet zo makkelijk. Het logo van mijn school is erop geborduurd.. en ik heb hem helaas ook al moeten wassen omdat er een vlek in was gekomen toen hij in mijn schooltas zat. Dus word nog een leuke opgave.

Amber_anne

Berichten: 6907
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 10:16

Vasthouden, bellen en mailen dat je een nieuwe wilt en dat het hun eigen probleem is dat ze je een verkeerde hebben gestuurd. Je moest hem gebruiken want hoe kan je anders koken op school? En toen heb je het nog voor hun gewassen, wat heel aardig van je is.
Je wilt een nieuwe dus niet opgeven en je mag best een beetje heisa maken want anders gebeurt het niet. Ik neem aan dat het van een groot bedrijf komt of via school? In beide gevallen maakt het niet uit want van 1 koksbuis gaan ze niet failliet.

xPabloBokt

Berichten: 9378
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 10:22

Amber_anne schreef:
Vasthouden, bellen en mailen dat je een nieuwe wilt en dat het hun eigen probleem is dat ze je een verkeerde hebben gestuurd. Je moest hem gebruiken want hoe kan je anders koken op school? En toen heb je het nog voor hun gewassen, wat heel aardig van je is.
Je wilt een nieuwe dus niet opgeven en je mag best een beetje heisa maken want anders gebeurt het niet. Ik neem aan dat het van een groot bedrijf komt of via school? In beide gevallen maakt het niet uit want van 1 koksbuis gaan ze niet failliet.


Komt van een groot bedrijf ja, klopt.

Je hebt ook gelijk. Ik vind heisa maken alleen altijd heel erg moeilijk, vooral als ik recht tegenover iemand sta. Dan klap ik meestal dicht.. dus moet goed mijn best gaan doen om voet bij stuk te houden dat ik een damesbuis krijg..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 10:37

xPabloBokt schreef:
Amber_anne schreef:
Vasthouden, bellen en mailen dat je een nieuwe wilt en dat het hun eigen probleem is dat ze je een verkeerde hebben gestuurd. Je moest hem gebruiken want hoe kan je anders koken op school? En toen heb je het nog voor hun gewassen, wat heel aardig van je is.
Je wilt een nieuwe dus niet opgeven en je mag best een beetje heisa maken want anders gebeurt het niet. Ik neem aan dat het van een groot bedrijf komt of via school? In beide gevallen maakt het niet uit want van 1 koksbuis gaan ze niet failliet.


Komt van een groot bedrijf ja, klopt.

Je hebt ook gelijk. Ik vind heisa maken alleen altijd heel erg moeilijk, vooral als ik recht tegenover iemand sta. Dan klap ik meestal dicht.. dus moet goed mijn best gaan doen om voet bij stuk te houden dat ik een damesbuis krijg..


Je hebt toch ook moeten aangeven dat je een mannetje of een vrouwtje bent? Dan is het toch gewoon hun eigen domme schuld. Gewoon opstaan voor jezelf hoor.