Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:15

Marocje schreef:
Dat is een nare ziekte. Had mijn oom ook kan kan je je echt naar van voelen. Heb zelf ook een evenwichtprobleem maar dat heeft een andere oorzaak (NAH).


dat is anders ook niet bepaald prettig hoor -O- en ja we zijn er nog maar een jaar achter dat dit het is, soms lig ik 3 weken ziek op bed en de trap af gaat dan echt niet :')

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o


Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:18

CharIsabella schreef:
wauw iemand kent het ja dat heb ik inderdaad *\o/* best vervelend om mee te leven :')

Ja dat geloof ik graag!
Ze is er soms echt heel ziek van

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:29

Granoek schreef:
CharIsabella schreef:
wauw iemand kent het ja dat heb ik inderdaad *\o/* best vervelend om mee te leven :')

Ja dat geloof ik graag!
Ze is er soms echt heel ziek van


ja inderdaad veel overgeven en heel vaak duizelig :') en de verrekte koorts met dat overgeven kan ik leven en de constante lichte duizeligheid ook maar die koorts -O- nee die mag wegblijven :x

ik erger me ook kapot aan de kitten van de buren die maar met mijn kat mee loopt naar binnen om vervolgens continu aan mn vogelkooi te hangen nog effe en ik laat m in zijn poten bijten door de valse valkparkiet ~~}>

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:57

Mensen die zeuren.. ik geef bijles (bij mij thuis) en kan elke avond behalve maandag, en donderdag zelfs de hele dag. Dinsdag woensdag vanaf 17.00 ivm school en stage. Mensen die wel bijles willen maar hun kind mag niet alleen naar huis fietsen in het donker dus of ik niet mijn college kan skippen. Nee. Dat kan ik dus niet

♡♡♡♡♡

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:00

theadora99 schreef:
Mensen die zeuren.. ik geef bijles (bij mij thuis) en kan elke avond behalve maandag, en donderdag zelfs de hele dag. Dinsdag woensdag vanaf 17.00 ivm school en stage. Mensen die wel bijles willen maar hun kind mag niet alleen naar huis fietsen in het donker dus of ik niet mijn college kan skippen. Nee. Dat kan ik dus niet


Serieus?? Hoe doen die kinderen dat straks dan? Dan is het om 16.00 al donker... Mogen ze dan het laatste uur niet meer naar school omdat ze dan in het donker naar huis moeten? Of 's morgens pas om 10.00 mogen beginnen omdat ze anders in het donker naar school moeten? Wat een onzin zeg :+

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:06

iirrssjjee schreef:
theadora99 schreef:
Mensen die zeuren.. ik geef bijles (bij mij thuis) en kan elke avond behalve maandag, en donderdag zelfs de hele dag. Dinsdag woensdag vanaf 17.00 ivm school en stage. Mensen die wel bijles willen maar hun kind mag niet alleen naar huis fietsen in het donker dus of ik niet mijn college kan skippen. Nee. Dat kan ik dus niet


Serieus?? Hoe doen die kinderen dat straks dan? Dan is het om 16.00 al donker... Mogen ze dan het laatste uur niet meer naar school omdat ze dan in het donker naar huis moeten? Of 's morgens pas om 10.00 mogen beginnen omdat ze anders in het donker naar school moeten? Wat een onzin zeg :+

Nee dat zijn die ouders die met 15+ graden zonder regen hun kind nog naar school brengen met de auto :')

~ The comeback is always stronger than the setback ~


theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:09

iirrssjjee schreef:
theadora99 schreef:
Mensen die zeuren.. ik geef bijles (bij mij thuis) en kan elke avond behalve maandag, en donderdag zelfs de hele dag. Dinsdag woensdag vanaf 17.00 ivm school en stage. Mensen die wel bijles willen maar hun kind mag niet alleen naar huis fietsen in het donker dus of ik niet mijn college kan skippen. Nee. Dat kan ik dus niet


Serieus?? Hoe doen die kinderen dat straks dan? Dan is het om 16.00 al donker... Mogen ze dan het laatste uur niet meer naar school omdat ze dan in het donker naar huis moeten? Of 's morgens pas om 10.00 mogen beginnen omdat ze anders in het donker naar school moeten? Wat een onzin zeg :+


Ja Uh, geen idee :+ leuke is ook dat er een bus zo ongeveer voor de deur stopt die naar de plek rijdt waar zij woont, zonder overstap. 4vwo :')

♡♡♡♡♡

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:22

Dat je gelijk merkt dat het geregend heeft. Je hoort de snelweg dan zoveel meer. :=

------------------------------

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 22:32

CharIsabella schreef:
Granoek schreef:
CharIsabella, dat klinkt als wat mijn oma heeft := Stomme vergelijking maar zij heeft ook veel last van haar evenwicht en oren. De ziekte van Ménière is het bij haar, weet niet of jonge mensen het ook kunnen krijgen


wauw iemand kent het ja dat heb ik inderdaad *\o/* best vervelend om mee te leven :')


Ik ken het ook!
Heb het zelf niet maar een excollegaatje wel dus weet er wel wat van.

Wave after wave

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 00:41

Hoe vervelend die maandelijkse krampen ook zijn, ze kondigen wel iets aan. Hoewel mij nu wel duidelijk is waarom ik vanavond zo’n last van m’n rug had.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 03:56

Aan dat ik al dik 2 uur wakker lig, ziek ben, snot tot ergens boven m’n hoofd heb zitten en dat er ook nog een oorontsteking aan beide oren erbij is gekomen. M’n koorts en opgezette klieren niet te vergeten.

En dat de Ikea dus om 8 uur komt, dus uitslapen zit er sowieso niet meer in. Kakzooi.

[o]

hagelslag
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:24

Ik wilna huis, ik wil een nieuwe arm die niet stuk is. Ben het zo spuugzat

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:28

hagelslag schreef:
Ik wilna huis, ik wil een nieuwe arm die niet stuk is. Ben het zo spuugzat


:(:)


Dat ik niet weet hoe ik moet liggen, zitten, staan, kruipen, lopen, schuifelen van de buikpijn.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

hagelslag
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:35

Lau schreef:
hagelslag schreef:
Ik wilna huis, ik wil een nieuwe arm die niet stuk is. Ben het zo spuugzat


:(:)


Dat ik niet weet hoe ik moet liggen, zitten, staan, kruipen, lopen, schuifelen van de buikpijn.



Geef mij je buikpijn maar, jij krijgt mn arm

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:40

hagelslag schreef:
Lau schreef:


:(:)


Dat ik niet weet hoe ik moet liggen, zitten, staan, kruipen, lopen, schuifelen van de buikpijn.



Geef mij je buikpijn maar, jij krijgt mn arm


Als dat toch eens kon :(:)

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:45

hagelslag schreef:
Ik wilna huis, ik wil een nieuwe arm die niet stuk is. Ben het zo spuugzat

Ik geloof dat het inmiddels voor iedereen wel duidelijk is dat je niet blij bent met je gebroken arm. Je valt alleen inmiddels wel behoorlijk in de herhaling. Dat is je goed recht, daar niet van, maar denk je echt dat het helpt als je vanmiddag en morgen en morgenavond en overmorgen en... daarover klaagt?

Schoentje, kerstmuts en [o]

Jorex

Berichten: 9927
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:53

De Facebook lite app die sinds de laatste update gewoon helemaal niks meer doet. Ik wil hem terug zetten naar voor de update, maar weet niet hoe..

En ik ben snotverkouden, maar ik voel me alweer beter dan gisteren. Dus hoop dat vol te houden vandaag.

Alex en Jorie <3

hagelslag
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:55

oomens schreef:
hagelslag schreef:
Ik wilna huis, ik wil een nieuwe arm die niet stuk is. Ben het zo spuugzat

Ik geloof dat het inmiddels voor iedereen wel duidelijk is dat je niet blij bent met je gebroken arm. Je valt alleen inmiddels wel behoorlijk in de herhaling. Dat is je goed recht, daar niet van, maar denk je echt dat het helpt als je vanmiddag en morgen en morgenavond en overmorgen en... daarover klaagt?



En bedankt.
Ja het helpt om hier "annoniem" te kunnen klagen

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:56

Dat ik de laatste paar weken echt belachelijk slecht slaap. Met in slaap komen heb ik helemaal geen moeite, maar om de paar uur word ik wakker...
Ook twee dagen geleden wakker gewoden met k*t nieuws. Gister wéér k*t nieuws. Ik ben er even helemaal klaar mee en ik wil terug bed! -O-

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

deksel

Berichten: 3775
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:19

oomens schreef:
hagelslag schreef:
Ik wilna huis, ik wil een nieuwe arm die niet stuk is. Ben het zo spuugzat

Ik geloof dat het inmiddels voor iedereen wel duidelijk is dat je niet blij bent met je gebroken arm. Je valt alleen inmiddels wel behoorlijk in de herhaling. Dat is je goed recht, daar niet van, maar denk je echt dat het helpt als je vanmiddag en morgen en morgenavond en overmorgen en... daarover klaagt?

Dit is toch een klaagtopic of niet :roll:.

Also, ik was gisteren pas om half 11 klaar met werk. Winkel sluit om 9u. Er zaten ook mensen bij die 15 zijn. Zoiets kan gewoon niet, argh.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:24

Hagelslag :( lekker blijven klagen hoor. Wat mij betreft voer je de frequentie op!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:25

lieveli schreef:
Hagelslag :( lekker blijven klagen hoor. Wat mij betreft voer je de frequentie op!


Nou Indd! Daar is dit topic toch voor? En als je er last van hebt ontstip je het lekker.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:27

Sterker nog, IK baal er van dat Hagelslags arm gebroken is. Echt poedersuiker. Even klagen hoor.

Pokkearm.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:29

Klagen over klagen over klagen... dat kan alleen hier :')

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 08:34

Van die piep regen die om 10 over 6 even lekker kwam neerstorten hier %) ik slaap al zo slecht zonder de honden :+ en dit werd er niet beter op

Ook dat ik nog steeds ziekjes ben maar zo gewoon naar m'n werk vertrek eens zien, hoelang ik het uithou :')

En die gebroken arm jeetje daar moet ik over klagen want weet je wel niet hoe vervelend het is dat je maar 1 goede arm hebt :? Terwijl je er normaal wel 2 hebt? :oo

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, kirsten87, Lalidan, YandexBot en 193 bezoekers