Woning met ruimte voor paarden gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leandra4
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-09-18

Woning met ruimte voor paarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-18 14:12

Hallo bokkers,

Misschien kunnen jullie mij hiermee helpen, ik zoek m'n eigen suf naar een (huur) huisje met een plekje voor m'n paardjes in de omgeving van Enschede.
Zijn er hier mensen die deze zoektocht ook al hebben afgelegd en mij zouden kunnen vertellen op welke sites ik hier het beste naar kan zoeken?
De grotere bekende sites zoals funda etc heb ik allemaal al afgestruind.
Heel veel eisen hebben wij niet, het hoeft niet groot of luxe te zijn als het maar geschikt is voor de paarden.
Wie o wie weet wat en kan ons hierbij helpen???
Onze dank is groot!!

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:25

Een huurhuis met plek voor je paarden zal je met een lampje moeten zoeken. Heel soms komt er iets antikraak voorbij, een hele oude vervallen boerderij bijv. Maar verder kan je dat vergeten denk ik. Misschien ergens op een boerderij een achterhuis? Maar meestal is het gewoon koop bij dat soort grotere locaties. Want dat is een huis met ruimte voor paarden wel vaak. En die staan genoeg op Funda hoor. Met de bijpassende prijzen.

Babootje

Berichten: 26254
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Woning met ruimte voor paarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:36

Ik zou eens rondrijden in de omgeving daar en als je iets ziet waarvan je denkt dat het in je portemonnee zou passen qua huur of koop een briefje in de bus doen.

Marjo89

Berichten: 3962
Geregistreerd: 01-01-07

Re: Woning met ruimte voor paarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:05

Ik woon in dezelfde omgeving. Maar vrijwel kansloos.
Ik sta al jaren top. En wonen er vlakbij.
Wij gaan sparen voor onze droom. Huren is na mijn idee ook zonde van je geld. Dat staat er los van.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Woning met ruimte voor paarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:11

Ik had een koop-recreatiewoning in Tuitjenhorn en een huurwei in Schoorl, soms is zoiets ook een optie misschien.

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:14

Zal idd erg lastig worden...als je voor tijdelijk iets zoekt zou je ook kunnen kijken of er koopobjecten zijn die al langere tijd te koop staan./ leeg staan. Misschien is de eigenaar bereid om het dan te verhuren...

Of kijken naar huurwoning buitenaf en nagaan of aanliggende weiden/ grond pachtbaar is..

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Woning met ruimte voor paarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 19:15

kwam net dit tegen op FB

www.paardsparadijs

mensen zoeken iemand voor het appartement en assistentie bij de paarden en de B en B

"Bettie Verschuuren heeft een bericht gedeeld met de groep Netwerkgroep Training IJslandse Paarden.
22 uur ยท
Weer op zoek naar bewoner(s) voor het appartement boven ons woonhuis, op een schitterende locatie midden in de natuur in de prachtige Jordaanvallei. Met 63 jaar op de teller en bijna 20 jaar Paardsparadijs, wil ik een beetje gaan afbouwen en het werk met de paarden doorgeven. Onze voorkeur gaat uit naar iemand die zowel met de paarden als met onze B&B kan meehelpen. In overleg zijn hier veel mogelijkheden. www.paardsparadijs.

Leandra4
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-09-18

Re: Woning met ruimte voor paarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 13:26

bedankt voor de reacties

arabesk bedankt voor de link maar dit is in belgie helaas heel ver buiten mijn zoekgebied

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Woning met ruimte voor paarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 13:40

Marktplaats zou je kunnen proberen. En facebookgroepen in die omgeving, plaats dan zelf een oproep met wat je zoekt.

Leandra4
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-09-18

Re: Woning met ruimte voor paarden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 13:44

marktplaats en facebook staan allebei al berichten van mij op
ben ook lid van de groepen waarin woningen worden aangeboden maar tot nu toe nog geen resultaat helaas.