Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:06

deksel schreef:
Merexa schreef:
Die naakstslak in mijn tuin waar ik per ongeluk op stapte met een blote voet toen ik nog even wat naar binnen moest halen omdat het begon te regenen. -O-

Iewl iewl iewl

Ohmygod nee dit wil ik echt nooit meemaken. Ik ben ook altijd bang om over een naaktslak heen te fietsen en dat hij dan ontploft ofzo iewl.


Gelukkig was het alleen met mijn grote teen en deed hij geen 'poef' :+
Op een fiets merk je er ook niet zo veel van. Maar brr, dat mensen ze überhaupt eten snap ik alleen al niet. Hoe kan men er naar kijken en denken ''Die ga ik opeten'' ? :')

On topic: Nu erger ik mij op mijn werk aan de verbouwing. Zoveel kabaal in de ochtend..
Laatst bijgewerkt door Merexa op 06-09-18 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Berichten: 9941
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:06

Mijn broer die dezelfde wekker als mij heeft en deze om half zeven doodleuk 3 keer het complete riedeltje inclusief trillen liet doen en bedankt, nu is de hele familie wakker behalve hijzelf _O-

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:35

Vriendin van me is op zoek naar een huis, waar ze willen en wat is in hun prijs niet te doen. Dus dan moet je aanpassingen maken... Alleen dat schijnen ze alletwee niet te willen, maar wel tegen mij klagen dat ze geen huis kan vinden.

Probeer ik te helpen en is geen een huis goed, perfect huis gevonden zit er erfpacht op van max 2000 per jaar maar dat wil ze niet betalen dan betaalt ze liever 200 extra per maand aan hypotheek. Zo werkt het niet als je niet meer kan lenen dan wat je nu al zou doen

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:41

Aan mensen die om 5u 's nachts een kamer boeken en dan denken dat ze om 6u aan de deur kunnen rammen om in te checken. En dan niet kunnen begrijpen dat ze nog niet op hun kamer kunnen..

Ja hoor, kom binnen. Ik gooi even de mensen die nog op jullie kamer aan het slapen zijn er uit om plaats te maken voor jullie! 'Inchecken vanaf 12u' is blijkbaar moeilijk te verstaan.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:49

Die man met een hond waar op zijn tuigje stond “in opleiding” die die hond letterlijk elke stap een ruk aan de riem gaf en hem de trein in trok en sleepte nergens voor beloonde. Bah.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:01

Benthhh schreef:
Granoek schreef:
Aan een spelletje weerwolven


Wat is weerwolven? :o


https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=142&t=1952843

Hier even een link naar een potje waar duidelijk staat wat de bedoeling is :))
Waarschuwing: als je eenmaal mee doet raak je verslaafd en is er geen weg meer terug.
MAAR WE ZOEKEN ALTIJD NIEUW VLEES *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:03

Granoek schreef:
Aan mensen die om 5u 's nachts een kamer boeken en dan denken dat ze om 6u aan de deur kunnen rammen om in te checken. En dan niet kunnen begrijpen dat ze nog niet op hun kamer kunnen..

Ja hoor, kom binnen. Ik gooi even de mensen die nog op jullie kamer aan het slapen zijn er uit om plaats te maken voor jullie! 'Inchecken vanaf 12u' is blijkbaar moeilijk te verstaan.


Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen :)

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:07

Een collega.... motverdikkeme....

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:34

DeMolenhoek schreef:
Granoek schreef:
Aan mensen die om 5u 's nachts een kamer boeken en dan denken dat ze om 6u aan de deur kunnen rammen om in te checken. En dan niet kunnen begrijpen dat ze nog niet op hun kamer kunnen..

Ja hoor, kom binnen. Ik gooi even de mensen die nog op jullie kamer aan het slapen zijn er uit om plaats te maken voor jullie! 'Inchecken vanaf 12u' is blijkbaar moeilijk te verstaan.


Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen :)

Nou ik had helemaal geen kamers meer vrij op dat moment anders had ik ze wel een andere gegeven, maar ze zijn dan maar met de auto gaan rondrijden en heb ze gezegd dat ik zou bellen zodra de kamer vrij en gepoetst was, en toen zijn ze komen inchecken..

Jorex

Berichten: 9941
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:50

Dat ik koortsig ben en keelpijn heb. En ik moet straks misschien presenteren.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:56

Aan de senioren (met name vh vrouwelijk geslacht) die om 8:45 volledig de doorgang blokkeren op het station, omdat ze vanaf 8:55 kunnen inchecken met hun treinkaartje en wrs stress hebben dat ze te laat zijn...

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:50

Dat de automaat op het station mij 60 cent terug geeft in plaats van 1,10.... doei geld!

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 13:09

aan mn evenwicht vandaag die is even niet aanwezig -O- -O-

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 13:55

Trui schreef:
Dat de automaat op het station mij 60 cent terug geeft in plaats van 1,10.... doei geld!


Vaak is het €0,50 transactiekosten ergens voor.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:15

Heb ik in die atomaat nog nooit gehad, kreeg altijd het goede bedrag terug

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:19

Dat mijn overbuurvrouw de muziek altijd zo hard zet met de ramen open, en dan het liefst na 23:30. Zodat ik dan in bed altijd gefrustreerd lig te draaien en eigenlijk net te moe ben om op te staan en mij aan te kleden zodat ik eens bij haar aan kan bellen. Eerlijk gezegd wil ik de confrontatie niet opzoeken zo laat en zo gefrustreerd maar overdag is ze nooit thuis.
Ik mis zo al een paar weken een paar uur slaap per week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:27

Dat ik geen cadeau’s kan inpakken. Mislukt altijd :')

hagelslag
Berichten: 9024
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:32

Verpleging....
Waarom moet ik zolang jammeren voordat er iets aan de verstopping gedaan word.
Laxeermiddel werkte niet na 3 uur zeuren een zetpil gekregen en half uurtje later komt alles los

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:44

CharIsabella schreef:
aan mn evenwicht vandaag die is even niet aanwezig -O- -O-

Hier hetzelfde :(:)

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:00

Bubblewrap schreef:
CharIsabella schreef:
aan mn evenwicht vandaag die is even niet aanwezig -O- -O-

Hier hetzelfde :(:)


ook last van je oren erbij ? -O- -O- heb maar even mn zware pillen gepakt want ik kon niet eens meer lopen :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:28

CharIsabella, dat klinkt als wat mijn oma heeft := Stomme vergelijking maar zij heeft ook veel last van haar evenwicht en oren. De ziekte van Ménière is het bij haar, weet niet of jonge mensen het ook kunnen krijgen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:40

Aan de wesp die me zonodig onderweg in m'n gezicht moest steken...
Afbeelding

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:50

Granoek schreef:
CharIsabella, dat klinkt als wat mijn oma heeft := Stomme vergelijking maar zij heeft ook veel last van haar evenwicht en oren. De ziekte van Ménière is het bij haar, weet niet of jonge mensen het ook kunnen krijgen


wauw iemand kent het ja dat heb ik inderdaad *\o/* best vervelend om mee te leven :')

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:50

Eindelijk een update van m’n spelletjes app, maar geen nieuwe levels. Blijf ik tegen dat “under construction” bord aan kijken -O-

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:07

CharIsabella schreef:
Granoek schreef:
CharIsabella, dat klinkt als wat mijn oma heeft := Stomme vergelijking maar zij heeft ook veel last van haar evenwicht en oren. De ziekte van Ménière is het bij haar, weet niet of jonge mensen het ook kunnen krijgen


wauw iemand kent het ja dat heb ik inderdaad *\o/* best vervelend om mee te leven :')


Dat is een nare ziekte. Had mijn oom ook kan kan je je echt naar van voelen. Heb zelf ook een evenwichtprobleem maar dat heeft een andere oorzaak (NAH).