Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 16:13

Deni11 schreef:
Wow das bizar, hoe weten ze je gewicht uberhaupt :')


Al een geluk dat wij geen lening nodig hadde voor ons huis te kopen want wil niet weten hoe hoog die schuld/saldo bij ons was: alle 2 overgewicht, vriend heeft epilepsie, rookt en heeft een veiligheidsfunctie op zijn werk :=


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 16:16

Deni11 schreef:
Wow das bizar, hoe weten ze je gewicht uberhaupt :')


Moet je noteren :) Had ik dit geweten had ik gewoon gelogen en er 10 kilo af gedaan

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 16:30

DeMolenhoek schreef:
Aan de brief van de bank en mede daardoor aan mijn gewicht. Ons schuldsaldoverzekering op de nieuwe hypotheek stijgt met €100 per jaar vanwege mijn gewicht. En bedankt hoor -O- Ik heb overgewicht ja. Heb er 6 weken geleden nog maar net een baby uitgepoept en ben sindsdien al 17 kilo kwijt (zwangerschapskilo + extra kilo’s ook al) Motiveert nu helemaal niet meer om door te gaan.


W T F dat slaat echt helemaal nergens op. Wat is dat voor discriminerende constructie. Dit is gewoon discriminatie dat mag toch niet zomaar.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:08

DeMolenhoek schreef:
Extra risico om vroeger te overlijden want mijn bmi ligt te hoog. Gaat van €300 naar €400, dus vind het zelf een hele fikse stijging in vergelijking met het originele bedrag. Zoals ik al zei, ik heb inderdaad overgewicht. Maar ik pas nog altijd in een 46, ben bezig met af te vallen etc. Dus het is niet dat ik echt extreem zwaarlijvig ben. Of toch niet op een zodanige manier dat ik het gerechtvaardigd vind dat de verzekering met 33.33% stijgt.

Ik vind het eigenlijk wel een mooie constructie zo. Als de hypotheekverstrekker een hoger risico loopt om het schip in te gaan doordat je een grotere kans hebt om tijdens de looptijd te overlijden, dan is het toch logisch om dat verhoogde risico ook door te berekenen in de prijs. Eigenlijk veel eerlijker dan in Nederland, waar zo'n constructie waarschijnlijk vanwege privacy niet zal mogen. Hier zou het er dan dus op uitdraaien dat vanwege de rokers, probleemdrinkers, dikkerds en verkeershufters, iederéén meer moet gaan betalen voor zijn hypotheek. Ook degenen die bovengemiddeld gezond leven.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:19

oomens schreef:
DeMolenhoek schreef:
Extra risico om vroeger te overlijden want mijn bmi ligt te hoog. Gaat van €300 naar €400, dus vind het zelf een hele fikse stijging in vergelijking met het originele bedrag. Zoals ik al zei, ik heb inderdaad overgewicht. Maar ik pas nog altijd in een 46, ben bezig met af te vallen etc. Dus het is niet dat ik echt extreem zwaarlijvig ben. Of toch niet op een zodanige manier dat ik het gerechtvaardigd vind dat de verzekering met 33.33% stijgt.

Ik vind het eigenlijk wel een mooie constructie zo. Als de hypotheekverstrekker een hoger risico loopt om het schip in te gaan doordat je een grotere kans hebt om tijdens de looptijd te overlijden, dan is het toch logisch om dat verhoogde risico ook door te berekenen in de prijs. Eigenlijk veel eerlijker dan in Nederland, waar zo'n constructie waarschijnlijk vanwege privacy niet zal mogen. Hier zou het er dan dus op uitdraaien dat vanwege de rokers, probleemdrinkers, dikkerds en verkeershufters, iederéén meer moet gaan betalen voor zijn hypotheek. Ook degenen die bovengemiddeld gezond leven.


Oomens wat ben je toch een naar persoon.
Dikkerds gatverdamme wat klinkt dat naar en denigrerend. Bahbah ik kots van mensen zoals jij! Jij bent echt de reden dat ik mensen steeds minder waardeer. Niet iedereen die dik is kan er wat aan doen en die mensen wil jij straffen rot toch op man. Echt als je ooit zo in mijn gezicht zo zou praten over mensen zou ik je een klap voor je arrogante smoel geven. Ga wat respect leren man gatverdamme.


Ooh ja ik kijk uit naar de pb van een modje deze reactie was het waard.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:21

Niet mee eens oomens. Dan moeten ze ook maar rekening houden met hardrijders, gameverslaafden die slaap missen daardoor, beroepen, mensen die anabolen misbruiken, allergieën etc.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:28

Uhhh Lau, volgens mij mag Oomens ook gewoon haar mening hebben. De term 'dikkerds' is wellicht wat onaardig maar vind jouw reactie naar haar toe je niet sieren.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:30

__Sannne schreef:
Uhhh Lau, volgens mij mag Oomens ook gewoon haar mening hebben. De term 'dikkerds' is wellicht wat onaardig maar vind jouw reactie naar haar toe je niet sieren.


Like I care :')
Zijn reacties sieren hem normaal ook niet. Dus scheelt.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:34

Mwah ik vind het te ver gaan... want hoe controleer je dat iemand drugs gebruikt of drinkt. Want dan kan je prima eruit zien en functioneren. Met overgewicht is het wat meer zichtbaar...

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:34

Lau schreef:
__Sannne schreef:
Uhhh Lau, volgens mij mag Oomens ook gewoon haar mening hebben. De term 'dikkerds' is wellicht wat onaardig maar vind jouw reactie naar haar toe je niet sieren.


Like I care :')
Zijn reacties sieren hem normaal ook niet. Dus scheelt.


Lau ik ga stuk :') Ik vind die reacties van hem (hem is het geloof ik hè?) idd ook vaak niet lekker overkomen..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:41

Ik heb mij geërgerd aan mijn eigen autorijkunsten, man wát heb ik bagger gereden. (Heb een rijbewijs, rijd alleen niet vaak.)
En aan een oude vent die dacht mij even te kunnen blokkeren met zijn scootmobiel. Ja daag, gaat mooi niet gebeuren. De cross Ford gaat er gewoon langs meneer, plus ik heb voorrang!

Marcella

Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:44

Mijn ouders betalen ook meer, omdat mijn moeder kanker gehad heeft en hierdoor risico is op vroeg overlijden. Dus in NL kom het ook voor.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:46

Dat ik geen een leren paardrijlaars pas. -O-

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:55

Ik erger mij aan onze hooi leverancier.. Die reageert altijd zo traag, al vanaf zaterdag zijn we bezig contact te krijgen en dat gaat altijd zo -O-

Maar zijn hooi is goed en goedkoop

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983

Jorex

Berichten: 9926
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 18:58

Dat de bowlingbaan te glad is. Ik lag bij mijn eerste worp languit, want ik gleed uit naar achteren..

Alex en Jorie <3

nicole_floor

Berichten: 3231
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:17

Spinnen die op dit moment overal spinnenwebben maken.

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

tootje71

Berichten: 5094
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:26

Dat ik heel charmant de supermarkt in loop en zo gigantisch uitgleed om vervolgens om mij heen kijkend met een rood hoofd de winkel in te duiken.... :roll: been deed zeer maar we lopen door....

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:26

Aan een spelletje weerwolven

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:27

in de ochtend bang om uit bed te komen, overdag enorm bang duizelig te raken en 's avonds weer bang om te gaan slapen.. -O- Mijn hoofd is echt een bende en ik hoop heel hard dat alles opgelost is met een nieuwe bril en fysio..

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:36

Granoek schreef:
Aan een spelletje weerwolven


AMEN

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:37

SavannahNx schreef:
Mezelf. Dit is dag 2 stoppen met roken na 5 jaar vast roken ongeveer 15 per dag. En het is pittig. Jeetje. Heb 1 trekje van een sigaret gehad van een vriendin en ben daarna doorgecrost naar de winkel om een e-smoker aan te schaffen met aardbeiensmaakje. Vind t al knap van mezelf dat ik twee dagen van 9-16 op school naast de rokende mensen heb gestaan en maar 1 trekje heb genomen.

Zo. Moeilijk.

Doorzetten! Je kunt het! *\o/*




Ik ergerde me aan de automobilist die mij bijna van de fiets af reed. Scheelde een paar CM...

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:41

Adindaa schreef:
Granoek schreef:
Aan een spelletje weerwolven


AMEN

Dacht al dat ik iemand hier zou tegenkomen :')

deksel

Berichten: 3775
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:51

Aan een docent %)

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D


Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:54

Adindaa schreef:
Granoek schreef:
Aan een spelletje weerwolven


AMEN



_O- _O-

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:34

Aan de mensen die een paar maanden geleden mijn vriend hebben aangereden op de fiets, en nu een brief hebben gestuurd dat ze mijn vriend aansprakelijk stellen. Ehh zij waren gewoon in fout hoor... Gevalletje 'de kosten voor reparatie bij de garage vielen wat tegen dus we proberen het op een ander te verhalen'...

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Aeva, Celiien, Charaz, Iloveiswan, MerleSimone, Mira283, Relserk, winnetou4502 en 215 bezoekers