Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
KimD schreef:Als deze kwestie is opgelost zou ik aan dat bedrijf niet meer leveren. Sommige bedrijven doen het er gewoon om.
Yanaa schreef:KimD schreef:Als deze kwestie is opgelost zou ik aan dat bedrijf niet meer leveren. Sommige bedrijven doen het er gewoon om.
Dat waren we idd ook niet meer van plan. De manier van contact en het dreigen zegt ons al genoeg dat ze het er echt om doen. Zij hebben alles telkens kapot, terwijl wij bij die producten nog nooooit klachten hebben gehad. Alles word gecontroleerd voordat het de deur uit gaat en nog beweren ze dat het onze fouten zijn
pmarena schreef:Pffft ik weet niet wat je rechten & plichten zijn, maar ik zou zelf niet meer leveren aan dit bedrijf.
Ga er even vanuit dat het niet moedwillig fout gaat maar blijkbaar matchen jullie artikelen niet met de manier van gebruik door dit bedrijf. Zelf zou ik bij zo'n klant liefst alles terughalen en aankoopbedrag teruggeven zodat je van het gezeik af bent want hier word je ook niet goed van zo...elke keer gezeur er over.
Yanaa schreef:@ bulck:
Dat zal dus niet gaan, aangezien wij alleen de verkoop hiervan doen en zelf dus niks met de montage te maken hebben. Verkopen groot en deels aan particulieren en daar hebben we nooit wat mee van doen, maar dit is dus een bedrijf die bij ons het inkoopt voor een klant van hun en zij doen vervolgens ook de montage van de artikelen.
bigone schreef:Volgens mij staan jullie helemaal in je recht maar zie het maar eens te krijgen. Twee keer zijn jullie blijkbaar heel coulant geweest wat jullie ook zeker geld heeft gekost. En nu komt de derde keer er aan, het is bijna niet te bewijzen dat het bedrijf zeer slechte monteurs in dienst heeft dus misschien is de optie, je verlies nemen en niet meer leveren de beste oplossing. Een advocaat kost ook een giga bedrag en meestal word het dan toch onderling geregeld maar ben je wel de advocaatkosten kwijt. Optie kan ook nog zijn om de jurist( of toch je rechtsbijstand) een fikse brief te sturen, misschien schrikken ze daar zo van dat het meteen afgelopen is. Wel zorgen in de toekomst dat je een dikkere huid kweekt en bij je eigen bedrijfsregels blijven, ook wanneer ze gaan dreigen.
mylittlejoy schreef:Voorzover ik weet, moet je als consument bij een gebrekkig product de leverancier eerst op de hoogte van het gebrek stellen en deze de mogelijkheid bieden dit op te lossen. Dit kan door reparatie of retourzending/vervanging. Dat het bedrijf dus vervolgens zelf aan het product gaat sleutelen zou eigenlijk al reden kunnen zijn om het product niet meer retour te nemen, laat staan dat jouw bedrijf deze manuren zou moeten vergoeden.