Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:41

Lau schreef:
Dat ik mij heb ziek gemeld voor vandaag. En dat alleen omdat ik de chaos hier thuis even niet meer trek. Niet wist wat ik aan moest doen, wel wat aan had maar er niet uitzag. En ik eigenlijk gewoon dacht fiets it. En mij nu schuldig voel en eigenlijk denk van ik ga gewoon dan kom ik wel later. Maar eigenlijk wil ik dat ook niet Ugh ik kan wel janken.



Sterkte. Soms is alles gewoon te veel. Kun je niet gewoon wat later naar je werk? Kun je even je rust nemen en ga je toch nog werken.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:45

Ania schreef:
Lau schreef:
Dat ik mij heb ziek gemeld voor vandaag. En dat alleen omdat ik de chaos hier thuis even niet meer trek. Niet wist wat ik aan moest doen, wel wat aan had maar er niet uitzag. En ik eigenlijk gewoon dacht fiets it. En mij nu schuldig voel en eigenlijk denk van ik ga gewoon dan kom ik wel later. Maar eigenlijk wil ik dat ook niet Ugh ik kan wel janken.



Sterkte. Soms is alles gewoon te veel. Kun je niet gewoon wat later naar je werk? Kun je even je rust nemen en ga je toch nog werken.


Thanks, heb al gezegd dat ik een half uurtje later ben

Lestrange01

Berichten: 2805
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:53

Aan dat ik zojuist door een enorme stortbui moest fietsen omdat ik eerder naar school moest voor iets "belangrijks". Ik helemaal nat, doorweekt. Schoenen vol met water, broek doorweekt, haar er uitziet alsof ik net heb gedoucht en dit echt niet snel gaat opdrogen.... en het "belangrijke" gesprek duurde hooguit vijf minuten en de helft van de klas kwam niet opdagen....

Terwijl ik anders nu zou gaan fietsen en ondertussen is het al droog.. |(. Heb niet eens een ander paar schoenen dus kan ook niet even wisselen ofzo

Gelukkig is mijn tas waterdicht, dus op een schrift na die een beetje nat is, is alles droog gebleven
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 05-09-18 08:56, in het totaal 2 keer bewerkt

_Nancy

Berichten: 14093
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:55

Ik kijk even een filmpje terug van de formule 1 en Olav Mol maakt zoveel fouten met namen en feiten en hij zegt altijd puntkommauitroepteken -:(- Tijd voor pensioen :')

hagelslag
Berichten: 9021
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:35

Door mn armbreuk kunnen mn zusje en ik volgende week nuet na ameland met de paarden

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 10:08

Aan alles vandaag :') auto is weg voor de grote beurt en keuring dus daahaagg centjes :evaw:

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:49

Gisteren middag gemaild naar een consultant dat hetgeen ze gemaakt heeft niet werkt. Krijg ik vanochtend een mail “ja was verkeerde voorbeeld maar het werkt wel. Heb je zelf al een factuur getest?”
Ga ik in het systeem kijken heeft ze in de tijd tussen mijn “werkt niet” en haar “werkt wel” al mijn voorbeelden gebruikt om te testen of ze ondertussen het probleem nu wel opgelost heeft en moet ik dus nieuwe voorbeelden gaan zoeken om te kijken of het dan nu wel werkt.

Oh, en ze beweerde vorige week ook nog even dat het nooit gewerkt heeft terwijl ik 100% zeker weet dat het gestest is. Maar de administratie waarin we dat getest hebben is in de praktijk niet meer actief en voor het gemak door hun maar helemaal uit de test verwijderd. Ik kan dus geen bewijs overleggen dat de fout, weer, bij hun ligt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:12

Aan mijn dochter die tijdens het drinken op mijn tepel bijt. Ze heeft nog geen tandjes maar toch. Tepel is ondertussen al rood en pijnlijk.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8291
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:16

Aan schoonfamilie :n
Schoonmoeder heeft een huisje gehuurd in een gehucht met kerst en wilt graag dat we een week komen. Iedereen gaat en vind het leuk maar iedereen werkt ook in het onderwijs en heeft dus vrij dan. Ik ben buschauffeur en moet dus dagen gaan opnemen voor iets wat ik niet leuk vind.

Zo'n hekel aan als mensen voor mij gaan beslissen wat ik moet doen met mijn tijd :n

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:21

@kitlover: je kan/gaat dus niet want je moet werken?

Edit: hier ook zo iemand: "dan neemt X toch gewoon een middag vrij?" Nee, je neemt maar gewoon een taxi of je gaat met de bus.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:23

kitlover schreef:
Aan schoonfamilie :n
Schoonmoeder heeft een huisje gehuurd in een gehucht met kerst en wilt graag dat we een week komen. Iedereen gaat en vind het leuk maar iedereen werkt ook in het onderwijs en heeft dus vrij dan. Ik ben buschauffeur en moet dus dagen gaan opnemen voor iets wat ik niet leuk vind.

Zo'n hekel aan als mensen voor mij gaan beslissen wat ik moet doen met mijn tijd :n

Sorry, kon geen vrij krijgen, man wat baal ik ervan :j

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8291
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:23

Maflinger_S schreef:
@kitlover: je kan/gaat dus niet want je moet werken?


Dat is waarschijnlijk wel wat er uit gaat komen. Vind het ook vervelend dat ik dan vrij heb terwijl mensen met gezinnen moeten werken.
Helaas vind mijn vriend het wel jammer en wilt hij dat ik alsnog een paar dagen kom :')

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:25

In die week heb je vast 1 of 2 dagen vrij, dan ga je die dagen toch? Als je zin hebt ... kan me ook voorstellen dat je je rust nodig hebt als je de hele week gewerkt hebt.

MliesJarig
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:33

Lau schreef:
Dat ik mij heb ziek gemeld voor vandaag. En dat alleen omdat ik de chaos hier thuis even niet meer trek. Niet wist wat ik aan moest doen, wel wat aan had maar er niet uitzag. En ik eigenlijk gewoon dacht fiets it. En mij nu schuldig voel en eigenlijk denk van ik ga gewoon dan kom ik wel later. Maar eigenlijk wil ik dat ook niet Ugh ik kan wel janken.


Blij dat je mijn werknemer niet bent, ik vind dit echt niet kunnen.. Hoppa, broek aan en gaan!

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:10

Dat iemand vind dat ik niet snel genoeg reageer, en vervolgens "???" ,"Marinda" etc. appt. Ik heb een hele drukke (werk)week, waardoor antwoorden later kan gebeuren. En ja, als daar dan eens 24 uur of langer overheen gaat, so be it. Aangezien ik geen hondje ben die reageert wanneer je extra roept, reageer ik dus ook pas wanneer ze gewoon geduld heeft. Nu probeert ze me via Facebook te bereiken :roll:

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:17

Mlies schreef:
Lau schreef:
Dat ik mij heb ziek gemeld voor vandaag. En dat alleen omdat ik de chaos hier thuis even niet meer trek. Niet wist wat ik aan moest doen, wel wat aan had maar er niet uitzag. En ik eigenlijk gewoon dacht fiets it. En mij nu schuldig voel en eigenlijk denk van ik ga gewoon dan kom ik wel later. Maar eigenlijk wil ik dat ook niet Ugh ik kan wel janken.


Blij dat je mijn werknemer niet bent, ik vind dit echt niet kunnen.. Hoppa, broek aan en gaan!


Het is maar school :')
En ben braaf gegaan was maar een half uur te laat net als de helft van de klas. En heel eerlijk had ik er ook niet kunnen zijn. Heb niks gemist :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:56

Foon die vliegen wou en het niet kon , word ie niet mooier op :=

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:11

Mlies schreef:
Lau schreef:
Dat ik mij heb ziek gemeld voor vandaag. En dat alleen omdat ik de chaos hier thuis even niet meer trek. Niet wist wat ik aan moest doen, wel wat aan had maar er niet uitzag. En ik eigenlijk gewoon dacht fiets it. En mij nu schuldig voel en eigenlijk denk van ik ga gewoon dan kom ik wel later. Maar eigenlijk wil ik dat ook niet Ugh ik kan wel janken.


Blij dat je mijn werknemer niet bent, ik vind dit echt niet kunnen.. Hoppa, broek aan en gaan!

Een paar berichten later schrijft ze ook dat ze gaat. Netjes contact gehad dat ze een half uur later is. Dat vind ik nou juist netjes, genoeg die alleen blijven balen dat ze niet toch gegaan zijn..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:16

Aan de brief van de bank en mede daardoor aan mijn gewicht. Ons schuldsaldoverzekering op de nieuwe hypotheek stijgt met €100 per jaar vanwege mijn gewicht. En bedankt hoor -O- Ik heb overgewicht ja. Heb er 6 weken geleden nog maar net een baby uitgepoept en ben sindsdien al 17 kilo kwijt (zwangerschapskilo + extra kilo’s ook al) Motiveert nu helemaal niet meer om door te gaan.

hagelslag
Berichten: 9021
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:32

DeMolenhoek schreef:
Aan de brief van de bank en mede daardoor aan mijn gewicht. Ons schuldsaldoverzekering op de nieuwe hypotheek stijgt met €100 per jaar vanwege mijn gewicht. En bedankt hoor -O- Ik heb overgewicht ja. Heb er 6 weken geleden nog maar net een baby uitgepoept en ben sindsdien al 17 kilo kwijt (zwangerschapskilo + extra kilo’s ook al) Motiveert nu helemaal niet meer om door te gaan.


What the fack is dat voor een constructie

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:37

Extra risico om vroeger te overlijden want mijn bmi ligt te hoog. Gaat van €300 naar €400, dus vind het zelf een hele fikse stijging in vergelijking met het originele bedrag. Zoals ik al zei, ik heb inderdaad overgewicht. Maar ik pas nog altijd in een 46, ben bezig met af te vallen etc. Dus het is niet dat ik echt extreem zwaarlijvig ben. Of toch niet op een zodanige manier dat ik het gerechtvaardigd vind dat de verzekering met 33.33% stijgt.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:50

DeMolenhoek schreef:
Extra risico om vroeger te overlijden want mijn bmi ligt te hoog. Gaat van €300 naar €400, dus vind het zelf een hele fikse stijging in vergelijking met het originele bedrag. Zoals ik al zei, ik heb inderdaad overgewicht. Maar ik pas nog altijd in een 46, ben bezig met af te vallen etc. Dus het is niet dat ik echt extreem zwaarlijvig ben. Of toch niet op een zodanige manier dat ik het gerechtvaardigd vind dat de verzekering met 33.33% stijgt.


Maar dan nog? Waar woon jij? Ik heb ook overgewicht maar volgens mij heb ik nergens zon constructie

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:51

Ladybird schreef:
DeMolenhoek schreef:
Extra risico om vroeger te overlijden want mijn bmi ligt te hoog. Gaat van €300 naar €400, dus vind het zelf een hele fikse stijging in vergelijking met het originele bedrag. Zoals ik al zei, ik heb inderdaad overgewicht. Maar ik pas nog altijd in een 46, ben bezig met af te vallen etc. Dus het is niet dat ik echt extreem zwaarlijvig ben. Of toch niet op een zodanige manier dat ik het gerechtvaardigd vind dat de verzekering met 33.33% stijgt.


Maar dan nog? Waar woon jij? Ik heb ook overgewicht maar volgens mij heb ik nergens zon constructie


Ze woont in Belgie.

Maar houden ze daar dan geen rekening met zwangerschappen ofzo? Heel raar zeg dit....

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:54

Wow das bizar, hoe weten ze je gewicht uberhaupt :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 16:05

Mezelf. Dit is dag 2 stoppen met roken na 5 jaar vast roken ongeveer 15 per dag. En het is pittig. Jeetje. Heb 1 trekje van een sigaret gehad van een vriendin en ben daarna doorgecrost naar de winkel om een e-smoker aan te schaffen met aardbeiensmaakje. Vind t al knap van mezelf dat ik twee dagen van 9-16 op school naast de rokende mensen heb gestaan en maar 1 trekje heb genomen.

Zo. Moeilijk.