Liefde op het eerste gezicht ook na 13.5 jaar ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Liefde op het eerste gezicht ook na 13.5 jaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-18 20:22

Beste Bokkers ,

bestaat liefde op het eerste gezicht na 13.5 jaar ? Wat ging daarvoor af , nu bijna 14 jaar geleden beging november 2004 leerde ik toen mijn ex vriend kennen, we kregen een relatie van 3.5 jaar lang ( juni 2008) wat eindigde in een zware rot periode voor mij. In de tijd toen ik nog met mijn ex was leerde ik ook zijn vrienden en kennissen kring kennen. Toen onze relatie over was werd ik zwart gemaakt door mijn ex maar vooral door de broer van mijn ex, ik ben daar door heel veel vrienden en kennissen kwijt geraakt.

Op eentje na niet :D ! Daar had ik zo nu en toe eens contact mee via Facebook en later met whatsapp. Op woensdag 22 augustus( 2018) zat ik weer eens mijn Facebook vrienden te bekijken en kwam weer bij hem op zijn profiel terecht. Ik stuurde hem een berichtje en we kregen weer contact,niet wetende dat er tussen ons iets moois gebeurde. :o

We gingen verder via Skype ( wat maar een keer lukte :( ), het was maandag 27-8-2018 en ons gesprek was meer dan super ! Ik had echt een super gevoel en dat ging maar niet weg , toen ik in mijn bedje lag stuurde ik hem nog een appje . Om te vertellen dat ik hem wel heel erg leuk vind en het goede nieuws was voor mij dat het bij hem ook zo is *\o/* ! Vanaf die dag appen en bellen we dagelijks met elkaar. <3 <3 <3 <

Dit weekend zagen we elkaar weer na ruim 13,5 jaar voor het eerst. Al liep onze weekend wel wat anders dan we dachten maar het was een super weekend voor ons beide.

Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog eens zoveel gevoelens voor een man kon krijgen zoals ik het bij hem heb, bij hem is dat ook zo want hij had ook een paar relaties gehad wat stuk liep. Ik dacht ook dat ik nooit meer verliefd op een man kon worden, nou dat kan ik dus wel.

Is dit nu wel liefde op het eerste gezicht na 13.5 jaar ? :D

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Liefde op het eerste gezicht ook na 13.5 jaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:40

Nee, in mijn optiek is dit geen liefde op het eerste gezicht maar wel een mooie tweede kans. Grijp 'm!

Miesemuisje

Berichten: 3085
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:41

wat bijzonder <3 geniet er van!!

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 20:54

Wat bijzonder inderdaad! Heerlijk dit soort verhalen! <3

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:09

Dus even checken of ik het goed begrijp: degene waar je nu gevoelens voor hebt, is/was de vriend van je ex? Die je 13.5 jaar niet gezien hebt?

Wat cool :D Is deze man nog bevriend met je ex? Of zijn er nog andere “bandjes” met het verleden?

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Liefde op het eerste gezicht ook na 13.5 jaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:23

Geen liefde op het eerste gezicht, aangezien je hem al vaker gezien hebt :+

Maar wel echte liefde zo te lezen, geniet er lekker van :)

Ramiro

Berichten: 797
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:03

Wat een lief verhaal <3

Ik ben (weer) inmiddels vijf jaar samen met (ex)vriend. Hij was mijn eerste serieuze vriendje toen ik 15 was, maar dat was van korte duur :o Ook elkaar via FB nog wat gevolgd en weer contact gekregen. Met mijn 29ste verjaardag stond hij onverwachts voor de deur met bloemen en toen was ik weer opnieuw verkocht.

Geniet er van!

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Liefde op het eerste gezicht ook na 13.5 jaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-18 17:43

Nee het was een kennis van mijn vriend en hij zat toen in de tijd bij de groep van de broer van mijn ex vriend.

Mijn ex vriend is door een noodlottige bedrijf ongeval om het leven gekomen en dat is nu in december al 3 jaar geleden. Verder zijn er geen banden meer met het verleden.