Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:36

De VDAB. Al dat stomme werk, geld en studeer gedoe.


Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 19:59

kitlover schreef:
Boompje1985 schreef:
Buurvrouw die om 23.00 uur nog even boven ging stofzuigen en later in de nacht (03.20 uur) haar wasmachine die tegen de muur stond te tikken bij het centrifugeren. Ja ik woon naast Remie alleen op de wereld. -O-


Als je onregelmatig werkt is dit toch niet zo raar?


Als dat zo zijn zou ik er misschien iets meer begrip voor hebben maar ze werkt niet is hele dagen thuis, daarnaast is zij het type dat werkelijk waar alleen in der eigen wereld leeft. En ja dat creëert soms ergenissen.

Broken crayons still color

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:32

Mezelf. Dat ik toch weer aan fysieke activiteiten meedoe waarvan ik eigenlijk dondersgoed weet dat ik daar morgen spijt van krijg. De voortekenen zijn er al....

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:35

mezelf, dat ik net per ongeluk een man heb uitgelachen toen hij vroeg of we ook Heineken verkochten := Grappig achteraf maar meneer was denk ik niet heel blij. Het was een reflex

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:01

Wonen wij naast dezelfde buurvrouw Boompje?

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Nyaleti

Berichten: 6100
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 23:07

Granoek schreef:
mezelf, dat ik net per ongeluk een man heb uitgelachen toen hij vroeg of we ook Heineken verkochten := Grappig achteraf maar meneer was denk ik niet heel blij. Het was een reflex


In welke opzicht was dat een gekke vraag van meneer? :)

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 23:31

Als die “bedankt voor het toevoegen” en “bedankt voor het accepteren posts in een nieuwe groep.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Lestrange01

Berichten: 2798
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 07:55

Dat sinds school begonnen is voor mijn broertje en zusje ik elke keer om half acht wakker word door het geruzie. Het zijn echt een stelletje ellendelingen in de ochtend en dan schreeuwt mijn moeder tegen ze en dan is het geruzie, dat hoor ik zelfs vanuit mijn zolder kamer.

Kunnen ze niet gewoon normaal doen...

xPabloBokt

Berichten: 9361
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 08:23

Aan de firma die mijn schoolboeken levert. Ze blijven de leveringsdatum maar aanpassen, ja zo kan ik het ook _-:(

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 08:29

casperzazoe schreef:
Granoek schreef:
mezelf, dat ik net per ongeluk een man heb uitgelachen toen hij vroeg of we ook Heineken verkochten := Grappig achteraf maar meneer was denk ik niet heel blij. Het was een reflex


In welke opzicht was dat een gekke vraag van meneer? :)


Dit snap je enkel als je Belg bent denk ik :D

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 08:30

Aan dat ik om 3 uur vannacht wakker werd omdat m'n zusje zich niet lekker voelt en overal hét licht aan gedaan had, vanwege spullen die weg moeten kan mijn Slaapkamerdeur niet dicht dus ik was gelijk klaarwakker en vanochtend hetzelfde verhaal

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 08:34

DeMolenhoek schreef:
Dit snap je enkel als je Belg bent denk ik :D

Valt mee hoor. Er zijn genoeg 'Ollanders die niet begrijpen hoe iemand bij volle bewustzijn Heineken kan bestellen als er ook bier is.

Schoentje, kerstmuts en [o]


nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 08:39

Aan degene die de groep via whattsapp uitnodigt voor haar verjaardag. De mensen die komen krijgen een: Fijn dat je komt. Degenen die niet kunnen, maar haar feliciteren en een fijne dag wensen krijgen geen antwoord. Raar hoor.

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:45

Dat ik net verplicht werd filmpjes op mijn laptop te doen, omdat whatsapp anders niet meer wilde werken en dat 9292 op de laptop andere reisadviezen geeft dan op mijn telefoon.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:15

Er zit iemand rond dit tijdstip uitgebreid kapsalon te eten in de metro. Heel de metro meurt. En hij zit heeeel luid te praten tegen iemand die twee stoelen verderop zit. Ga dan naast elkaar zitten. En waarom die kapsalon :evaw:

Edit: nu zit ie tegen niemand te schreeuwen en te schelden

Een koude trui, is geen goede trui.

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 11:03

Dat ik deze bus op 1 minuut heb gemist (zag hem staan, maar was zo’n 500 m verderop) en ik nu weer een half uur moet wachten -O- Dit wordt wat op het hoger onderwijs over een paar jaar :’)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 11:15

Aan mezelf, dat ik cappuccinos zo lekker vind maar lactose intolerant ben (en met soja of amandel zijn ze niet zo lekker, krijgt echt compleet andere smaak) en nu dus met een heleboel buikpijn op de bank zit.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 11:49

lotthje schreef:
Aan mezelf, dat ik cappuccinos zo lekker vind maar lactose intolerant ben (en met soja of amandel zijn ze niet zo lekker, krijgt echt compleet andere smaak) en nu dus met een heleboel buikpijn op de bank zit.

Lactose vrije melk proberen? Zit een aanzienlijk lager percentage lactose in, maar helaas wel iets.


Dat ik me niet kan concentreren, ik nu een belangrijk hoorcollege heb met taaie stof en hier over 5 weken een toets over heb


lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 11:52

Jikkeee schreef:
lotthje schreef:
Aan mezelf, dat ik cappuccinos zo lekker vind maar lactose intolerant ben (en met soja of amandel zijn ze niet zo lekker, krijgt echt compleet andere smaak) en nu dus met een heleboel buikpijn op de bank zit.

Lactose vrije melk proberen? Zit een aanzienlijk lager percentage lactose in, maar helaas wel iets.


Dat ik me niet kan concentreren, ik nu een belangrijk hoorcollege heb met taaie stof en hier over 5 weken een toets over heb



Dankje voor de tip, dat ik daar nog niet aan gedacht heb :=

VenoSnorlax

Berichten: 4506
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 11:54

Aan mijzelf die stresst over inpakken, vakantie vanalles terwijl ik gewoon moet gaan genieten

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:07

Collega’s die om specifieke gegevens vragen om een maand later terug te komen met iets heel anders en onleesbaars op basis van die gegevens.
Als ze nou gezegd had wat ze van plan was dan had ik er nog een sjabloon bij gedaan dat ik speciaal voor dat doel gemaakt heb. Was het duidelijk voor hun en leesbaar en werkbaar voor mij. En hadden ze niet zelf dingen verzonnen die ik niet kan toepassen.

Edit: en nou gaan ze om wachtwoorden vragen om aanpassingen te maken. Ja dag! Heb ik straks weer rommel om mee te werken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

tootje71

Berichten: 5094
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:07

Dat ik aangifte van internetfraude heb gedaan en binnen vijf minuten een mail van desbetreffend persoon kreeg dat hij/zij het niet netjes vond dat ik aangifte heb gedaan ....(zucht vijf weken wachten en smoes na smoes krijgen) en dan vragen hoe het op te lossen... uhm na 20 mailtjes en tig keer mijn geld terug te hebben gevraagd nog vragen hoe het op te lossen :? |o

Jorex

Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:48

Vliegen (en dan in het vliegtuig zeg maar). Eerst een uur vertraging, nu een kind voor ons en een lange vent achter me dus hele vlucht knieën in mijn rug.

Alex en Jorie <3

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:58

Dat de batterij van m’n telefoon veel te hard leeg gaat (lees: dat ik me absoluut niet kan focussen en continue laat afleiden door m’n telefoon).

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!