Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pferdchen
Berichten: 641
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:30

Janine1990 schreef:
Ooh fijn dat dit topic bestaat!

Ik ben op zoek naar een notitieboekje, die groot genoeg is om in te schrijven en tekenen, maar maar 20 pagina's heeft. :+

Het gaat om een cadeautje (bonnenboekje)... Zelf maken is ook een optie, dan graag een tutorial!

Hoop dat iemand me kan helpen!


Misschien is het een idee een boekje te zoeken met een ringbandje en de blaadjes die je niet gebruikt er later uit scheuren

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:35

Pferdchen schreef:
Janine1990 schreef:
Ooh fijn dat dit topic bestaat!

Ik ben op zoek naar een notitieboekje, die groot genoeg is om in te schrijven en tekenen, maar maar 20 pagina's heeft. :+

Het gaat om een cadeautje (bonnenboekje)... Zelf maken is ook een optie, dan graag een tutorial!

Hoop dat iemand me kan helpen!


Misschien is het een idee een boekje te zoeken met een ringbandje en de blaadjes die je niet gebruikt er later uit scheuren


Goed idee!

Enig idee of/waar je die kan vinden? Het liefst zonder lijntjes :o
En met neutrale kaft, zodat ik daar ook op kan tekenen :+

Ben sowieso van plan om morgen even langs de Hema en de Action te gaan. Gelukkig is het back to school, dus er zal vast het een en ander zijn. Maar ik weet dat ik nooit notitieboekjes gebruikte.

Pferdchen
Berichten: 641
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:32

Notitieboekjes zijn werkelijk óveral te koop, maar meestal met lijntjes helaas. Ze zijn er wel zonder lijntjes. Neem ook "betere" boekhandels, knutselwinkels, Dille & Kamille, Big Bazar, Wibra, enz enz mee in je zoektocht. Dan kom je vast wel iets tegen :)

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 17:18

Ik denk dat als je gericht zoekt op tekenmateriaal (dus inderdaad de betere winkels) ook meepakken dat je wel bij zo iets uitkomt.

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:59

_mexx_lady_ schreef:
Ik ben op zoek naar een serie kinderboeken.
Het meisje was van een paard gevalle en ligt daardoor de hele dag op bed. Ze begint te staren naar haar speelgoed stal en begint te dromen. Iets over een wild paard dat ze vangen in de trailer en van een klif af rijden. Op het einde van het boek ligt haar speelgoed trailer en auto in de tuin met het raam open.

Een ander boek van die reeks, droomt ze ook weer en dit keer over trollen(?).

Er waren een paar boeken van maar kan ze niet meer vinden. Dacht er laatst opeens aan en zou ze nog wel eens willen lezen.

Ooh dat vond ik een geweldig boek <3 Maar ik kan het dus niet vinden |o erger me kapot. Ik heb al bibliotheek site afgezocht e.d. en google probeert met verschillende termen maar nee niks.

Edit. IK HEB HEM één van de boeken is Stasia Cramer - De Poldergeest. Ik herkende zelfs de voorkant nog :oo
https://www.bibliotheek.nl/catalogus/ti ... tml/rodeo/ dit lijkt de eerste?

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:13

Oh Stasia Kramer, wat een heldin was dat zeg!!!
Zijn meerdere boeken van haar over paarden, die zou ik ook nog wel eens weer willen lezen!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:14

Jaaaaa!!! En red beyaart, en die met de
Trollen is de huifkartocht!

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:01

Weet iemand of er een deksel bestaat voor een voerschep? Ik zet het voer klaar in zo’n schep maar moet er altijd iets opzetten anders eten de vogeltjes het op.. :D

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:09

Sjira schreef:
Weet iemand of er een deksel bestaat voor een voerschep? Ik zet het voer klaar in zo’n schep maar moet er altijd iets opzetten anders eten de vogeltjes het op.. :D


Kan je het niet in een emmertje neerzetten dan?

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:54

Ja ik zat ook al aan een Tupperware bakje te denken. Maar een deksel op de voerschep zou natuurlijk ideaal zijn. Dan hoef ik de staleigenaar niet uit te leggen dat ie het bakje moet pakken haha.

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:00

Kan Dabo je niet helpen?
Maakt ook afdekhoesjes voor emmers.
Dabo Design

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:01

Je kan er in principe vrij makkelijk zelf een "hoesje" voor maken, beetje crea, net als een normale voer-emmer cover, maar ik dénk dat het makkelijker is om gewone bakjes met deksel te nemen, let er dan op dat het voeren nog steeds makkelijk gaat, dus bijv. een bakje wat makkelijk door de tralies kan.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:52

Sjira schreef:
Ja ik zat ook al aan een Tupperware bakje te denken. Maar een deksel op de voerschep zou natuurlijk ideaal zijn. Dan hoef ik de staleigenaar niet uit te leggen dat ie het bakje moet pakken haha.


Is dat zo’n grote moeite dan? Haha

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:54

Ik maak altijd zakjes voor mn schoonpa als ik ern weekend weg ga. Mn paardje moet medicijnen en krijgt dit over voer. Ik maak alles per dag klaar in zakjes zodat hij alleen een zakje in de voerbak moet doen.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 08:02

Ik ben niet op zoek naar iets specifieks, maar meer naar ideeën :)

Ik ben een doos aan het samenstellen voor een vriend van mij aan de andere kant van het 'meer' (Noord Ierland). Op dit moment is hij niet verschrikkelijk mobiel (auto-ongeluk gehad, knie en schouder in puin) en gaat hij door therapie.

In de doos wil ik voornamelijk wat dingetjes die hem een lach of ontspanning kunnen bezorgen. Hij is allergisch voor kokosnoot en pinda (heftig allergisch). Verder moet ik er dus rekening mee houden dat het dingen moeten zijn die ik via de post mag versturen daarheen.

Zelf heb ik al wat dingetjes op een rijtje gezet (vooral dingen die voor hem persoonlijk van waarde kunnen zijn) en ik ben benieuwd of jullie mij willen helpen met wat inspiratie :D

Wat zouden jullie graag zelf ontvangen of versturen?

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 10:39

Iets om te doen Bv puzzelboekje.Als hij daar van houd natuurlijk.

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 10:51

een zakje drop, puzzelboekje. een leuke/grappige foto van jullie of jou alleen

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:35

De bruin /oranje tregging in maat 42 van primark. Of iemand die 'm kan halen en opsturen

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 19:53

Iemand ervaring met het werken bij een indoor speelparadijs? Ben opzoek naar ervaring!

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 01:27

Gedaan in de keuken. Was flink aanpoten.
Verder vooral het horecawerk daar. Bardiensten,tafels schoonmaken e.d.
Ook leuk zo af en toe,meehelpen op schoonmaakdagen en de dagen dat alle ballen uit de ballenbak gereinigd worden. Wat we allemaal niet hebben gevonden in de bakken onder de ballen...:=

Vies nadeel van het werk...
Poep,plas en kots op moeten ruimen,ook in de speeltoestellen.
Sorry, maar even recht voor zijn raap
En je moet geen kinderen hebben met buikgriep, zeer besmettelijk... :')

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 07:56

Wat vond je dan allemaal in de bakken onder de ballen? :Y)
Ik kan me niet echt veel gekke dingen bedenken namelijk wat kinderen zouden kunnen verliezen.
Ik kom op (zelfgemaakte) sieraden, kralen, sokken, stenen/ schelpen/ veren (ofwel verzamel-souveniers die uit broekzakken vallen), en zand (heel veel zand?).

stitchlover

Berichten: 2606
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:58

Voor het pensioneren van een collega zoek ik een bioscoop dienblad met draagband. Iemand enig idee waar ik iets dergelijks kan kopen?


Afbeelding

Afbeelding

Iemand? Webshop mag ook!

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:18

SavannahNx schreef:
Iemand ervaring met het werken bij een indoor speelparadijs? Ben opzoek naar ervaring!

Volgens mij werkte Adinda in een indoor speelparadijs... niet zeker hior

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:20

Ik ben op zoek naar een webshop (of iemand) die een Barok hoofdstel heeft (of kan maken), maar dan met de optie voor meerdere kleuren (zeg maar niet standaard bruin of zwart, maar blauw ofzo).

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:25

ScarOfWars schreef:
Ik ben op zoek naar een webshop (of iemand) die een Barok hoofdstel heeft (of kan maken), maar dan met de optie voor meerdere kleuren (zeg maar niet standaard bruin of zwart, maar blauw ofzo).


Lastig. Ik verkoop ze zelf ook in het wit en 1 in het rood. Maar denk dat je dan op maatwerk uitkomt. echt tuigmakers kunnen best veel.