Verkoop trailer, hoe en wat.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nyaleti

Berichten: 6107
Geregistreerd: 05-04-10

Verkoop trailer, hoe en wat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-18 17:37

Hallo,

Ik wil mijn 1,5paards Brenderup trailer verkopen. Heb hier en op marktplaats wat rondgezocht maar krijg niks vergelijkbaars gevonden.. Ik heb dus geen idee wat ik in de advertentie moet zetten of wat ik er voor moet vragen.
Is nog in een hele nette staat, maar wel al uit 1996 :Y) Kan me herinneren dat hij helemaal opgeknapt is voordat wij hem kochten in 2010 maar kan hier zo snel geen bewijs van vinden. Heeft verder wel altijd binnen gestaan.

Ik gooi vanavond de advertentie online, dus dan zal ik hier een linkje zetten want foto´s krijg ik niet op bokt. Maar, omdat de trailer al zo oud is, vraag ik me af of het uberhaupt nog de moeite is om hem helemaal schoon te spuiten en online te zetten?

thanks!


rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Verkoop trailer, hoe en wat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:40

Als de trailer nog goed is waarom niet?
Ik heb er niet veel verstand van maar ben aan het sparen voor een trailer. Hoeft niet nieuw en perfect. Moet wel in een goede staat zijn om de ponys te vervoeren.
En er zijn wel meer mensen die zo denken :)

xMriit
Berichten: 73
Geregistreerd: 08-02-13

Re: Verkoop trailer, hoe en wat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:51

Ik sluit me helemaal met het bovenstaande aan.

Heb je eventueel al gekeken bij dealers (evt. in aanhangwagens) in de buurt wat zei voor een soort gelijke trailer vragen. ongeacht het merk, maar wel kijkt naar evt. gewicht/bouwjaar/1,2,1'5epaardstrailer etc.

Zakken in je vraagprijs kun je altijd nog, zeker als het niet per direct weg moet of voor een bepaalde datum.

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:52

Tuurlijk, als hij hard is en alles werkt naar behoren, waarom niet?
Ik heb ook een Brenderup (wel 2 paards) uit datzelfde jaar, hardstikke goede trailers!
Lag nieuwe bodem in toen wij hem kochten, is nu bijna 5 of 6 jaar van ons, heeft altijd buiten gestaan en gaan hem nu een opknapbeurt geven, heeft afgelopen half jaar ook gewoon stil gestaan in een hoek onder de bomen.

Ibbel

Berichten: 49069
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:55

Rij er mee langs een trailerboer en vraag of ze 'm in willen ruilen en wat ze er dan voor geven. Zeggen ze: max 750 euro, want ik doe 'm naar een handelaar, dan is het de moeite niet meer, denk ik. Of je moet 'm dan ook voor een ramsjprijs wegdoen.
Geven ze je er nog 1000 of meer voor, dan kan je 'm voor iets meer wel op MP zetten.

Rex_Rolfo

Berichten: 5375
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 17:56

Schoonmaken en goéde foto's is ALTIJD de moeite waard als je iets wilt verkopen. Of het nu om een trailer, paard of van mijn part "oude rommel" ;-)

Met uitzondering misschien van sommige antieke dingen waarbij het 'patina' juist de kers op de taart is.

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Verkoop trailer, hoe en wat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 15:57

Ja hoor, ik had destijds een trailer die verrotte zijwanden had en die had ik binnen een paar dagen verkocht aan iemand die hem wilde opknappen, ik kreeg er nog veel meer voor dan ik had gedacht.

Ik had in de advertentie op MP vermeld wat de problemen waren dus dat was allemaal bekend bij de koper.

Nyaleti

Berichten: 6107
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Verkoop trailer, hoe en wat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-18 18:52

Even een update, mocht iemand de zoekfunctie gebruiken en hier op uit komen. Geen enkele papieren over keuring of onderhoudswerk maar hij was binnen 3 uur verkocht voor 1250. Had er achteraf veel meer voor mogen vragen :+

Rex_Rolfo

Berichten: 5375
Geregistreerd: 27-07-13

Re: Verkoop trailer, hoe en wat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:19

Netjes. Je moet maar zo denken, nu is ie zonder veel trammelant vlot verkocht. Als je net boven "de marktprijs" gaat zitten duurt het een stuk langer, krijg je een hoop onzinnige biedingen enz. Om soms maar net 50 of 100 euro meer eruit te slepen. Sommige mensen is het dat waard. Anderen niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roadracer en 47 bezoekers