Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-18 12:36

Hoi!

Ik heb 2,5 week geleden pizza besteld bij domino’s en dat is niet bezorgd ivm noodweer. Ik zou het geld terugkrijgen, maar ik heb dat geld nogsteeds niet terug. Ik heb er al 2 keer achteraan gebeld, omdat ik het binnen 3 werkdagen zou krijgen. Ik heb het toen een week afgewacht, maar toen toch gebeld. Toen zou ik her zelfs binnen 2 dagen krijgen, natuurlijk niet dus toen heb ik er afgelopen dinsdag weer achteraan gebeld, ik zou het weer binnen 3 dagen krijgen en ik heb het nu nog niet. Ik ben er zolangzamerhand wel klaar mee omdat ik er wel op zit te wachten, maar ik weet niet wat ik er mee moet..
Wat zouden jullie doen?

Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:41

Blijven bellen/ emailen en desnoods langsgaan?

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:42

Poeh, ik was er idd ook allang langsgegaan..

xTweetyx

Berichten: 1313
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Oosterhout

Re: Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:46

Waarom word er voor zo iets makkelijks een topic geopend?
Iedereen zou er achter aan blijven gaan... Blijven bellen tot je t terug hebt.

Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:48

xTweetyx schreef:
Waarom word er voor zo iets makkelijks een topic geopend?
Iedereen zou er achter aan blijven gaan... Blijven bellen tot je t terug hebt.


Logisch nadenken is voor vele mensen sinds de komst van social media erg moeilijk geworden.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:48

Gewoon langsgaan en eisen dat je het contant krijgt :? Bellen schiet niet op

ellepel

Berichten: 47337
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:52

Ik zou bellen en zeggen dat ik als compensatie voor het lange wachten een gratis pizza van ze wil .
en als ze die brengen kunnen ze meteen het geld mee nemen :D }>

rien10
Berichten: 14664
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:02

Aan Domino's je geld terug vragen. Niet aan Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:27

Onali schreef:
xTweetyx schreef:
Waarom word er voor zo iets makkelijks een topic geopend?
Iedereen zou er achter aan blijven gaan... Blijven bellen tot je t terug hebt.


Logisch nadenken is voor vele mensen sinds de komst van social media erg moeilijk geworden.

banketstaaf doen tegen mensen is daarentegen dan weer heel makkelijk geworden. Als er alleen voor moeilijke zaken topics geopend mogen worden, wordt het heel stil op Bokt.

En nee, niet iedereen zou er achter aan blijven gaan. De een wel, de ander vindt het teveel moeite en bestelt voortaan gewoon ergens anders. De een gooit het op Facebook en Twitter en de ander vind dat niet netjes. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:37

Maar wat is er nou moeilijk aan? 1. Je gaat langs/ belt nogmaals/ mailt dat je je geld terug wilt. 2. Je doet niks.


Nee ik snap dan niet dat je hiervoor een topic aanmaakt.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:45

Ik zou gewoon weer een pizza bestellen, contant betalen kiezen bij afleveren en bij het vakje voor opmerkingen voor de bezorger iets zetten in de trant van dat je voor deze pizza al betaald hebt met de storm oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:51

Onali schreef:
Maar wat is er nou moeilijk aan? 1. Je gaat langs/ belt nogmaals/ mailt dat je je geld terug wilt. 2. Je doet niks.


Nee ik snap dan niet dat je hiervoor een topic aanmaakt.

Ik snap van heel veel dingen niet dat mensen daarover topics openen. Als ik het aan de titel al zie, open ik die dan niet of ik sluit ze weer als ze voor mij niet interessant blijken. Ook niets moeilijks aan.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17990
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:53

Onali schreef:
Maar wat is er nou moeilijk aan? 1. Je gaat langs/ belt nogmaals/ mailt dat je je geld terug wilt. 2. Je doet niks.


Nee ik snap dan niet dat je hiervoor een topic aanmaakt.

Optie 3 die ik nog niet gehoord heb: je neemt even via facebook Messenger (dus privé) contact op met domino's. Dan is het vaak zomaar geregeld. En ik denk eigenlijk dat TS een topic als dit opent om dat soort tips te krijgen, niet om nodeloos afgebrand te worden.

Foaly

Berichten: 4838
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:11

Djeradalover schreef:
Ik zou gewoon weer een pizza bestellen, contant betalen kiezen bij afleveren en bij het vakje voor opmerkingen voor de bezorger iets zetten in de trant van dat je voor deze pizza al betaald hebt met de storm oid.


Dat zou ik dan weer niet doen. Dat is vaak alleen zichtbaar voor de bezorger, en die kan er helemaal niets aan doen dat jij je geld nog niet terug hebt en dus aan de deur niet wilt betalen.

Goof

Berichten: 28772
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:15

Nico_lette schreef:
Ik ben er zolangzamerhand wel klaar mee omdat ik er wel op zit te wachten, maar ik weet niet wat ik er mee moet..


1 Je stapt op de fiets of in de auto.
2 Je rijdt erheen.
3 Je vraagt daar naar een verantwoordelijke en regelt het ter plekke.

Et voila. Zo simpel kan het zijn.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:37

ellepel schreef:
Ik zou bellen en zeggen dat ik als compensatie voor het lange wachten een gratis pizza van ze wil .
en als ze die brengen kunnen ze meteen het geld mee nemen :D }>


Dit :)

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:54

Een boos berichtje op hun facebook pagina zetten, meestal kan er ineens heel veel als je je klachten ook voor anderen leesbaar maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:10

Onali schreef:
Maar wat is er nou moeilijk aan? 1. Je gaat langs/ belt nogmaals/ mailt dat je je geld terug wilt. 2. Je doet niks.


Nee ik snap dan niet dat je hiervoor een topic aanmaakt.


Joh wat een discussie zeg. Waar maak je je druk om? Als je het vervelend vindt dan reageer je toch niet of klik je het topic weer weg? Waarom zo onaardig?

TS, gewoon doordrammen en langs gaan!

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:14

Ik heb dit ook eens gehad! Niet met Domino's, maar met een ander soort eetding. Moest er ook 3 keer achteraan bellen, en nadat ze de tweede afspraak om het geld langs te brengen weer 'vergeten' waren heb ik voor een vierde keer gebeld en toen echt pislink geworden. (Althans, ik deed alsof, maar zorgde wel dat ze het begrepen). Toen stonden ze een uur later op de stoep met mijn geld. Lief vragen helpt op een gegeven moment niet meer, even duidelijk maken dat je het zat bent heeft bij mij in dit geval geholpen.

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Na 2,5week geld nogsteeds niet terug domino’s

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 02:30

Even een aanname; het probleem is denk ik alleen dat TS online betaald heeft op de site van domino's/just eat oid en die moeten zorgen dat het geld terugkomt.

Daar kan de plaatselijke domino's als franciser niets mee, grote kans dat die bij het annuleren van de order er ook geen geld voor hebben gekregen vanuit het hoofdkantoor. Zover ik heb begrepen van een restaurantje hier in de buurt krijgen ze in ieder geval bij Just eat pas na pakweg 5 werkdagen het geld van de afgeleverde order. Bij annuleren vanuit het restaurant krijgen ze helemaal niets. Dus om dan de eigenaar van het restaurant aan te spreken heeft geen zin.(die heeft immers geen geld ontvangen)

De vraag word dan waar heb je besteld? Via Just Eat, dan hun aanspreken en als ze niet reageren zoals nu toch op social media je beklacht doen eerst via PM, geen reactie? Dan openbaar, gek genoeg reageren ze dan vaak wel gelijk...

Via de site van domino's zelf? Dan via het hoofdkantoor je beklacht doen, geen reactie ook dan zou ik de route van PM zenddn via social media bewandelen, daarop ook geen reactie? Dan ook daarbij openbaar.

Geen bedrijf zit er op te wachten om a plein publiek op het matje te worden geroepen, maar geef ze wel de ruimte om eerst via prive contact de zaken op orde te stellen voor je het openbaar maakt, zou jij ook prettig vinden toch?

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 05:46

dieseltje09 schreef:
Even een aanname; het probleem is denk ik alleen dat TS online betaald heeft op de site van domino's/just eat oid en die moeten zorgen dat het geld terugkomt.

Daar kan de plaatselijke domino's als franciser niets mee, grote kans dat die bij het annuleren van de order er ook geen geld voor hebben gekregen vanuit het hoofdkantoor. Zover ik heb begrepen van een restaurantje hier in de buurt krijgen ze in ieder geval bij Just eat pas na pakweg 5 werkdagen het geld van de afgeleverde order. Bij annuleren vanuit het restaurant krijgen ze helemaal niets. Dus om dan de eigenaar van het restaurant aan te spreken heeft geen zin.(die heeft immers geen geld ontvangen)

De vraag word dan waar heb je besteld? Via Just Eat, dan hun aanspreken en als ze niet reageren zoals nu toch op social media je beklacht doen eerst via PM, geen reactie? Dan openbaar, gek genoeg reageren ze dan vaak wel gelijk...

Via de site van domino's zelf? Dan via het hoofdkantoor je beklacht doen, geen reactie ook dan zou ik de route van PM zenddn via social media bewandelen, daarop ook geen reactie? Dan ook daarbij openbaar.

Geen bedrijf zit er op te wachten om a plein publiek op het matje te worden geroepen, maar geef ze wel de ruimte om eerst via prive contact de zaken op orde te stellen voor je het openbaar maakt, zou jij ook prettig vinden toch?


Lekker makkelijk weer dit... Dus als franchisenemer mag en kan je je klanten naaien omdat jij je geld (nog) niet terug krijgt van het hoofdkantoor?? Laat die franchisenemer de klant terugbetalen, desnoods uit eigen zak, en dit vervolgens zelf via het hoofdkantoor regelen, kom op zeg....

woofie
Berichten: 2147
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 08:10

xTweetyx schreef:
Waarom word er voor zo iets makkelijks een topic geopend?
Iedereen zou er achter aan blijven gaan... Blijven bellen tot je t terug hebt.



Joh, vraag aan Bart of jij in een plaatsingscommissie mag die bepaald wat wel of niet topic waardig is....