Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Onali schreef:xTweetyx schreef:Waarom word er voor zo iets makkelijks een topic geopend?
Iedereen zou er achter aan blijven gaan... Blijven bellen tot je t terug hebt.
Logisch nadenken is voor vele mensen sinds de komst van social media erg moeilijk geworden.
Onali schreef:Maar wat is er nou moeilijk aan? 1. Je gaat langs/ belt nogmaals/ mailt dat je je geld terug wilt. 2. Je doet niks.
Nee ik snap dan niet dat je hiervoor een topic aanmaakt.
Onali schreef:Maar wat is er nou moeilijk aan? 1. Je gaat langs/ belt nogmaals/ mailt dat je je geld terug wilt. 2. Je doet niks.
Nee ik snap dan niet dat je hiervoor een topic aanmaakt.
Djeradalover schreef:Ik zou gewoon weer een pizza bestellen, contant betalen kiezen bij afleveren en bij het vakje voor opmerkingen voor de bezorger iets zetten in de trant van dat je voor deze pizza al betaald hebt met de storm oid.
Onali schreef:Maar wat is er nou moeilijk aan? 1. Je gaat langs/ belt nogmaals/ mailt dat je je geld terug wilt. 2. Je doet niks.
Nee ik snap dan niet dat je hiervoor een topic aanmaakt.
dieseltje09 schreef:Even een aanname; het probleem is denk ik alleen dat TS online betaald heeft op de site van domino's/just eat oid en die moeten zorgen dat het geld terugkomt.
Daar kan de plaatselijke domino's als franciser niets mee, grote kans dat die bij het annuleren van de order er ook geen geld voor hebben gekregen vanuit het hoofdkantoor. Zover ik heb begrepen van een restaurantje hier in de buurt krijgen ze in ieder geval bij Just eat pas na pakweg 5 werkdagen het geld van de afgeleverde order. Bij annuleren vanuit het restaurant krijgen ze helemaal niets. Dus om dan de eigenaar van het restaurant aan te spreken heeft geen zin.(die heeft immers geen geld ontvangen)
De vraag word dan waar heb je besteld? Via Just Eat, dan hun aanspreken en als ze niet reageren zoals nu toch op social media je beklacht doen eerst via PM, geen reactie? Dan openbaar, gek genoeg reageren ze dan vaak wel gelijk...
Via de site van domino's zelf? Dan via het hoofdkantoor je beklacht doen, geen reactie ook dan zou ik de route van PM zenddn via social media bewandelen, daarop ook geen reactie? Dan ook daarbij openbaar.
Geen bedrijf zit er op te wachten om a plein publiek op het matje te worden geroepen, maar geef ze wel de ruimte om eerst via prive contact de zaken op orde te stellen voor je het openbaar maakt, zou jij ook prettig vinden toch?