Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:30

Ik erger me kapot aan de bovenburen, ze hebben ruim anderhalfjaar elke week verbouwd en nu komen ze zo eens in de zoveel tijd rond deze tijd even boven om flink herrie te maken. (Gesleep, gebonk, gehamer...)

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:48

Dat mensen het nodig vinden om “wie heb ik aan de lijn” van K3 te zingen, constant. Al een minuut of 15, die zullen wel al vroeg een borrel op hebben :') .

tootje71

Berichten: 5095
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 21:23

Justme_Lisaa schreef:
Dat mensen het nodig vinden om “wie heb ik aan de lijn” van K3 te zingen, constant. Al een minuut of 15, die zullen wel al vroeg een borrel op hebben :') .


En bedankt nu loop ik dat liedje te neuriën.... 8)7

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:27

Dat net nu ik wil slapen het begint te onweren :')
Ik wil stilte hahaha

idapaulien

Berichten: 702
Geregistreerd: 27-05-08
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:39

Aan mensen die 60km/h rijden, terwijl je er 80 mag... :\

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:40

Dat ik moet plassen, maar ik geen zin heb om op te staan. Terwijl het eigenlijk wel handig is als ik het doe, want ik ben ook moe dus ik wil ook zo naar bed toe.

Stuggles of life :')

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:41

Justme_Lisaa schreef:
Dat mensen het nodig vinden om “wie heb ik aan de lijn” van K3 te zingen, constant. Al een minuut of 15, die zullen wel al vroeg een borrel op hebben :') .


Misschien zijn ze naar hetzelfde feestje geweest als ik. Waar alleen maar K3 nmrs achter elkaar gedraaid werden 10 minuten lang :+.

Amber_anne

Berichten: 6905
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 23:26

Een meisje op Instagram die 3 jaar Paardrijdt en zichzelf een spring ruiter noemt. Ohja dat is overigens ook de reden dat haar voeten zo naar buiten staan zo rijden spring ruiters nou eenmaal, ik als dressuur ruiter zou dat natuurlijk niet weten

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 23:41

Dat hier op vakantie mijn telefoon amper oplaadt. Met mijn eigen lader liep hij gewoon leeg als de telefoon gebruik, en met een andere lader gaat het zooooo langzaam.. :Z ik snap ook niet hoe het kan :o?

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 23:52

Aan dat de stroom er weer uit klapte door het onweer

Dat het vroeger donker wordt

Dat ik als ik om 7:00 moet beginnen op moet staan als het donker is, op de een of andere manier is dat een stuk moeilijker...

Dat ik al heel de dag op de gekste momenten verschrikkelijk moe ben en dan kan ik in bed liggen maar slapen ho maar

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 07:11

Aan mijn wekker en werk. Als ik niet had hoeven werken had ik lekker lang in bed kunnen liggen maar helaas. Geld verdienen is ook nodig :\

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 09:22

Dat ik de hele nacht niet geslapen heb door een mug en net een half uur door de regen naar huis moest fietsen vanwege schoonmakers...

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:19

Dat ik eindelijk weer eens tijd heb om de hele middag bij de paarden te prullen maar het net dan regent.. Maargoed we mogen niet zeuren want eindelijk regen :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:10

Help.. er zit een piep/suis in mijn oor maar aan 1 kant en ik ben echt bang dat het voor altijd zo blijft... Was gisteravond al en normaal na het slapen is het weg maar hij is er nog steeds..

Echt heel irritant

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-18 13:12

Dat er een lijmstukje van mijn spalkje los heeft gelaten en het nu heel irritant voelt als ik er met mijn tong langs ga. :')

Vandeweek maar even de ortho bellen om ze eruit te laten halen..

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:30

Wederom broertje en zijn vriendin.
Ze laten ALLE vaat staan, de kat had gekotst en ik kwam thuis gisteravond zitten ze gewoon op de bank “ja wij vinden t nogal vies om op te ruimen dus we dachten dat doe jij wel even”. Maken ze ontbijt laten ze alles op het aanrecht staan, dus de kaas, boter, broodzak open.
De vatenwasser stond vol vieze vaat dus ze kunnen het er gewoon bij zetten heel simpel en dan aan doen als het vol is. Zo’n moeite is het niet.

Papiertjes van eten gooien ze naast en voor zich uit op de grond, prullenbak stroomt over dus leg je alles gewoon ernaast op de grond.

Jeez.. Kan toch niet.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:32

dat mijn vader net behoorlijk naar me uit is gevallen omdat ik enkel opmerkte dat het gevloek van hem, continu, zo vervelend wordt.. Hij loopt al de hele vakantie te verkondigen hoe hij mijn zusje en mij niet meer mee wil volgend jaar. Laat ook maar, als hij de eikel wil uithangen hoeft hij van mij niet te verwachten dat ik nog vrolijk ga lopen doen rond hem. bah

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:34

SavannahNx schreef:
Wederom broertje en zijn vriendin.
Ze laten ALLE vaat staan, de kat had gekotst en ik kwam thuis gisteravond zitten ze gewoon op de bank “ja wij vinden t nogal vies om op te ruimen dus we dachten dat doe jij wel even”. Maken ze ontbijt laten ze alles op het aanrecht staan, dus de kaas, boter, broodzak open.
De vatenwasser stond vol vieze vaat dus ze kunnen het er gewoon bij zetten heel simpel en dan aan doen als het vol is. Zo’n moeite is het niet.

Papiertjes van eten gooien ze naast en voor zich uit op de grond, prullenbak stroomt over dus leg je alles gewoon ernaast op de grond.

Jeez.. Kan toch niet.


Zij zijn wel echt heel erg hoor.. ook na je vorige post over hun, jeetje. Heeft het niet geholpen om een keer je mond open te trekken naar hun?

Amber_anne

Berichten: 6905
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:38

Ik zou al ze troep pakken en zo op ze kamer gooien, als die rommel wilt maken kan die er ook mooi in leven.

Vindt eigenlijk ook dat je moeder hier strenger in moet zijn

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 15:20

Amber_anne schreef:
Ik zou al ze troep pakken en zo op ze kamer gooien, als die rommel wilt maken kan die er ook mooi in leven.

Vindt eigenlijk ook dat je moeder hier strenger in moet zijn


En de kattenkots erachteraan :')
Ik zou er ook echt niet tegen kunnen :x

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 15:39

Ik word helemaal gek. Ze rennen ook gewoon snel de deur uit als ze zooi gemaakt hebben.

Mijn moeder durft dit niet. Nogmaals. En ze blijft maar achter ze aan ruimen. Ik heb wel eens borden en bekers op zijn bed gelegd idd :+
Mijn moeder is er dit weekend niet dus lekker makkelijk. Ik was toen bij dat meisje haar moeder en zij rent door t hele huis alles achter ze aan op te ruimen en elke keer drinken voor ze te pakken enzovoorts. Dus ik snap dat die meid het niet vanzelfsprekend vind om op te ruimen of dingen te pakken voor zichzelf.
Als ie alleen is, dan luistert ie nog wel naar mij. Zoals gister toen ik gekookt had en ik zei dat hij moest opruimen heeft ie dat gedaan.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 15:42

Wat een krankzinnige, geschifte situatie zeg.
Mijn moeder had me met de schoenen de trap af geslagen vrees ik.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 15:48

Giolli schreef:
Wat een krankzinnige, geschifte situatie zeg.
Mijn moeder had me met de schoenen de trap af geslagen vrees ik.


Hij weet dat ik dit ook doe, letterlijk, dus daarom luistert ie wel naar mij. Maar over mn moeder loopt ie heen. Hij loopt snel weg en laat alles staan en mn moeder wilt het dan alweer opruimen dus dan ga ik onderaan te trap staan blèren “je hebt 3 tellen om naar beneden te komen anders doe ik drinken in je beker en gooi ik het zo in je bed”. Binnen 3 tellen is ie beneden :+ met een zuur gezicht dat wel.

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 15:54

Savannah hoe oud zijn je broer en zijn vriendin?

Je moeder is niet slim bezig om alles maar op te ruimen.
Ik ben ook van alle zooi op het bed van zoon gooien en zoek het maar uit.
Of terug naar beneden laten komen om het op te ruimen.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:03

Dat zo'n 100 mensen m'n adv voor bijrijder gezocht hebben gezien maar niemand de moeite neemt om te reageren.