Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:11

[***] schreef:
Een docent die tijdens zijn les verkondigd dat abortus moord is en transgender zijn niet kan. Het is dat ik niet kon weglopen, maar anders had ik het gedaan.


Ben benieuwd in welke context dit was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:19

ScarOfWars schreef:
Aan dat mijn vader telkens maar weer bolletjes blijft kopen. We hebben gewoon brood in de vriezer hoor!
Man, die vent heeft gewoon een gat in zijn hand. -:(-


Daar werkt hij toch zelf voor? Wie ben jij om te bepalen wat je ouders wel en niet kunnen kopen? En dan 'die vent'? :?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:23

Relaxed schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan dat mijn vader telkens maar weer bolletjes blijft kopen. We hebben gewoon brood in de vriezer hoor!
Man, die vent heeft gewoon een gat in zijn hand. -:(-


Daar werkt hij toch zelf voor? Wie ben jij om te bepalen wat je ouders wel en niet kunnen kopen? En dan 'die vent'? :?


1. Hij werkt niet (afgekeurd).
2. Mijn moeder is het met mij eens. Hij heeft totaal geen idee van financiele uitgaven.
En ja, die vent. Ik kan hem soms wel uitkotsen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:29

Lijkt me dan nog iets tussen je moeder en je vader en zeker niet voor jou.. :roll:

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:30

Relaxed schreef:
Lijkt me dan nog iets tussen je moeder en je vader en zeker niet voor jou.. :roll:


En voor zover ik weet mag ik mijn ergernis hier uiten.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:38

Zeker en ik ook.. wat een respectloze post.. :n

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:27

Relaxed schreef:
Zeker en ik ook.. wat een respectloze post.. :n

Ik vind echt niet dat jij daar iets over mag zeggen. Binnen sommige huizen loopt het nou eenmaal op zo'n manier dat je frustraties uiten via een forum de enige manier kan zijn om wat stoom af te blazen.
Zelf heb ik daar ook ervaring mee, en als je mijn posts door gaat kijken zul je nog wel meer respectloosheid naar mijn ouders toe lezen. Heb ik daar spijt van? Nee, absoluut niet, op dat moment voelde ik me echt zo poedersuiker en was dat de enige manier om heel even stoom af te blazen.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:29

Onze dochter die na 10 auto rijlessen denkt dat ze beter kan rijden.Commentaar op mijn rijstijl.Volgende week moet ze het Keizer Karelplein in Nijmegen over :=

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:41

Dat ik de vorige keer mijn telefoon voor reparatie naar Coolblue stuurde en hij toen is kwijtgeraakt in de post, en nu durf ik hem niet meer op te sturen maar dat moet alsnog. En had een halve A4 getikt met wat er allemaal mis was, en in de beschrijving staat alleen 'Telefoon valt vaak uit'. JUIST. En ik heb geen vervangende telefoon! Top.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:58

De wachttijden op mn werk, mensen staan ruim een uur in de wacht voordat ze aan de beurt zijn. Zware onderbezetting. Boze mensen aan de telefoon en gedemotiveerde werknemers.

Gelukkig is het mijn laatste dag :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:20

Britta31 schreef:
Onze dochter die na 10 auto rijlessen denkt dat ze beter kan rijden.Commentaar op mijn rijstijl.Volgende week moet ze het Keizer Karelplein in Nijmegen over :=



Oooh altijd leuk! Dat plein is een ramp!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:10

Dat mensen van school altijd in de vakantie willen afspreken maar puntje bij paaltje dan appen ze toch dat ze net wakker zijn en niet kunnen want dr tante van haar oma haar zus is ziek.

Zoiets.

Doeg.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:14

Dat ik vanmiddag een lekkere lunch ben gaan halen op de AirPort en dat nu alles weer met een fikse toevoeging van maagzuur omhoog komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:28

Aan mijn vriend zijn opa die eerst beweerde niet te weten dat er een babyborrel is (5x gezegd!) en nu beweerd niet te weten wanneer het is (weet hij ook donders goed.) Daardoor weet hij nog niet of hij komt. Dat moet hij nog ‘bekijken’. Hé joh, kruip ergens in de hoogste boom ofzo. Als je jou interessant wilt voelen.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:17

Duidelijk geen belangstelling voor de baby en worden jullie gefeliciteerd met jullie zoon.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:38

Dat ik vanochtend om 8 uur klaarwakker was, iets met een biologische wekker.
Ik ben gister tot laat weggeweest, dus heb vannacht kort geslapen. En wie is er al de hele dag moe? Ik *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:38

DeMolenhoek schreef:
[***] schreef:
Een docent die tijdens zijn les verkondigd dat abortus moord is en transgender zijn niet kan. Het is dat ik niet kon weglopen, maar anders had ik het gedaan.


Ben benieuwd in welke context dit was?

Zijn mening over de huidige maatschappij vanuit zijn christelijk oogpunt met o.a. dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=xfO1veFs6Ho

Hij had het er ook over dat volgens de bijbel mannen hun vrouw goed moeten behandelen e.d., maar al de stukken in de bijbel wat gaat over dat de man superieur is aan de vrouw worden uiteraard niet besproken. Bah. Gelukkig krijg ik verder geen colleges van hem.

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:51

Jahoor wat een filmpje, dus als jij iemand in zijn/haar waarde wil laten door deze persoon niet te kwetsen in wat er wordt geloofd dan ben je een persoon die voor niets staat en geen meningen kan hebben?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:55

Aan dat ik naar de fysio moet, maar niet wil. Eerste keer in mijn leven en ik kom er niet onderuit. :+

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 17:08

Dat er de hele vakantie op magister staat dat ik in klas A zit, en dat is met leuke mensen. Dus ik hele vakantie blij. Nu krijg ik de roosters via de mail en staan er allemaal vakken in die ik niet volg, en de vakken die ik wel volg staan er niet in. Dus ik mailen. Blijkt dat ik in klas C hoor, ja dus ik blij en gezellig met een dood paard.. Potver, kan hier zo niet tegen! Nu heb ik dus én een poedersuiker rooster en last minute een andere klas

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:10

DeMolenhoek schreef:
[***] schreef:
Een docent die tijdens zijn les verkondigd dat abortus moord is en transgender zijn niet kan. Het is dat ik niet kon weglopen, maar anders had ik het gedaan.


Ben benieuwd in welke context dit was?


Zo'n docent had ik voor levensbeschouwing, hij maakte homofobische uitspraken maar op zo'n manier dat hij niet letterlijk zei dat het verkeerd was. En was erg denegrerend over atheïsten. Heb hem hier persoonlijk over aangesproken en dat heeft geholpen, maar ik snap hoe vervelend het is

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:23

Dat ik bij mijn ouders al iets hoorde qua slipgeluid en vervolgens de oprit bij hun naar de snelweg oprij en dus pal achter dat ongeluk in de file sta.. als 2e auto.. :(

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:32

Aan de niet opgevoede kinderen die zojuist bijna in volle vaart op mijn autokap afvlogen (en ik zo goed als stil stond). Even flink op de toeter en kind schrok zich helemaal te pletter. Vervolgens even gevraagd of die wel goed snik is.

Levensgevaarlijk. Probleem is dat ik fout ben als er wat was gebeurd.

Ben benieuwd wanneer het wel mis gaat met die kinderen.....

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:35

Dat niemand de hond heeft uitgelaten vandaag. Ik heb introductieweek dus ik ben niet thuis, snap echt niet waarom niemand aan haar denkt als ik weg ben

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 20:10

xDenies schreef:
Aan de niet opgevoede kinderen die zojuist bijna in volle vaart op mijn autokap afvlogen (en ik zo goed als stil stond). Even flink op de toeter en kind schrok zich helemaal te pletter. Vervolgens even gevraagd of die wel goed snik is.

Levensgevaarlijk. Probleem is dat ik fout ben als er wat was gebeurd.

Ben benieuwd wanneer het wel mis gaat met die kinderen.....

Nou, niet fout, maar wel aansprakelijk dus je mag dan sowieso dokken en je no claim gaat eraan. En dat voor de stupiditeit van anderen.
Zo had ik er vorige week bijna een op m’n kofferdeksel liggen die ineens van rechts door rood kwam terwijl ik allang groen had.