Een weekje een eigen pony?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Een weekje een eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-18 23:10

Heeii,
De laatste week van de zomervakantie lease ik altijd een pony voor een weekje op de manege *\o/* super leuk! Ik ben al een paar dingen van plan:
-zonder zadel
-met halster(inplaatst van bit)
-met neckrope (eerst proberen of ze het kan)
-tallie ho ofz (wie het snelst is met 3 rondjes, 1 stap, daarna draf, dan galop)
-en verder hebben jullie nog ideeën?

Het is zeg maar zo maandag mag je altijd gewoon 2 uurtjes Vrijrijden (2 aparte uren) en dat is 2 andere dagen ook zo. De andere 2 dagen heb je gezamenlijke dingen als: een dag een buitenrit en de andere dag springlevend.

Maar wat zal ik met het Vrijrijden doen? Ik bedoel tuurlijk ik kan aan m'n dressuur oefenen maar dat kan ik ook in de les, dus dat doe ik waarschijnlijk alleen het eerste uurtje op maandag, omdat ze dan alweer 4 weken hebben stilgestaan waarschijnlijk (wel op de wei hoorr)
Maar wat zal ik voor de rest doen ideeën?

If there aren't any bad moments in your life, there won't be any good ones.


Hutcherson

Berichten: 7326
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Een weekje een eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:29

Springen?

teamshetjes
Berichten: 152
Geregistreerd: 28-12-16

Re: Een weekje een eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 20:57

ringsteken? dat vond ik altijd heel leuk om te doen. misschien kun je proberen wat van de grond te doen of dubbel rijden (met 2 personen op 1 paard) of proberen t staan op je paard (wel in het zadel anders kan het pijn doen aan zn rug) er is echt vanalles dat je kan doen. je kunt het je zo gek nog niet bedenken

hallo

Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: Een weekje een eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:08

Geef het paard eens een goede schoonmaakbeurt :D Ga hem eens lekker wassen, staart uitpluizen etc. Heerlijk, even wat tijd met z’n tweeën en het paard ziet er daarna weer prachtig uit :) Zoek op YouTube eens wat filmpjes over paarden wassen. Kun je vaak goede tips en inspiratie uithalen.

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:56

Eline_S_S schreef:
Geef het paard eens een goede schoonmaakbeurt :D Ga hem eens lekker wassen, staart uitpluizen etc. Heerlijk, even wat tijd met z’n tweeën en het paard ziet er daarna weer prachtig uit :) Zoek op YouTube eens wat filmpjes over paarden wassen. Kun je vaak goede tips en inspiratie uithalen.


Goed idee! Of een schrikparcours aan de hand of even wandelen aan de hand?

xTinkertje

Berichten: 167
Geregistreerd: 07-08-14
Woonplaats: groningen

Re: Een weekje een eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 22:11

grondwerk :)

be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire

Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-18 13:09

teamshetjes schreef:
ringsteken? dat vond ik altijd heel leuk om te doen. misschien kun je proberen wat van de grond te doen of dubbel rijden (met 2 personen op 1 paard) of proberen t staan op je paard (wel in het zadel anders kan het pijn doen aan zn rug) er is echt vanalles dat je kan doen. je kunt het je zo gek nog niet bedenken


Wat is ringsteken? Verder hele leuke ideeën, ik dat leasen die ik altijd met m'n zus en een vriendin. Haha maar ik ben altijd degene die de gekke dingen doet: in dameszit draven (met een gewoon zadel, zo apart :D ), lekker veel bitloos rijden, zonder zadel, gewoon alles wat mogelijk is :j

If there aren't any bad moments in your life, there won't be any good ones.


teamshetjes
Berichten: 152
Geregistreerd: 28-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 22:53

Lisette1205 schreef:
teamshetjes schreef:
ringsteken? dat vond ik altijd heel leuk om te doen. misschien kun je proberen wat van de grond te doen of dubbel rijden (met 2 personen op 1 paard) of proberen t staan op je paard (wel in het zadel anders kan het pijn doen aan zn rug) er is echt vanalles dat je kan doen. je kunt het je zo gek nog niet bedenken


Wat is ringsteken? Verder hele leuke ideeën, ik dat leasen die ik altijd met m'n zus en een vriendin. Haha maar ik ben altijd degene die de gekke dingen doet: in dameszit draven (met een gewoon zadel, zo apart :D ), lekker veel bitloos rijden, zonder zadel, gewoon alles wat mogelijk is :j



ringsteken is dat je een ring ergens vasthangt en dan moet je er op af galloperen of draven en dan met een zweep of stok ofzo erdoorheen steken

hallo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers