Oud topic uppen ivm interesse?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Oud topic uppen ivm interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-18 11:14

Hi!

Ik heb me echt pas geleden geregistreerd dus moet dit gewoon nog even vragen :')
Het lijkt me leuk in contact te komen met Bokkers uit de omgeving waar ik woon en was opzoek naar een topic van deze regio. Gevonden, maar hier is in 2016 voor het laatst gereageerd.
Nu mijn vraag of ik nog kan reageren in dit topic om het omhoog te gooien en weer actief te krijgen of kan ik beter een nieuw topic aanmaken?
Misschien zoek ik niet goed en bestaat er een actief topic, kan iemand me dan een linkje geven van een kletstopic regio Zuid-Holland? :9

Dank!


nine1987

Berichten: 8315
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Oud topic uppen ivm interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 11:15

Zuid Holland is groot.. Waar precies? :p

<3 Sneakers <3

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-18 11:16

nine1987 schreef:
Zuid Holland is groot.. Waar precies? :p


HAHA is ook zo :') Vind een topic met mensen uit Zuid-Holland prima, maar gerichter is de bollenstreek! Leiden/Oegstgeest/Rijnsburg/Noordwijk/Katwijk/Sassenheim/Voorschoten... :)

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 11:20

Het mag allebei. :j Bij een oud topic zullen veel mensen die erin hebben gereageerd jouw bericht zien en wellicht ook weer meekletsen. Bij een nieuw topic voelen gebruikers zich vaak wat vrijer om aan te haken en te reageren. Dus als er nog geen lopend topic is voor jouw regio, mag je zelf kiezen wat je leuker vindt. ;)

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-18 11:22

Dani schreef:
Het mag allebei. :j Bij een oud topic zullen veel mensen die erin hebben gereageerd jouw bericht zien en wellicht ook weer meekletsen. Bij een nieuw topic voelen gebruikers zich vaak wat vrijer om aan te haken en te reageren. Dus als er nog geen lopend topic is voor jouw regio, mag je zelf kiezen wat je leuker vindt. ;)


Helemaal duidelijk, dankjewel! Ik ga even opzoek naar de juiste plaats op 't forum en denk dat ik dan een nieuw topic open. *\o/*

Denise_Storm

Berichten: 2368
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 11:23

Castilja schreef:
Dani schreef:
Het mag allebei. :j Bij een oud topic zullen veel mensen die erin hebben gereageerd jouw bericht zien en wellicht ook weer meekletsen. Bij een nieuw topic voelen gebruikers zich vaak wat vrijer om aan te haken en te reageren. Dus als er nog geen lopend topic is voor jouw regio, mag je zelf kiezen wat je leuker vindt. ;)


Helemaal duidelijk, dankjewel! Ik ga even opzoek naar de juiste plaats op 't forum en denk dat ik dan een nieuw topic open. *\o/*


Als je een nieuw topic opent, laat je het dan hier weten? Ik ben ook een bokker in de omgeving die jij net noemde! :D

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5



Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Oud topic uppen ivm interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 11:28

He, ik ook zuid Holland maar niet bollenstreek.. had gehoopt dat er een nieuw kletstopic zou komen waar ik ook aan mee kon doen... Hmm... misschien moet ik toch weer een nieuwe openen ook :=

Een koude trui, is geen goede trui.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 8 bezoekers