Creatief idee gezocht voor houten plak een plekje te geven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Creatief idee gezocht voor houten plak een plekje te geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 13:03

Ik heb van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag een super mooie houten plankje gehad, waar de afbeelding van mijn hond in is gebrand. Ik vind hem echt super mooi en wil hem graag een leuke plek geven.

Nu wil ik hem eigenlijk niet aan mijn muur hangen. Het past er gewoon niet helemaal tussen. Ik heb alleen maar dingen aan de muur met een wit passepartou en zwarte rand. Door zomaar iets van hout tussen hangen, werkt niet zo goed.

Dus ik zoek naar een anders leuk creatief idee om hem een plekje te geven! Nu ben ik zo mega a-creatief. Dat ik dacht, wellicht dat bokt een leuk idee heeft.

Interieur is een mix van strak/modern, en landelijk.

Ik wil hem dus op een leuke manier ergens neerzetten, maar weet niet zo goed hoe.


Dit is hem:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 22-08-18 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Creatief idee gezocht voor houten plak een plekje te geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:05

Heb je een afdak oid buiten? Dan zou ik heb daar ergens op de buitenmuur hangen :)

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:31

Je kunt aan de achterkant van stevig karton en een paar punaises een standaard maken en hem ergens neerzetten.

Afbeelding

Kaaaren
Berichten: 3985
Geregistreerd: 02-04-07

Re: Creatief idee gezocht voor houten plak een plekje te geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:49

Of je maakt er een krukje van! Met 3 houten poten eronder staat hij super leuk in een landelijk interieur

Ibbel

Berichten: 49131
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:52

Doe 'm in een witte passe partout met een zwarte rand. Je hebt van die 3-D frames waar wat dikkere dingen in kunnen. Dan past-ie mooi bij de rest. Hoeft zelfs geen glas oid voor.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Creatief idee gezocht voor houten plak een plekje te geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:57

Heb je geen foto van je interieur? Heb je een plek in huis met wat warmere kleuren waar het hout mooi tussen past bijvoorbeeld? Of een plek waar je meerdere natuurlijke ornamenten of decoratie hebt staan?
Of je past een hoekje aan zodat het meer bij het houten bordje past, met bijvoorbeeld droge bloemen, warme kleuren en dan het bordje erbij.