Partij paardenspullen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Partij paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-18 14:52

Hallo ik heb tot voor kort altijd paarden gehad en nu dus niet meer
En ze gaan er ook niet meer komen.
Maar nu heb ik nog wel een aantal zadels, en hoofdstellen maat D en E pony
Dekens, wat gereedschap voor de hoeven met standaard en nog wat meer spullen.
Waar ik dus een goed huisje voor zoek..
Geen idee waar ik het zoeken moet, ik wil ook niet alles 1 voor 1 op de foto gaan zetten..
De spullen hoeven niet veel te kosten.. Maar weggeven gaat me ook wat te ver.
De spullen zijn nog gewoon goed..
Iemand enig idee waar ze daar blij mee gaan zijn?


mvg Marina
Laatst bijgewerkt door Polly op 21-08-18 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aanbieding verwijderd

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Partij paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 14:53

Een manege misschien? Die zullen er vast blij mee zijn

Anoniem

Re: Partij paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:27

Ik zou de zadels en hoofdstellen toch apart proberen te verkopen (ivm de waarde) en daarbij wat verzamelingen maken om dat als hele partij te verkopen.. Dan heb je bijvoorbeeld max 5 advertenties op Marktplaats nodig.. En als je het dan echt zat bent, kun je alsnog een manege oid zoeken..

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: Partij paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:38

Je zou ook eens een berichtje kunnen plaatsen in Facebook groepen zoals ‘Paardenspullen te koop’, met een paar foto’s waar meerdere producten op staan.

Inoterry

Berichten: 4257
Geregistreerd: 20-10-07
Woonplaats: Heerlek in Heerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:38

Is er geen 2dehands ruitersportzaak in jouw buurt? Dan kan je alles wat nog bruikbaar is daar afgeven en krijg je er uiteindelijk nog iets voor terug als het verkocht is.

Nielojram

Berichten: 7800
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:46

Zeeuwtje68 schreef:
Geen idee waar ik het zoeken moet, ik wil ook niet alles 1 voor 1 op de foto gaan zetten..


Je wilt het niet weggeven, maar ook niet echt veel moeite doen voor de verkoop?

Met de huidige markt, je kan tegenwoordig álles overal te koop zetten, zoveel sites, moet je voor jezelf de keuze maken, of ik maak overal mooie foto's van, en heb meer kans op de verkoop, of je brengt het naar een tweedehands-paardenzaakje, of je doneert het aan een goed doel ( Brookes hospital?).

Wat de moeite is, voor jou, is de waarde.

Succes!

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 18:03

Nielojram schreef:
Zeeuwtje68 schreef:
Geen idee waar ik het zoeken moet, ik wil ook niet alles 1 voor 1 op de foto gaan zetten..


of je doneert het aan een goed doel ( Brookes hospital?).


Ik zou ook voor deze gaan.. Maar goed het zijn natuurlijk jouw spullen :)

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Partij paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 18:37

Brooke zamelt geen spullen in, maar de verkoopopbrengst ontvangen ze graag als donatie.

Ik zou idd voor een 2e hands paardensportbeurs gaan, hier in Zeeland zit Opdebok.nl ik breng er regelmatig spullen, ze vraag 25% commissie maar heb er zelf dan ook helemaal geen omkijken naar. Krijg iedere maand een mailtje als ik wat verkocht heb en kan er dan om, ideaal!

Weet niet of het voor je in de buurt is, anders zou je ms contact op kunnen nemen om het op te sturen of op zoek gaan naar een beurs in jou omgeving?

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Partij paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 00:56

Je hebt soms ook van die markten.
Kun je voor 5€ een tafel huren ofzo.
Je spullen uitstallen en verkopen maar.

Hier houdt een ruitersportzaak ook een keer per jaar zn markt.
Je kan daar zelfs je spullen achter laten met overal duidelijk de prijs vermelden. Dan kijken zij of ze het kunnen verkopen voor je op die dag van de markt. Echt ideaal.

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Partij paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 04:35

Toen ik ging emigreren, heb ik mijn zadels en nieuwe dekens verkocht via MP/Bokt. Hetgeen wat nog een beetje geld opbracht, zeg maar.
Al het kleine spul en de oude dekens heb ik gedoneerd aan De Paardenkamp in Soest. Die nemen de spullen graag aan en houden dan geloof ik 1x per jaar een tweedehands markt. Ik heb het wel zelf gebracht toen, geen idee of ze het evt ook ophalen.
Ik had toen in de chaos van een heel huishouden inpakken ook geen zin/tijd in 20 advertenties te moeten bijhouden enzo.
Overigens is mijn ene zadel uiteindelijk via een winkel in de verkoop gegaan omdat dat niet weg was toen wij vertrokken. Dan verkopen zij het voor je en houden een percentage als commissie. Misschien dat dat nog wat is voor je? Kan wel een poosje duren, bij mij uiteindelijk ruim een half jaar.

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Re: Partij paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:03

Ik kwam erachter dat de Horsetopshop een tweedehandsmarkt heeft binnenkort. Jij beoalkt de prijs en labelt het artikel en zij verkopen het en dan krijg je de opbrengst (-percentage) wat over is kan je weer ophalen of zij doneren het asn een goed doel.

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Partij paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:05

Tweedehand paardenwinkel is inderdaad de oplossing. Ik heb daar ook mijn spullen afgegeven toen ik ben gestopt met rijden. Zij verkopen de spullen voor je en je krijg een deel van het verkoopbedrag terug, wanneer het artikel verkocht is.

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 12:01

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
ik zoek eigenlijk gewoon een opkoper die het komt halen, vervoer heb ik niet en een camera ook niet helaas.. ik ga binnenkort verhuizen en het staat op zolder te verstoffen, maar de spullen zijn nog goed.
dit is een klein deel ervan zie foto is wel een oude foto