Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:44

Dat er weer iemand in mn nachtkastje heeft lopen zoeken. Ik word er echt zó kwaad van, moet ik dan echt elke keer dat ik wegga mn kamerdeur op slot doen

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:43

Dat verhuizen zo een ontzettende piep klus is

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:46

Lau schreef:
Dat verhuizen zo een ontzettende piep klus is

Maar je verhuisd wel naar een suuuuper mooi plekje!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:54

Steeph schreef:
Lau schreef:
Dat verhuizen zo een ontzettende piep klus is

Maar je verhuisd wel naar een suuuuper mooi plekje!


Dat zeker!! Maar god o god wat hebben wij veel zooi verzameld in dit hok.

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:52

Dat ze hier alleen spaflessen van een halve liter met een sportdop hebben |(

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 16:14

Dat we vlooienmiddel moesten hebben, ik dat heb opgehaald, en het toch niet goed bleek te zijn. Vlo ontdekt bij mijn hond, en die van mijn moeder krabt zichzelf inmiddels kapot. Ook plekjes ontdekt bij onze kat, die dus ook al last had ervan blijkt nu achteraf.
Afijn, we hadden nog wat Frontline, maar ik zei haar al dat het niet zou helpen.

Ik moest naar de dierenwinkel voor vissenspul, en heb daar meteen ook Bolfo Gold gehaald. Schijnbaar was dat niet ok, en moesten we met zulke uitgaven nog een week wachten -O-
Sorry dat ik niet zit te wachten op een vlooienplaag in huis, met alle kosten van dien. Dat ik liever niet zie dat de beestenboel jeuk heeft, zelfs niet voor dat ene weekje.
Ze zei dat het wel oke was verder, moeten we gewoon even wat zuiniger doen met andere dingen....maar toch blijf ik me er banketstaaf over voelen dat ik de keuze heb gemaakt om dan toch dat vlooienmiddel mee te nemen -O-

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:15

Even snel mijn oude dame uit de stal laten met mijn nieuwe schone trui.Resultaat,een giga pony kwijl,slobber afdruk voor op mijn trui :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:19

Britta31 schreef:
Even snel mijn oude dame uit de stal laten met mijn nieuwe schone trui.Resultaat,een giga pony kwijl,slobber afdruk voor op mijn trui :(


Das altijd zo :')

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:27

Dat ik bij de jumbo 4e wachtende in de rij was, mijn boodschappen gratis kreeg, maar ik alleen met een cupje creme fraiche stond :+.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:40

Aan dat mijn ouders een weekje op vakantie gaan, ik aan broerlief vroeg of hij ook thuis is dan, antwoord was nee, dus ik zit lekker een week alleen thuis zonder dat ik mensen kan uitnodigen en ik mij nu dus echt bewust geworden ben van dat ik dus bijna geen vrienden heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:43

iirrssjjee schreef:
Dat ik bij de jumbo 4e wachtende in de rij was, mijn boodschappen gratis kreeg, maar ik alleen met een cupje creme fraiche stond :+.


Oh neee.... :') da's echt l*llig..

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:44

Relaxed schreef:
iirrssjjee schreef:
Dat ik bij de jumbo 4e wachtende in de rij was, mijn boodschappen gratis kreeg, maar ik alleen met een cupje creme fraiche stond :+.


Oh neee.... :') da's echt l*llig..


Echt he!! En er vervolgens thuis achter komen dat ik eigenlijk ook olijfolie moest hebben :+

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:49

Edit: Had via PB gemoeten … is blijkbaar heel moeilijk om het juiste knopje aan te klikken.
Laatst bijgewerkt door xDenies op 20-08-18 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:10

Haha, sorry :p Even nieuwe poging := Iets met emoties, hoofd vol enzo :+
Ik zat afgelopen week mijn hond te kammen, en kwam daarbij poepjes en een vlo tegen. Oftewel, ontvlooien die hap. Mijn moeder d'r hond had er al duidelijk last van (krabte ineens veel), en de kat had ineens plekjes op zijn rug van overmatig poetsen (vermoedelijk als reactie op de vlooien). Maar ons vlooienmmiddel was op. We hadden enkel nog 2 pipetten van Frontline in de kast liggen (die we al jaren niet meer gebruiken, dus hoe oud die meuk inmiddels was weet ik ook niet :+ _O- ). Ik zei al tegen mijn ma dat Frontline niet goed werkt, dus dat we ander vlooienmiddel moesten hebben.
Ik moest nog naar de dierenwinkel toe om spul te halen voor in het aquarium, en heb daar toen ook meteen besloten goed vlooienmiddel mee te nemen. We zitten deze week nog even iets krapper bij kas, en dus kwam het even onhandig uit dat ik zelf heb besloten vlooienmiddel (Bolfo Gold) mee te nemen. Een geschrokken blik toen ik mijn moeder liet zien wat ik had meegenomen, want ze wilde liever nog eventjes wachten met het halen, tot we weer ruimer zaten.

Ik heb jaren geleden eens in een vlooienplaag gezeten door een huisgenootje van me, en weet daarbij hoe rampzalig zo'n vlooienplaag is. Met 2 honden en 4 katten in huis is dat iets wat je ook gewoon écht niet wil hebben. Daarbij hadden ze er duidelijk al last van, en wilde ik ze niet dat ene weekje laten wachten.
Mijn moeder reageerde daarna dat het wel goed was, en dat we dan even wat zuiniger aan moesten doen in boodschappen. Toch voelde ik me er even heel naar over dat ik zelf de keuze had gemaakt om vlooienmiddel te halen na het zien van haar reactie.

Na die tijd hebben we nog wel een gesprek gehad erover trouwens, waarbij de lucht al snel geklaard werd. Bleek gewoon dat ik mijzelf weer gek zat te maken, want ze vond het achteraf wel oke dat ik het gedaan heb, juist ook om erger te voorkomen :j

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:28

ScarOfWars schreef:
Aan dat mijn ouders een weekje op vakantie gaan, ik aan broerlief vroeg of hij ook thuis is dan, antwoord was nee, dus ik zit lekker een week alleen thuis zonder dat ik mensen kan uitnodigen en ik mij nu dus echt bewust geworden ben van dat ik dus bijna geen vrienden heb.
Waar kom je vandaan?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:34

Lieszje schreef:
ScarOfWars schreef:
Aan dat mijn ouders een weekje op vakantie gaan, ik aan broerlief vroeg of hij ook thuis is dan, antwoord was nee, dus ik zit lekker een week alleen thuis zonder dat ik mensen kan uitnodigen en ik mij nu dus echt bewust geworden ben van dat ik dus bijna geen vrienden heb.
Waar kom je vandaan?

Smilde, dorpje onder Assen, Drenthe.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:41

Mijn ouders, en hun totale onkunde in communicatie. ;(

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:12

Jammer beetje ver weg :(
Anders had ik best een keer willen langskomen..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:13

Helaas.. Wel super lief van je! :)

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:16

ScarOfWars schreef:
Helaas.. Wel super lief van je! :)


Nooit verkeerd om nieuwe mensen te leren kennen en al helemaal niet als ze van hardrock en metal houden \m/

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:30

Lieszje schreef:
ScarOfWars schreef:
Helaas.. Wel super lief van je! :)


Nooit verkeerd om nieuwe mensen te leren kennen en al helemaal niet als ze van hardrock en metal houden \m/


Kunnen jullie niet meeten op een centraal punt? Voor allebei even ver ofzo

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:31

SavannahNx schreef:
Lieszje schreef:


Nooit verkeerd om nieuwe mensen te leren kennen en al helemaal niet als ze van hardrock en metal houden \m/


Kunnen jullie niet meeten op een centraal punt? Voor allebei even ver ofzo


Zou kunnen, heb alleen wel dieren die verzorgd moeten worden, met een hond die niet al te fit is. Maar het zou een optie kunnen zijn idd!

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:34

ScarOfWars schreef:
Smilde, dorpje onder Assen, Drenthe.

Damn, als ik thuis was geweest had ik graag aangeboden wat te gaan doen! Mijn inbox staat in elk geval open, mocht je dat nodig hebben!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:35

Asvinia schreef:
ScarOfWars schreef:
Smilde, dorpje onder Assen, Drenthe.

Damn, als ik thuis was geweest had ik graag aangeboden wat te gaan doen! Mijn inbox staat in elk geval open, mocht je dat nodig hebben!

Ah dankjewel! En bedankt voor je lieve aanbod!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:44

Utrecht is te ver zeker? :+