Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 16:01

Dat ik met mijn hond wandel (border van 20kg) en dat hij zeer enthousiast een poep plekje zoekt (en tsja, dat kost even tijd en het liefst ergens in de bosjes) en ik hem kort neem omdat er een groep jongeren aangefietst komt die het HELE fietspad nodig heeft, mijn hond denkt ja hee ik wilde daar even kijken en één van die snotneuzen moet roepen: Moeilijk heh je hond onder controle houden.

Wauw. Werkelijk. Mijn irritatie aan de mensheid word met de dag groter en groter. Je HOEFT NIET alles te zeggen. En DENK NA hoe iets bij een ander overkomt.

Ik heb gezegd dat hij voortaan gewoon zijn mond moest houden en toen ging er door de groep het welbekende 'oeh' geluid en hebben ze nog zo'n 15keer omgekeken.

Bah. Bah. Bah. BAH. Dat is dan onze toekomst. Ik kan mij inderdaad mateloos irriteren aan het gebrek van normen en waarden. Net als over de stoep fietsen en dat je aan de kant moet springen omdat jij daar wandelt.....

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping


Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 16:49

Dat er zoveel kcal in cashewnoten zitten :')

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 17:17

Dat vandaag eigenlijk leuk zou moeten zijn, maar het was dus niet echt leuk.

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 17:19

Aan mijn oom die op bezoek is gekomen en wss (door omstandigheden) tot donderdag blijft...laat hij nu echt vol in mijn irritatiezone zitten....

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 17:32

Dat ik morgen na 5 weken vakantie weer moet werken. De kids zijn leuk hoor, maar m’n motivatie zit nog ergens in mijn kont. Om nog maar niet te spreken over de wekker :') .

[o]

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 17:48

Aan mezelf die dacht dat de knol van haar zus wel tussen de poort en de draad zou blijven wachten tot ik gedraaid was. NIET DUS

En een trekpaard die tegen de stroomdraad komt loopt je dus wel degelijk gewoon omver, voor wie het zich afvroeg. Vriendelijke reuzen my ass :')

Verder heel blij met de joekels hoor alleen nu even niet :o

Amber_anne

Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:48

Dat ik helemaal niet tegen mijn verlies kan als ik samen met mijn vriend een spelletje doe en dus net het Risk bord van tafel heb geduwd.

Vriend zit nu boos in de slaapkamer

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:02

Amber_anne schreef:
Dat ik helemaal niet tegen mijn verlies kan als ik samen met mijn vriend een spelletje doe en dus net het Risk bord van tafel heb geduwd.

Vriend zit nu boos in de slaapkamer


_O- _O- _O- vrouw toch :(:)

Ik ben ook zo, organiseer jij een bokt bordspellenavond? En geef je vriend een dikke gemeende sorry-van-de-drama-kus.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:04

Die zijn er al Lieveli.
Er wordt niet voor niets alleen gekaart en geen monopoly.

Ik heb eens 4 dagen ruzie gehad op vakantie om Risk. Het is echt geen geintje, dat spel is gewoon serieuze sjit.

Onderschrift

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:08

Ik kan prima tegen mijn verlies met spelletjes, als ik eerlijk verlies. Ik word heel narrig als mijn tegenspeler niet tegen zijn verlies kan en om dat te voorkomen gaat vals spelen of de regels verandert. Dan erger ik me rot.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Amber_anne

Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:47

Ik ben maar naar de slaapkamer gekropen om mijn excuses aan te bieden O:)

Alle strategische spellen slaan we maar over want dan wint hij toch

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 00:16

Mijn slaap die er vandoor gegaan is

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 00:18

Rebecca schreef:
Mijn slaap die er vandoor gegaan is



Ik zie jou ineens overal boven aan staan bij mijn eigen berichten en actieve berichten. Bovenstaande leek me inderdaad al een verklaring. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 00:23

Giolli schreef:
[naam] schreef:
Mijn slaap die er vandoor gegaan is



Ik zie jou ineens overal boven aan staan bij mijn eigen berichten en actieve berichten. Bovenstaande leek me inderdaad al een verklaring. _O-

:')

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 01:24

Dat mijn werkdag tot 17.30 was veranderd tot 22.00, oké, kan ik mee leven, maar ben net pas thuis (uiteindelijk 00.30 klaar, en hd geluk dat ik bij het groepje stond wat weg mocht want er zijn nu nog steeds mensen aan t werk). 13 uur gemaakt

♡♡♡♡♡

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 01:42

Aan het feit dat we met ruim 3.5 uur vertraging pas van Schiphol konden vertrekken door 1: een ziek bemanningslid waarvoor last minute een vervanger opgetrommeld moest worden 2: de banden op het landingsgestel verwisseld moesten worden en ze dat besloten te doen terwijl ze op het nieuwe bemanningslid wachtten 3: er na het wisselen van de banden nog een ander probleem met het landingsgestel opdook en 4: onze vlucht maar geen vertrek-slot kon krijgen omdat het erg druk was op Schiphol.
Godzijdank hebben we morgen nog vrij :').

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 04:17

Dat er op de campus geen groente wordt verkocht behalve blikjes mais..

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 08:28

Dat sommige mensen geen hint, snappen
Aan m'n wekker die veel te vroeg af ging.. En er zullen vandaag nog wel meer dingen komen :') :') :')

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:16

Aan dat ik rond half 1/ 1 uur wakker werd. Dat ik toen een enorm bonkend oor had (hoorde mn hartslag keihard in mn oor galmen) en dat dat vanochtend om 8 uur eens stopte. Was een heerlijke nacht zonder slaap :Z

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:21

Aan dat mijn minimensje mij geen rust gunt in mijn buik. Nu al. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:26

Iejoorr schreef:
Aan dat ik rond half 1/ 1 uur wakker werd. Dat ik toen een enorm bonkend oor had (hoorde mn hartslag keihard in mn oor galmen) en dat dat vanochtend om 8 uur eens stopte. Was een heerlijke nacht zonder slaap :Z


Hier hetzelfde, van die oorsuizen en idd van 1 tot 7 wakker gelegen.. En dan tegen dat je wekker gaat (7 uur) begin je moe te worden en wil je slapen :n

_Nancy

Berichten: 14091
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:26

Aan dat ik dacht dat we het bakken van gevulde koeken op de bbq zo goed hadden voorbereid..
Hebben we te weinig suiker! :(

Geen auto en geen onderstel (ligt in de auto) voor de reiswieg om de kleine man mee te nemen, dus ik kan het ook niet gaan halen :n
Domdomdom!

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥


Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:28

Dat mn broertje gewoon loopt op zn gips terwijl er echt zovaak tegen m wordt gezegd dat dat niet mag

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:30

Relaxed schreef:
Iejoorr schreef:
Aan dat ik rond half 1/ 1 uur wakker werd. Dat ik toen een enorm bonkend oor had (hoorde mn hartslag keihard in mn oor galmen) en dat dat vanochtend om 8 uur eens stopte. Was een heerlijke nacht zonder slaap :Z


Hier hetzelfde, van die oorsuizen en idd van 1 tot 7 wakker gelegen.. En dan tegen dat je wekker gaat (7 uur) begin je moe te worden en wil je slapen :n

Jep! Ik heb het wel eens vaker, maar nog nooit zo heftig en intens als afgelopen nacht :(

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:32

Iejoorr schreef:
Jep! Ik heb het wel eens vaker, maar nog nooit zo heftig en intens als afgelopen nacht :(


Bij mij wordt het erger als ik het te druk heb of me te druk maak.. En had vandaag een (geplande) confrontatie met een collega, dus wel te verklaren.. :o


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amyyy, Anne200, annelieke92, DeGelukkige4, Facebook, Joy_Mennings, KleinBoefje, Lisanne_S, othelloster, PLK, xLianneeee, YandexBot en 148 bezoekers