Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 15:19

Dat ik de ideale plek heb voor mijn veulen, maar dus wel een ander hengstenveulen erbij wil hebben en na twee maanden zoektocht nog niemand heb gevonden met een veulen die een plekje zoekt in de regio. En dat m'n vriend pissig is omdat ik heb aangegeven wellicht toch maar een shetlander veulentje bij te kopen als er echt geen oplossing komt.

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!


CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 15:22

aan dat ik iemand niet kan vinden op internet :x misschien maar beter ook maar alsnog -O- -O-

ook aan dat ik zooooo lui ben en nergens geen zin in heb :') behalve in, eten en muziek dan

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Tigress

Berichten: 8919
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 15:28

Dat ik mijn camera opladers kwijt ben. Ja, opladerS, beide! |o
Balen als een stekker, en nu proberen terug te denken waar ik ze de vorige keer heb opgeladen...Laat ik daar nou met mijn hoofd als een vergiet niet erg goed in zijn :Y)

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 16:19

Balen als een stekker, hahah. I see what you did there

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:32

Dat ik via marktplaats een pedaal voor mijn gitaar heb gekocht..
Wilde hem uitproberen, maar zodra ik hem inplugde gaf hij een knal en kwam er rook uit..

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:35

de laatste ergenis voor ik even heel positief ga doen :')

mijn vader zijn korte lontje gecombineerd met zijn geen hulp aannemen, daarbij dat hij continu op ons moet lopen zeuren om de één of andere vreemde reden en dat we morgenochtend met dat mormel 12 uur in de auto zitten richting Frankrijk.. ik heb vanmiddag even serieus overwogen thuis te blijven |o

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:36

Waar ik me vanmiddag ergerde aan een groep van 17 die een uur te laat kwam voor de lunch, erger ik me nu nog twee keer zo hard op een groep van 21 die gewoon besloten heeft niet te komen opdagen.

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:37

Asvinia schreef:
de laatste ergenis voor ik even heel positief ga doen :')

mijn vader zijn korte lontje gecombineerd met zijn geen hulp aannemen, daarbij dat hij continu op ons moet lopen zeuren om de één of andere vreemde reden en dat we morgenochtend met dat mormel 12 uur in de auto zitten richting Frankrijk.. ik heb vanmiddag even serieus overwogen thuis te blijven |o

Ik kan prima met mijn vader door 1 deur maar ik heb vorig jaar besloten nooit meer met hem op vakantie te gaan :=

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:38

Granoek schreef:
Asvinia schreef:
de laatste ergenis voor ik even heel positief ga doen :')

mijn vader zijn korte lontje gecombineerd met zijn geen hulp aannemen, daarbij dat hij continu op ons moet lopen zeuren om de één of andere vreemde reden en dat we morgenochtend met dat mormel 12 uur in de auto zitten richting Frankrijk.. ik heb vanmiddag even serieus overwogen thuis te blijven |o

Ik kan prima met mijn vader door 1 deur maar ik heb vorig jaar besloten nooit meer met hem op vakantie te gaan :=

Grote kans dat dit ook mijn laatste keer is. Kan hem prima hebben, maar dit is gewoon vermoeiend irritant..

Mandarijn
Berichten: 9052
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:46

SavannahNx schreef:
Asvinia schreef:
aan mijn vader.. ik vraag me werkelijk af of hij ooit volwassen wordt..


Mannen worden nooit volwassen :evaw:

Als ik naar vriendje kijk... Klopt. :')

nicole_floor

Berichten: 3211
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 20:21

Dat onze c pony mij een kopstoot gaf en nu mijn wenkbrauw en bovenste ooglid blauw is..

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 22:03

Buren blok verderop en hun poedersuiker herrie , aso parkeren en tokkie muziek :+

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 23:24

Dat ik weg moest van een feestje van mijn vriendin vanwege killing hoofdpijn.. Ik vind het zo jammer, keek er erg naar uit.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 23:31

poedersuiker Griekse hotel waar ze nu nog vol een band hebben spelen. Maar het is te warm om met de deuren dicht te slapen.

Maar we hebben geen raam alleen balkondeuren. Hor is kapot dus zit helemaal onder de muggenbeten. :+

Tiggs

Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 08:24

theadora99 schreef:
theadora99 schreef:
Dat ik lid werd van een studentensport vereniging, eerst op de wachtlijst en nu geplaatst, wn dat ze me vandaag even mededelen dat ik volgende week verwacht wordt op het verlichte intro weekend terwijl ik vrijdag een afspraak heb, zaterdag paardrijden en zondag moet werken. Paardrijden kan ik afzggen, de afspraak opzich ook wel maar niet ideaal maar werk kan ik gewoon niet zomaar even afbellen. In plaats dat ze dit even op tijd laten weten.


En dat dit weekend me dus ook nog best veel geld gaat kosten...


Is het iets met een boot? Welke stad?

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 09:24

Utrecht. En ik weet niets over een boot, het is van vrijdag 12.30 tot zondag eind vd middag maar zondag kan ik sowieso niet dus moet dan zaterdag eind vd middag begin vd avond naar huis dus 1 groot gezeik

Tiggs

Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 09:33

theadora99 schreef:
Utrecht. En ik weet niets over een boot, het is van vrijdag 12.30 tot zondag eind vd middag maar zondag kan ik sowieso niet dus moet dan zaterdag eind vd middag begin vd avond naar huis dus 1 groot gezeik


Ik bedoelde de sport ;)

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Marcella

Berichten: 36580
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 09:59

Dat mijn kat in de 5 tellen die ze kreeg met verbouwen balkon naar balkon buurvrouw ging en zelfs daar binnen. Als ik bezoek krijg zit ze achter de bank. _-:(

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Deni11

Berichten: 1215
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 10:17

Dat ik gister dit topic las ipv op tijd te gaan slapen & uitgerust te zijn.. :')

S <3

xPabloBokt

Berichten: 9302
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-18 10:39

Marcella schreef:
Dat mijn kat in de 5 tellen die ze kreeg met verbouwen balkon naar balkon buurvrouw ging en zelfs daar binnen. Als ik bezoek krijg zit ze achter de bank. _-:(


Herkenbaar :+

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Nyaleti

Berichten: 5996
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 10:45

Ik heb net m'n rijbewijs en het rijden in onze ouwe Opel gaat helemaal prima maar bij elk stoplicht valt ie uit.. dat moet echt snel gedaan zijn, voor dat ik een stop(licht)fobie krijg 8)7


Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 11:31

casperzazoe schreef:
Ik heb net m'n rijbewijs en het rijden in onze ouwe Opel gaat helemaal prima maar bij elk stoplicht valt ie uit.. dat moet echt snel gedaan zijn, voor dat ik een stop(licht)fobie krijg 8)7

Even een grote lege parkeerplaats opzoeken en het stilstaan en optrekken oefenen. Even goed zoek wat het moment is tijdens het opkomen van de koppeling dat je met gas erbij moet komen. Het is een gevoel dus gewoon even oefenen op een plek dat je niet opgejaagd gaat voelen van anderen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 11:57

Dorus schreef:
casperzazoe schreef:
Ik heb net m'n rijbewijs en het rijden in onze ouwe Opel gaat helemaal prima maar bij elk stoplicht valt ie uit.. dat moet echt snel gedaan zijn, voor dat ik een stop(licht)fobie krijg 8)7

Even een grote lege parkeerplaats opzoeken en het stilstaan en optrekken oefenen. Even goed zoek wat het moment is tijdens het opkomen van de koppeling dat je met gas erbij moet komen. Het is een gevoel dus gewoon even oefenen op een plek dat je niet opgejaagd gaat voelen van anderen.


Dat inderdaad!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 14:39

Tiggs schreef:
theadora99 schreef:
Utrecht. En ik weet niets over een boot, het is van vrijdag 12.30 tot zondag eind vd middag maar zondag kan ik sowieso niet dus moet dan zaterdag eind vd middag begin vd avond naar huis dus 1 groot gezeik


Ik bedoelde de sport ;)

Hahaha nee ook niet. Dan raken alle ballen kwijt :p

Marcella

Berichten: 36580
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 14:46

Mijn hoofdpijn/nekpijn.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Anoukjuuuhh, carineken, Iloveiswan, JudithO, Kairos, Koekie_186, Mars, Miran, Neelm3r9, Paloedie, roxiie, Shinedown, Stephaniiee_, Winna, Zebrastreep en 65 bezoekers