Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18670
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 14:58

Aan het feit dat ik graag weer rustig wil zijn, nadat ik vanmorgen geëvacueerd ben, maar het lukt niet, Mn hoofd gaat alle kanten op, de flat is toch behoorlijk onrustig en alle oudjes willen hun verhaal kwijt.

Mn autisme werkt daar ook niet echt aan mee -.-


Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 15:18

Dat het aanvragen van een ww een gedoe is. Dat mijn Word het niet meer doet, waardoor ik me cv niet kan updaten.

------------------------------


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 15:50

Dat mensen het een probleem vinden dat ik niet (nog niet) in therapie wil vanwege mijn moeder.
Laat me toch verdomme.

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 15:57

Dat ik me zo ellendig kan voelen om kleine dingen.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Skinfaxi

Berichten: 245
Geregistreerd: 11-05-14
Woonplaats: Aan de Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 16:10

Dat mijn solicitatie is afgewezen omdat ik niet zeker weet hoe lang ik tenminste kan werken, achteraf logisch natuurlijk, maar ik had nog niet eens erover nagedacht dat dat een probleem kon zijn. Word nog leuk, een bijbaantje vinden.

En dan het feit dat al mijn schoolvriendinnen gaan studeren en ik achterblijf. Ik was op school altijd er introvert en had eigenlijk gedacht dat ik het contact niet eens heel erg zou missen. Maar nu het moment daar is merk ik pas dat ik ze echt wel ga missen en dat maakt me verdrietig..

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 17:40

Ik erger mij aan mensen die lid worden van een bepaalde pagina om vervolgens hun gal te spuwen. Stoer hoor. _/-\o_

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 18:06

Het geluid van mijn laptop wat niet harder kan dan standje "Ik wil doof", ik wil mijn oren er af geblazen hebben, ik heb het even nodig -:(-

Spoiler:
HAAARDEEEERRR!

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 18:14

Steeph schreef:
Het geluid van mijn laptop wat niet harder kan dan standje "Ik wil doof", ik wil mijn oren er af geblazen hebben, ik heb het even nodig -:(-

Spoiler:
HAAARDEEEERRR!


Heb je geen boxen die je er op kan aansluiten?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 18:32

Steeph schreef:
Het geluid van mijn laptop wat niet harder kan dan standje "Ik wil doof", ik wil mijn oren er af geblazen hebben, ik heb het even nodig -:(-

Spoiler:
HAAARDEEEERRR!



Standje “ik wil doof” is toch hard zat?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

vikawiek

Berichten: 1444
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 18:36

aan dat ik m'n pony mis en ik nooit meer zo'n band als die kan krijgen

Cartoonist found dead, details are sketchy

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 18:52

Dat onze ouders de telefoon weer niet goed op de haak hebben liggen.Mobiel nemen ze toch niet op(ligt in de tas boven).We wonen allemaal op een uur rijden afstand en hebben nu de bejaarde buurman gevraagt of hij wil gaan kijken of Jut en Jul op de bank zitten.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 19:20

Asvinia schreef:
PanamaD schreef:
Aan een mug die het leuk vond om 2 keer onder mn voet te steken. Wat een rot plek voor jeuk zeg!!

Mee dat ik dit lees, begint er eentje bij mijn voet te jeuken :')

Sterkte :Y)

[o]

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 19:23

Ladybird schreef:
Aan het feit dat ik graag weer rustig wil zijn, nadat ik vanmorgen geëvacueerd ben, maar het lukt niet, Mn hoofd gaat alle kanten op, de flat is toch behoorlijk onrustig en alle oudjes willen hun verhaal kwijt.

Mn autisme werkt daar ook niet echt aan mee -.-


Wow Greetie, wat is er gebeurd?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 19:33

Ik erger mij vandaag aan Facebook. Ik heb mijn oude account verwijderd en een nieuw profiel aangemaakt, maar zodra ik iemand een vriendschap verzoek wilde sturen, kreeg ik een melding dat er verdachte acties zijn gepleegd onder mijn nieuwe FB account en dat ik een foto van mijzelf moest sturen, zodat ze kunnen controleren of ik dat wel ben.... geen idee hoelang dit gaat duren en word er op internet niet wijzer van.. raar gedoe dit.

Dus ik leef vandaag, want de morgen is mij niet beloofd.. :):)

Tigress

Berichten: 8920
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:15

Dingen waar ik me niet aan erger, een lief berichtje als dit, en het pb'tje met een knuff als reactie op mijn post <3 Dank jullie <3
Maddoxx schreef:
Tigress :(:)


Maar om maar niet te veel af te wijken, ik erger me aan het feit dat ik bij god niet weet hoe je nieuwe mensen ontmoet qua daten _O- Ik was vandaag in Leeuwarden, heb daar even met een knappe kerel gesproken, maar ik durf dan verder ook niks te vragen enzo :') Zo jammer altijd _O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:16

Tigress schreef:
Dingen waar ik me niet aan erger, een lief berichtje als dit, en het pb'tje met een knuff als reactie op mijn post <3 Dank jullie <3
Maddoxx schreef:
Tigress :(:)


Maar om maar niet te veel af te wijken, ik erger me aan het feit dat ik bij god niet weet hoe je nieuwe mensen ontmoet qua daten _O- Ik was vandaag in Leeuwarden, heb daar even met een knappe kerel gesproken, maar ik durf dan verder ook niks te vragen enzo :') Zo jammer altijd _O-


Schrijf je telefoonnummer op een stringetje en als je nou een leuke vent tegenkomt stop je het stiekem in z'n tas.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:32

Dat ik enorm veel hoofdpijn heb, aspirine al heb gehad, maar als ik heb gereden kost het toch een half uur om in slaap te vallen.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:50

Dat ik merk dat het niet lukt om te sporten. Ondanks dat ik eindelijk echt gemotiveerd was wil het niet lukken. Hierdoor twijfel ik of ik toch maar weer een abbo moet afsluiten bij de sportschool. Echter ben ik daar ooit al eens 1 jaar sponsor geweest :+
Weet gewoon even niet wat ik het beste kan doen..

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:09

Potver Lieveli wat ben je toch origineel.
Ik had het wel geweten als ik een string had ontvangen.

Onderschrift

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:11

Giolli schreef:
Potver Lieveli wat ben je toch origineel.
Ik had het wel geweten als ik een string had ontvangen.


Je zwangerschapshormonen stijgen je naar het hoofd.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Maflinger_S
Berichten: 12143
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:21

@LoeOrange: wat versta je onder sporten? Ik heb gemerkt dat een sportschool niets voor mij is, maar buiten bewegen om van het ene punt naar het andere te komen werkt bij mij wel. Dus ik loop en fiets waar ik maar kan.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:31

Maflinger_S schreef:
@LoeOrange: wat versta je onder sporten? Ik heb gemerkt dat een sportschool niets voor mij is, maar buiten bewegen om van het ene punt naar het andere te komen werkt bij mij wel. Dus ik loop en fiets waar ik maar kan.


Ik loop op een werkdag al tussen de 10 en 20 kilometer. Naast mijn werk wil ik graag extra bewegen om kilo’s kwijt te raken. Aangezien ik verder ook geen sport beoefen, wilde ik thuis wat work outs doen.
Oa touwtje springen en, voor zover mogelijk, bepaalde spieren trainen dmv gewichten en oefenen. Hiernaast wilde ik dan nog extra wandelen en hardlopen.
Echter merk ik dat ik attributen te kort kom om echt vooruitgang te boeken. Vandaar de twijfel voor een sportschool.

Zelf heb ik ook altijd een hekel gehad aan de sportschool maar het is voor mij een extra motivatie om te sporten aangezien je voor de sportschool van mijn voorkeur een behoorlijk bedrag betaald.

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

Maflinger_S
Berichten: 12143
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:39

Heb ik ooit ook eens gedaan, een proefabonnement op een sportschool. Die zat een kwartier fietsen verderop. Mooi, hoef ik nog maar een half uur te sporten om een uur vol te maken. Ben dus wel 2x geweest. Zoiets?

Er zijn nu ook TV en Youtubekanalen waar je mee kunt sporten thuis, is dat niets? Ben je toch gericht bezig en dat kost wellicht minder en is beter in te plannen.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:42

Maflinger_S schreef:
Heb ik ooit ook eens gedaan, een proefabonnement op een sportschool. Die zat een kwartier fietsen verderop. Mooi, hoef ik nog maar een half uur te sporten om een uur vol te maken. Ben dus wel 2x geweest. Zoiets?

Er zijn nu ook TV en Youtubekanalen waar je mee kunt sporten thuis, is dat niets? Ben je toch gericht bezig en dat kost wellicht minder en is beter in te plannen.


Hahahahaha!
Oeh dat is een goede! Ik ga eens oriënteren. Misschien is het inderdaad een goedkoper alternatief. Bedankt!

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:47

Dat ik lid werd van een studentensport vereniging, eerst op de wachtlijst en nu geplaatst, wn dat ze me vandaag even mededelen dat ik volgende week verwacht wordt op het verlichte intro weekend terwijl ik vrijdag een afspraak heb, zaterdag paardrijden en zondag moet werken. Paardrijden kan ik afzggen, de afspraak opzich ook wel maar niet ideaal maar werk kan ik gewoon niet zomaar even afbellen. In plaats dat ze dit even op tijd laten weten.