Op zoek naar mencombinatie in Delft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jiwa

Berichten: 1172
Geregistreerd: 15-05-11

Op zoek naar mencombinatie in Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-18 12:30

Hi lieve bokkers,

Om mijn moeder te verrassen doe ik hier heel graag een oproep.
Volgende maand wordt mijn moeder 50(paardenliefhebster in hart en nieren maar al jaren te angstig om weer te beginnen met rijden). Ze heeft een bijzonder zware periode achter de rug en we willen haar dan ook heel graag ontzettend verrassen. Zo hebben we samen met vrienden en familie geld ingezameld om haar een vliegticket cadeau te doen voor een (eerste) reis buiten Europa.

Normaal gesproken viert zij haar verjaardag nooit, maar omdat de leeftijd toch erg veel voor haar betekent (haar moeder heeft nooit 50 mogen worden) wil ze dit jaar graag een feest geven.
Op zondag 2 september 2018 viert zij haar verjaardag dan ook met vrienden en familie in een café vlakbij het station in Delft. Zelf woont zij op 5 minuten fietsen vanaf het station, 10 minuten lopen.

Is er een bokker die in de de regio Delft woont en het leuk vindt om ons te helpen haar te verrassen, die mijn moeder op zondag 2 september als verrassing op kan halen bij haar huis en haar met paard en wagen af zou willen zetten bij de locatie, 10 minuten stappen?

Ik hoor heel graag (pb mag ook) wie hier eventueel aan mee zou kunnen werken! *\o/* *\o/*

Groetjes,
Mandy


Kidde
Berichten: 3428
Geregistreerd: 24-10-09

Re: Op zoek naar mencombinatie in Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 12:45

Ik kan je helaas niet helpen maar misschien kunnen jullie ook met de hele familie bij je moeder afspreken en dan met de paardentram naar het café: www.stalhouderijdelftsehout.nl


Jiwa

Berichten: 1172
Geregistreerd: 15-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-18 14:01

Ik doe tóch nog 1 poging, met een schopje. Is er iemand die aangespannen rijdt in de omgeving Delft en ons zou willen helpen?

De trouwkoets en paardenkoets organisaties willen het alleen doen vanaf 300 euro, en het gaat hier echt om een extratje naast het gewone cadeau. Zulke bedragen kunnen we er echt niet aan uitgeven.

Pharootz

Berichten: 310
Geregistreerd: 20-10-12

Re: Op zoek naar mencombinatie in Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:06

Zou je bij een manege of een supermarkt een briefje op kunnen hangen? Vaak werkt op een manege een idee opperen wel goed! :)

These violent Delights have violent Ends

DemDeempel

Berichten: 1068
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Op zoek naar mencombinatie in Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:12

Zou je het in een soort HK topic van aangespannen rijden niet kunnen vragen? Volgens mij bereik je dan veel menners en ben je niet alleen afhankelijk van mensen die dit topic bewust aan moeten klikken.

Deze bijvoorbeeld [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Geen idee of het helpt hoor maar je kunt het altijd proberen

dravergekkie

Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Re: Op zoek naar mencombinatie in Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:28

Of een oproepje op fb !

Sjimmy & Goldy :+:
★ Binky&Rocky first you were the best on earth, now you're the best in heaven.★


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers