Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 08:59

Dat mijn vriend al dagen onrustig is in zijn slaap waardoor ik veel te vaak wakker wordt van hem.
Vannacht heeft hij wel 193738292 keer gedraaid, even leuk met zijn billen lopen schudden, met zijn vingers in mijn ogen geprikt en zijn knie in mijn oksel gelegd. :O
Eindstand, ik ben gebroken en meneer snapt niet dat ik elke dag zo weinig energie heb en een dutje op de bank doe. :n

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 09:40

Aan een nicht die een week een half voor ons is bevallen. Haar zoontje is nu iets meer dan een maand oud. Zij weer dat wij het heel moeilijk hebben met onze dochter. Een echte huilbaby, uren aan 1 stuk door krijsen. Gaat zij serieus lopen klagen tegen mij dat haar zoontje de nacht al doorslaapt (8 uur aan een stuk) waardoor hij overdag nu af en toe wat meer wakker is. Jeetje mens, ik ben blij met 2x 2,5 uur slaap en een baby die maar een paar uur krijst op een dag ipv de 8 uur zoals gisteren. Je klaagt echt tegen de verkeerde persoon! -:(- _-:(

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 09:41

Aan dat m'n eigen huisarts op vakantie is, waardoor ik zometeen een invaller heb die vrouwen niet serieus neemt... Ben bekend met deze arts dus dat word sowieso weer een afspraak bij m'n eigen huisarts...
Daar erger ik me aan :evaw:

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 09:42

DeMolenhoek schreef:
Aan een nicht die een week een half voor ons is bevallen. Haar zoontje is nu iets meer dan een maand oud. Zij weer dat wij het heel moeilijk hebben met onze dochter. Een echte huilbaby, uren aan 1 stuk door krijsen. Gaat zij serieus lopen klagen tegen mij dat haar zoontje de nacht al doorslaapt (8 uur aan een stuk) waardoor hij overdag nu af en toe wat meer wakker is. Jeetje mens, ik ben blij met 2x 2,5 uur slaap en een baby die maar een paar uur krijst op een dag ipv de 8 uur zoals gisteren. Je klaagt echt tegen de verkeerde persoon! -:(- _-:(


Is er niet mis met jullie dochter, deed ik namelijk als baby ook maar had wel een oorontsteking waar ze na 9 weken pas achter kwamen... -O-

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 09:44

DeMolenhoek schreef:
Aan een nicht die een week een half voor ons is bevallen. Haar zoontje is nu iets meer dan een maand oud. Zij weer dat wij het heel moeilijk hebben met onze dochter. Een echte huilbaby, uren aan 1 stuk door krijsen. Gaat zij serieus lopen klagen tegen mij dat haar zoontje de nacht al doorslaapt (8 uur aan een stuk) waardoor hij overdag nu af en toe wat meer wakker is. Jeetje mens, ik ben blij met 2x 2,5 uur slaap en een baby die maar een paar uur krijst op een dag ipv de 8 uur zoals gisteren. Je klaagt echt tegen de verkeerde persoon! -:(- _-:(


Jeetje heftig!
Al was ik ook zo, ik bleek allergisch voor het wasmiddel en de flesvoeding die ik kreeg. Ik had daardoor veel last van krampen en jeuk. Toen dit opgelost was werd het huilen minder. En toen ik kon kruipen was het helemaal opgelost.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 09:52

CharIsabella schreef:
DeMolenhoek schreef:
Aan een nicht die een week een half voor ons is bevallen. Haar zoontje is nu iets meer dan een maand oud. Zij weer dat wij het heel moeilijk hebben met onze dochter. Een echte huilbaby, uren aan 1 stuk door krijsen. Gaat zij serieus lopen klagen tegen mij dat haar zoontje de nacht al doorslaapt (8 uur aan een stuk) waardoor hij overdag nu af en toe wat meer wakker is. Jeetje mens, ik ben blij met 2x 2,5 uur slaap en een baby die maar een paar uur krijst op een dag ipv de 8 uur zoals gisteren. Je klaagt echt tegen de verkeerde persoon! -:(- _-:(


Is er niet mis met jullie dochter, deed ik namelijk als baby ook maar had wel een oorontsteking waar ze na 9 weken pas achter kwamen... -O-


Wij zijn intensief bezig met een oplossing te zoeken hoor. Wat ze doet is zeker niet normaal en er zijn al een hoop dokters/peuten en paten bezocht. Helaas zonder resultaat voorlopig.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 10:01

Dat ik probeer een gesprek mat iemand te voeren, maar dat hij alleen 's nachts beschikbaar is en zelfs dan ineens niet meer kan reageren... :roll:

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:27

Asvinia schreef:
Omdat poeslief het nodig vindt continu over me heen te kruipen, te mauwen tot ik wakker ben en overal haar nagels in zet.. laat me slapen en gá slapen alsjeblieft.


Daarom mag onze kat niet boven als wij slapen :j Hij deed dit eerst ook. Vreselijk.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:46

DeMolenhoek schreef:
Wij zijn intensief bezig met een oplossing te zoeken hoor. Wat ze doet is zeker niet normaal en er zijn al een hoop dokters/peuten en paten bezocht. Helaas zonder resultaat voorlopig.


Dat is Zooo frustrerend -O- begrijp ik heel goed en ze kan het niet zeggen wat er op doet.. Sterkte Y;(

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:13

Vrijdag iets besteld, op de site stond op werkdagen voor 18:00 besteld morgen is huis, maar nu nog steeds niks. Ik moet het echt deze vrijdag hebben :(

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:43

Dat ik nou weer aan lauwe cola loop te lurken omdat de *&^%$#@! trut die de automaten vult het verdomt om de automaten van achteruit bij te vullen maar de blikjes er gewoon aan de voorkant bij propt. Waardoor de eerste x blikjes een paar uur lang dus altijd lauw zijn.

Ik snap dat niet: als je toch al je bed bent uitgekomen, je aangekleed en gesoigneerd hebt, hier naartoe bent gereden en je servicewagentje hebt gepakt, neem dan ook die laatste stap en doe je werk gewoon goed! Of blijf gewoon in je nest liggen en we zoeken iemand anders, ook goed.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Granoek
Blogger

Berichten: 10469
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:46

Kan het niet dat de automaat helemaal leeg was en alle blikjes dus lauw zijn?

Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:50

Kan je daar niet een melding van maken. ze doet haar werk niet goed, dus of ze doet het wel goed of ze kan vertrekken

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:54

Granoek schreef:
Kan het niet dat de automaat helemaal leeg was en alle blikjes dus lauw zijn?


Zou kunnen maar in dit geval niet. Ik ben al zover (heen) dat ik dat in de gaten houdt :roll: En ja, net toch maar even contact gehad met degene die de diensten van deze mevrouw inkoopt.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:59

Aan mn dochter die moe is maar slapen ho maar, vannacht is ze ook 5 keer wakker geweest dus ik ben ook gebroken en heb vanavond nog een verjaardag. :O

Broken crayons still color

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 13:43

Ik denk dat lauwe cola niet eens het grootste probleem is. Wat dacht je van houdbaarheidsdatum? Als ze dit geintje al maanden flikt kan het goed dat de achterste blikjes ondertussen de houdbaarheidsdatum voorbij zijn.

Ik erger me aan collega’s.
Mijn baas heeft begin dit jaar naar mijn vakantie gevraagd vanwege bepaalde projecten waar mijn hulp bij nodig is. Dus eerste week van januari ingediend en goedgekeurd.
Komt de projectmanager een maand voor mijn vakantie aanzetten met de planning besproken met de externe partij. Ja hoor, midden in mijn vakantie moet er getest worden. Dus wordt er maar iemand anders aangewezen.
Net een dag terug van vakantie en wat blijkt? Drie mensen zijn drie dagen bezig geweest om de verplichte velden te identificeren die al lang bekend zijn om vervolgens spaak te lopen op het gebruik van waarden die ze nooit hadden mogen gebruiken en uiteindelijk is er dus niets getest. Kan ik weer een halve dag lopen sleutelen om die fouten te herstellen en wel een succesvolle test erdoor te krijgen. Iets wat ik in een half uur had kunnen doen hadden ze bij het maken van de planning rekening gehouden met mijn vakantie die al lang en breed vast stond.
Laatst bijgewerkt door Dorus op 14-08-18 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 13:49

Dorus schreef:
Ik denk dat lauwe cola niet eens het grootste probleem is. Wat dacht je van houdbaarheidsdatum? Als ze dit geintje al maanden flikt kan het goed dat de achterste blikjes ondertussen de houdbaarheidsdatum voorbij zijn.


Je bedoelt die roestige blikjes achterin met het opschrift 'Support our boys in Vietnam' en 'Happy 1972"? :D

Ik zal morgenvroeg voordat ze weer aan de voorkant bijgevuld worden 1 van de achtersten eruit halen. Kost een paar Euro maar dan heb je ook wat....

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 13:50

Die ja :Y)
Maar als je het bureau dat dit regelt inschakelt dan kunnen ze er toch met een sleutel in en dan zien ze dat toch meteen? Gewoon oproepen dat ze komen controleren.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 14:18

Marcella schreef:
Ben dan simpel en trek mevrouw dan gewoon tegen mij aan. En dan gaat ze of tegen mij aan liggen of ze is weg. En ik slaap daarna gewoon door tot ergenis van de kat. :')


Dat doe ik normaal ook inderdaad, werkt prima. Maar als ze krols is lukt dat helaas niet :')

SavannahNx schreef:
Daarom mag onze kat niet boven als wij slapen :j Hij deed dit eerst ook. Vreselijk.


Ze is normaal heel lief hoor en slaapt normaal de hele nacht door, kan sowieso slecht slapen als ze niet naar boven mag, dus die krolsheid maar eventjes doorstaan :Y)

Net geërgerd aan de oogtest bij de opticien.. zeer confronterend en vermoeiend en dan baal ik vooral heel erg van het effect dat het op mijn humeur heeft..
Laatst bijgewerkt door Asvinia op 14-08-18 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 14:20

Dat ik nog zoveel leuke boeken wil lezen, maar het duurt zo lang voordat ik een boek uit heb. :') Ik lees niet zo snel.

------------------------------

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 14:43

Cowboy55 schreef:
Dorus schreef:
Ik denk dat lauwe cola niet eens het grootste probleem is. Wat dacht je van houdbaarheidsdatum? Als ze dit geintje al maanden flikt kan het goed dat de achterste blikjes ondertussen de houdbaarheidsdatum voorbij zijn.


Je bedoelt die roestige blikjes achterin met het opschrift 'Support our boys in Vietnam' en 'Happy 1972"? :D

Ik zal morgenvroeg voordat ze weer aan de voorkant bijgevuld worden 1 van de achtersten eruit halen. Kost een paar Euro maar dan heb je ook wat....


En wat is er mis met als die persoon bezig is met vullen, vragen waarom ze niet fifo vult?
Dat lijkt mij het meest simpele.


VenoSnorlax

Berichten: 4509
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 16:16

Mijn vriend constateert vanmorgen dat de tartaartjes die we bij de pasta zouden eten niet goed meer zijn.
Geeft dit niet door, ik krijg t net pas te horen en vraag joh welk vlees eten we dan wel bij de pasta. Zegt ie geen idee heb andere dingen aan mn hoofd oftewel geen idee los jij de oliebol met t eten maar weer op

overigens vind ik t geen probleem een vleesloos dagje maar dat wil meneer niet

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 16:18

Mannen.... _-:(

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

VenoSnorlax

Berichten: 4509
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 16:20

Ja maar echt terwijl hij vanmorgen gewoon nog vlees uit de vriezer had kunnen halen

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

Foaly

Berichten: 4819
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 16:23

Simpel toch? Als hij vlees wil eten, zorgt hij maar voor vlees. En anders niet.

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, _chou, Amazonbot, Barb, carineken, Ginny135, HighFly_, Lau07, lina1998, MoSt81, YandexBot en 177 bezoekers