Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:02

Giolli schreef:
ierusju schreef:
Dat ik geen nee kan zeggen.
Ik zit met twee vriendinnen in Spanje. Super leuk hoor, maar ik heb rood haar en bleke huid. Eigenlijk wilde ik niet naar Spanje, toch gebeurd omdat ik geen nee kan zeggen. Drie dagen terug naar een zwembad geweest. Ik gezegd dat ik alleen meega als ze ook veel in de schaduw komen zitten. Dat deden ze niet, dus ben ik lekker veel meegegaan het water in. Gevolg is dat mijn schouders en nek zwaar verbrand zijn. Best zwaar, want nu na drie dagen is het nog steeds niet weggetrokken. En nu op het strand. Eindelijk gezegd dat ik dat niet wil. Maar dan word hun zin doorgedrukt, want wie gaat nou naar Barcelona en niet naar het strand. Maar ze vinden het ook geen fijn idee als ik iets in mn eentje ga doen... Dus nu zit ik alleen in de schaduw achter een strandtentje, want in mijn eentje een parasol huren was me te duur en meebetalen vinden ze daarvoor zonde, want zij willen niet in de schaduw zitten.

Het is verder super gezellig, maar het werkt gewoon niet om met zulke verschillende wensen en voorkeuren op vakantie te gaan.


Lekker met een T-shirt aan zwemmen!


En een lange broek dan, en het liefst ook met lange mouwen.
Daar is dus echt geen beginnen aan...

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.


Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:10

Ik heb ook een hele bleke huid. Mijn hals en schouders zijn het ergste vaak. Ik ga met T-shirt zwemmen en zit met factor 50 in de schaduw. Je mot wel wat meer voor jezelf opkomen en toch proberen een leuke vakantie te maken! Ik snap wel dat je vriendinnen niet de hele week binnen willen zitten bvb, maar beide wat water bij de wijn doen moet lukken. :j

Onderschrift

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:21

Je hebt van die UV t shirts (bijv bij decathlon of oneill of Roxy) die factor 50 beschermen. Lange of korte mouw. Tegenwoordig ook in broek verkrijgbaar, super handig als je snel verbrandt! Zijn gemaakt voor surfen voornamelijk, maar super handig voor dagje strand of zwembad. Ook niet warm als je een witte koopt.

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:35

Dat dit alweer de laatste week is dat ik werk heb. :=

------------------------------

Merexa

Berichten: 1162
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:43

ierusju schreef:
Dat ik geen nee kan zeggen.
Ik zit met twee vriendinnen in Spanje. Super leuk hoor, maar ik heb rood haar en bleke huid. Eigenlijk wilde ik niet naar Spanje, toch gebeurd omdat ik geen nee kan zeggen. Drie dagen terug naar een zwembad geweest. Ik gezegd dat ik alleen meega als ze ook veel in de schaduw komen zitten. Dat deden ze niet, dus ben ik lekker veel meegegaan het water in. Gevolg is dat mijn schouders en nek zwaar verbrand zijn. Best zwaar, want nu na drie dagen is het nog steeds niet weggetrokken. En nu op het strand. Eindelijk gezegd dat ik dat niet wil. Maar dan word hun zin doorgedrukt, want wie gaat nou naar Barcelona en niet naar het strand. Maar ze vinden het ook geen fijn idee als ik iets in mn eentje ga doen... Dus nu zit ik alleen in de schaduw achter een strandtentje, want in mijn eentje een parasol huren was me te duur en meebetalen vinden ze daarvoor zonde, want zij willen niet in de schaduw zitten.

Het is verder super gezellig, maar het werkt gewoon niet om met zulke verschillende wensen en voorkeuren op vakantie te gaan.


Dat is minder.. Wel leuk dat je op vakantie bent gegaan en kan, want ook wel weer mooi weer daar terwijl het hier regent. Maar even een gouden tip: Toen ik in Gran Canaria was December 2016 ben ik in 1 week 2x behoorlijk verbrand :') Aloë Vera créme van Morny die ik daar heb gekocht (best goedkoop) hielp echt super. In de avond smeren, dan trekt het in en dan nog eens een laagje voor het slapen.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Fearn

Berichten: 4746
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:50

Dat ik 4 dagen lang bezig ben geweest met het schrijven van een sollicitatie brief, aan meerdere mensen heb nagevraagd of die goed was enzo en meerdere malen aangepast, toen naar het bedrijf gegaan mooi op tijd en alles netjes uitgeprint, blijkt dat ze geen open sollicitaties meer aannemen :( Dus alle moeite voor niks gedaan..

En de regen vandaag..

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:36

Aan een meisje op stal bij mij. Ik heb haar nog nooit gezien (tot vandaag) maar genoeg over haar verwende gedrag gehoort, en ik was de enige op stal, kwam ze aanrijden met haar beruchte vriendje: “ja jij! Heb je een ruin? Als je de wei ik gaat neem die van mij eff mee dan, is een palomino het regent en onweert en ik vind het zielig maar ik heb slippers aan *gooit voet met slipper uit het raam* dus ik kan niet dankje doeg!” En ze rijd zo weer het erf af.

Dus vol verbazing de stalgroep een appje gedaan.. Heb het paardje toch maar binnen gezet (in een al weken niet uitgemestte stal) en het zal wel verder?

Bijzondere ervaring weer.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:43

Wauw.. bij ja jij had ik dr al onderbroken hoor :') wat een lef..

Justme_Lisaa

Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:53

Wauw, ik had ook even een stop op der mond geplaatst. Say whut, zelfs de kindjes op het werk, lees: 3 jaar, spreken nog met meer respect. Sneu voor het paard, dat wel..

[o]

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:54

Relaxed schreef:
Wauw.. bij ja jij had ik dr al onderbroken hoor :') wat een lef..


Het is een typisch verwend meisje. Blond haar 6 lagen plamuur aan make-up op dr gezicht, en loopt telkens weg van haar agressieve vriendje om vervolgens de volgende dag met hem aan komen te zetten op stal.. Veel lef heeft ze zeker, iedereen in de app reageerde hetzelfde.. Arm paard ook.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:58

Ik zou hebben gevraagd hoeveel geld ze geeft voor mij als stalmeisje in te huren en ik snap niet dat jullie stalbaas toestaat dat het dier in zoveel stront staat. Is toch slechte reclame?

Alex en Jorie <3

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:00

Dat ik mijn auto niet rustig achter kan laten op het station zonder dat iemand er aan kan zitten met een sleutel of ander scherp voorwerp (denk ik dan)

Afbeelding

:D

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:22

Fennadev schreef:
Ik zou hebben gevraagd hoeveel geld ze geeft voor mij als stalmeisje in te huren en ik snap niet dat jullie stalbaas toestaat dat het dier in zoveel stront staat. Is toch slechte reclame?


Ze is al eens weggeweest en weer teruggekomen met afspraken en dat ze het anders zou doen. Maar aanspreken kan niet want ze is er nooit.. als ze er is is ze er wanneer niemand er is, of ze is binnen 3 tellen weg.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:27

Sneu voor het paard, maar die had ik nooit niet binnen gezet. Beter buiten dan in een vuile stal en het kreng geholpen te hebben. :evaw:

Onderschrift

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:29

Giolli schreef:
Sneu voor het paard, maar die had ik nooit niet binnen gezet. Beter buiten dan in een vuile stal en het kreng geholpen te hebben. :evaw:


Wel ja, ik was ook in twijfel :(

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:31

Lijkt me ook wel heel lastig, paard kan er niets aan doen en die laat je ook niet alleen op de wei.

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:35

Relaxed schreef:
Lijkt me ook wel heel lastig, paard kan er niets aan doen en die laat je ook niet alleen op de wei.



Nee, maar dat weet mevrouw ook en daarom kan ze dit dus steeds maken. Gebeurd er waarschijnlijk 1 a 2 x en dan bedenkt ze zich wel. Iedereen moet gewoon zijn poot stijf houden.

Ik snap wel dat je voor een dilemma stond hoor. :(:)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 17:57

Giolli schreef:
Relaxed schreef:
Lijkt me ook wel heel lastig, paard kan er niets aan doen en die laat je ook niet alleen op de wei.



Nee, maar dat weet mevrouw ook en daarom kan ze dit dus steeds maken. Gebeurd er waarschijnlijk 1 a 2 x en dan bedenkt ze zich wel. Iedereen moet gewoon zijn poot stijf houden.

Ik snap wel dat je voor een dilemma stond hoor. :(:)


Ja ik vind het echt sneu voor het paard maar stalgenoten zeiden direct “als je 1 vinger geeft pakt ze je hele hand, voor je het weet ben je haar stalhulpje en sta je de stal te mesten waar ze zelf bij staat”. Dus meer dan dit ga ik zeker ook niet doen. Maar ze kent mij niet en ik haar niet en ze vraagt niet eens mijn naam of nummer om te checken of haar paard nu daadwerkelijk binnen staat. Echt heel vreemd ze gaat er gewoon vanuit..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:04

Jezus SavannahNx... Ik snap inderdaad je dilemma. Dat soort mensen weten donders goed dat je in het belang van het paard toch naar hun pijpen danst :\

Hoe heeft ze dan in de groepsapp nog gereageerd dan? Gezien je aangeeft dat ze daar ook in zit.


Nog een ergernis vandaag: mijn oma die ofwel mij er op wijst dat ik toch weer ben aangekomen (in haar worden 'ja je bent toch weer dikker geworden hé') of over mijn opleiding beging ('ik hoop dat je deze keer wél slaagt'). En niet één keer, nee elke keer wanneer ik haar zie moet ze één van die 2 dingen - of soms allebei - zeggen >;) En ook ergerlijk dat ik er zelf niets van durf te zeggen omdat ze zelf niet met kritiek om kan...

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:08

Ohhh dat is erg! Ik werk in de zorg en krijg zulke opmerkingen heel vaak. (Al dan niet taak-gericht)
Misschien helpt het om met wat humor te reageren?
- bedankt oma, u ziet er ook goed uit vandaag.
- nou, dat hoop ik ook. En anders kan ik nog de hele dag bij u achter de geraniums zitten.

Onderschrift

Jessica_1998

Berichten: 3401
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:11

Dat het twee dagen wat kouder is geweest, ik nu een verkoudheid te pakken heb, waarbij neusspray, strepsils en paracetamol m'n beste vrienden zijn.
En dat ik daarnaast ook nog ongesteld ben geworden door m'n pil heen waar ik super veel last van heb en ik dus zoveel buikpijn heb in van die aanvallen waarbij ik het ook super heet krijg

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:12

billionache schreef:
Jezus SavannahNx... Ik snap inderdaad je dilemma. Dat soort mensen weten donders goed dat je in het belang van het paard toch naar hun pijpen danst :\

Hoe heeft ze dan in de groepsapp nog gereageerd dan? Gezien je aangeeft dat ze daar ook in zit.


Nog een ergernis vandaag: mijn oma die ofwel mij er op wijst dat ik toch weer ben aangekomen (in haar worden 'ja je bent toch weer dikker geworden hé') of over mijn opleiding beging ('ik hoop dat je deze keer wél slaagt'). En niet één keer, nee elke keer wanneer ik haar zie moet ze één van die 2 dingen - of soms allebei - zeggen >;) En ook ergerlijk dat ik er zelf niets van durf te zeggen omdat ze zelf niet met kritiek om kan...

Waarom ga je nog naar haar toe?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Tigress

Berichten: 8920
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:22

Dat het zo drukkend benauwd is in huis, dat in het liefst met mijn hoofd naar de grond was gegaan van de hoofdpijn toen ik op stond #)

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:23

billionache schreef:
Jezus SavannahNx... Ik snap inderdaad je dilemma. Dat soort mensen weten donders goed dat je in het belang van het paard toch naar hun pijpen danst :\

Hoe heeft ze dan in de groepsapp nog gereageerd dan? Gezien je aangeeft dat ze daar ook in zit


Heb ik dat aangegeven? Nee toch? Ik had stalgenootjes geappt omdat ik niet eens wist waar ik hem naar moest zetten. Nee ze zit niet in de groepsapp en gooit zichzelf er steeds uit. Alleen de staleigenaren mogen bellen als er wat is en verder wilt ze dat niemand contact opneemt.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


Amber_anne

Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:44

Jeetje Savannah wat een rot situatie (en mens := )

Hoe oud is ze? Geen mogelijkheid om haar ouders hierin te betrekken?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Anouk94, ComscoreBot, Eelmo, Eleeke, Elegance_, IMANDRA, K_nolan, Larissa123, linoleum, moeshie, Mutti, ogidni, roosjenat, veerledec, Zilfstar en 72 bezoekers