Gez. winkel Groningen (en omstreken) voor passen hondentuig

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaaikeL8

Berichten: 56
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Groningen

Gez. winkel Groningen (en omstreken) voor passen hondentuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 22:16

Hoi!

ik wil graag een tuigje kopen voor mijn hond. Ik ga op vakantie een aantal dagen wandelen in Zwitserland en wil daarvoor graag een tuigje aanschaffen. Nu ben ik op zoek naar winkels waar ik de tuigjes ook daadwerkelijk kan proberen, niet online dus.
Ik woon in Groningen, dus ik zoek iets wat nog enigszins in de buurt daarvan ligt!

Heeft iemand tips?

De tuigjes van Pets place of de praxis wil ik liever niet. Ik wil graag een wat hogere kwaliteit :o
Ik zat zelf te denken aan de EQ Dog Pro Harnas
Afbeelding

Alvast bedankt! :)

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:20

In Leek bij de Otter heb ik wel tuigjes gepast maar welke merken ze hebben geen idee.
Ze waren iig vriendelijk en behulpzaam bij het passen.

De Bo&Co aan de Astraat heeft die niet ook een assortiment hondentuigjes?

belle_boef

Berichten: 10733
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Gez. winkel Groningen (en omstreken) voor passen hondentuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:27

Bij jannemarie Frowijn komt geregeld een mevrouw die tuigjes op maat maakt. Kosten vallen mee.

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:27

Hey Maaike, wat een leuke plannen. Ik dacht ook meteen aan de Otter in Leek maar weet ook niet welke merken ze hebben. Misschien even bellen? En een Julius K9 passen kan natuurlijk bij mij maar zo'n tuig zoek je denk ik niet :D

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Gez. winkel Groningen (en omstreken) voor passen hondentuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:34

Afbeelding
Ze hebben iig Hurtta want die heb ik daar voor mijn hond gekocht.

MaaikeL8

Berichten: 56
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 22:44

Wauw snelle reacties allemaal!
De Otter in Leek had ik nog helemaal niet aan gedacht, daar kan ik sowieso wel eens heen.

Ik kreeg net van iemand anders een tip van een winkel https://rundog.nl. Deze zit in de Wilt dus ook in die buurt.

Ga ik eerst bij die winkels kijken, daar is vast iets te vinden dan!

Set_Elkol schreef:
Hey Maaike, wat een leuke plannen. Ik dacht ook meteen aan de Otter in Leek maar weet ook niet welke merken ze hebben. Misschien even bellen? En een Julius K9 passen kan natuurlijk bij mij maar zo'n tuig zoek je denk ik niet :D

In het voorjaar hebben we al gedoe gehad met wandelingen en halsband/lijn steeds tussen de poten
Over een paar weken gaan we naar Zwitserland dus het wordt toch tijd voor een goed tuigje. Julius K9 heb ik toevallig al eens gepast bij een vriend van mij, maar die schoof steeds opzij. Dus even verder kijken!