Emigreren naar Canada, studeren en ECTS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zariska77
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-08-18

Emigreren naar Canada, studeren en ECTS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-18 21:13

Hoihoi allemaal!

Mijn ouders hebben altijd al graag naar Canada willen emigreren. Om zover te komen moest de boerderij eerst verkocht worden. Het heeft even geduurd maar we hebben kopers *\o/* er wordt een koopverdrag opgesteld en dan moet de financiering van de tegenpartij nog geregeld worden. Als alles gaat zoals eerst gepland was zouden we per januari onze boerderij moeten verlaten. Afgelopen jaar heb ik mijn propedeuse gehaald, dus 60 ECTS. Ik vraag mij eigenlijk af of ik nog iets met die punten kan in Canada en of het zin heeft om van september tot januari nog een deel van het tweede jaar van mijn studie te volgen.
Ik vind het allemaal erg spannend en weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen. Ik heb namelijk geen zin om onnodig geld uit te geven aan een opleiding en boeken als ik er in principe in Canada niet veel aan heb. Ik kan altijd nog vragen of ik extra kan werken.

Is er misschien iemand met ervaring? Als ik op internet zoek krijg ik namelijk vooral topics over studeren in het buitenland (in de zin van een half jaar tot een jaar in het buitenland studeren).
Ik heb een visum om in Canada te wonen/werken/studeren.



Sorry als dit topic in de verkeerde categorie is gezet!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70512
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Emigreren naar Canada, studeren en ECTS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 21:39

Dit topic hoort op leven zonder paarden maar daar heeft de topicstarter te weinig berichten voor geplaatst. Het topic kan daarom niet verplaatst worden en moet op slot worden gezet.