Onderbedboxen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passadena

Berichten: 281
Geregistreerd: 28-12-16

Onderbedboxen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-18 16:10

Hee

Na lang zoeken heb ik de onderbedboxen gevonden.
Mijn kamer is zo'n dikke zooi en mijn kastjes stamp vol.

Is dit de oplossing ?

Afbeelding


Wat is jullie ervaring met deze dingen en zijn ze handig of hebben jullie andere opbergtops voor onder het bed ?


Lumi

Berichten: 4437
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Onderbedboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 16:24

Ik heb twee lades onder mijn bed (wel die er oorspronkelijk bij horen) en behalve dat het wat stoffig wordt omdat die niet zijn afgedekt vind ik het ideaal. Goede plek om veel zooi op te ruimen die je niet vaak nodig hebt.
Spullen die je wel vaak nodig hebt berg ik op in de kast, omdat dit toch overzichtelijker is.

17 centimeter lijkt me wel heel weinig qua hoogte, maar dat is ook omdat de mijne zeker 25 cm zijn. En ze moeten er ook onder passen natuurlijk.


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 16:29

Ik heb er een paar! Aangezien ik zeer klein woon vind ik dit een hele fijne manier om dingen te bewaren waar ik niet dagelijks bij hoef.
Ik heb er 1 met mijn eigen dekens, 1 met hondedekens en 1 met wat winterkleding. Dus juist dingen die al meer ruimte in de kast zouden innemen eigenlijk.


Roadracer

Berichten: 1811
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Re: Onderbedboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 16:57

Wij hebben ze voor de slaapkamer van de kinderen. Daar verzamelde het speelgoed zich toch al altijd onder het bed :+ Ideaal ook als je wilt stofzuigen en je zoekt een plek om alle lossen speeldingen even vlug in te kunnen gooien :D

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.
Always look on the bright side of life :)ddd

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Onderbedboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:15

Ik ga ze ook aanschaffen. Binnenkort woon ik samen met mijn vriend op een studio(wel keuken/badkamer apart, maar woon/slaapkamer in 1) dus dan is dit ideaal.
Waar heb jij deze gezien? Dat is ongeveer het formaat dat ik zoek maar ik vind die alleen voor de dubbele prijs of meer :7

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

colunder

Berichten: 3545
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Onderbedboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:27

Ik gebruik ze ook,handig voor spullen die je niet vaak gebruikt(strandlakens,extra beddengoed enz).
Door de wieltjes ook makkeljk eronder uit te rijden.

Shenavallie
Berichten: 11552
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:31

Ontspullen is misschien wel dè oplossing. :D
Nee, even serieus: ze lijken mij erg handig. Wij hebben een huis gekocht dat een derde is van waar we eerst in woonden en zijn ook op zoek naar een paar handige boxen om beddengoed in te doen. Ik ga ze eens in het echt bekijken.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

AM01
Berichten: 139
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Onderbedboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 18:20

Kijk bijvoorbeeld ook eens bij IKEA, die hebben heel veel soorten lades voor onder bedden, met en zonder wieltjes. Zoekterm bedlade.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 87 bezoekers