Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:18

Hoe oud is hij? :? :')

Onderschrift


Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:24

De manier waarop mijn vader de laatste tijd eet.. doe normaal mab, je bent volwassen, smak niet zo. Blaas je eten zodat je het niet idioot hoeft te eten en kauw niet zo overdreven ranzig als je iets niet lekker vindt. Er zitten verdorie meer mensen aan tafel die ernaar moeten kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:29

Giolli schreef:
Hoe oud is hij? :? :')

Oud genoeg
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:05

Mn broertje die hier 2 weken met zn vriendin in huis hangt, letterlijk pakken drinken voor zich uit neerpleurt, borden en beker gewoon laat staan en mn moeder alles maar laat opruimen, eten besteld en mn moeder vraagt dan van doen jullie dit bij *** naam meisje *** ook? En ze geeft me toch een grote muil “***naam broertje*** betaald het toch allemaal zelf waar zeik je om?!”
Ik zeg hey liister jij eens eff heel goed meissie, dit hoef je niet nog een keer zo te zeggen want dan mag je je spulletjes pakken en lekker bij je moeder gaan zitten.

Bah bah en nog eens bah.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:07

SavannahNx schreef:
Mn broertje die hier 2 weken met zn vriendin in huis hangt, letterlijk pakken drinken voor zich uit neerpleurt, borden en beker gewoon laat staan en mn moeder alles maar laat opruimen, eten besteld en mn moeder vraagt dan van doen jullie dit bij *** naam meisje *** ook? En ze geeft me toch een grote muil “***naam broertje*** betaald het toch allemaal zelf waar zeik je om?!”
Ik zeg hey liister jij eens eff heel goed meissie, dit hoef je niet nog een keer zo te zeggen want dan mag je je spulletjes pakken en lekker bij je moeder gaan zitten.

Bah bah en nog eens bah.

Zo pardon, zegt je moeder daar niks van? :oo
Die had ik allang het huis uitgeschopt! Onbeschoft doen doe je maar lekker tegen je eigen moeder :evaw:

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:07

SavannahNx schreef:
Mn broertje die hier 2 weken met zn vriendin in huis hangt, letterlijk pakken drinken voor zich uit neerpleurt, borden en beker gewoon laat staan en mn moeder alles maar laat opruimen, eten besteld en mn moeder vraagt dan van doen jullie dit bij *** naam meisje *** ook? En ze geeft me toch een grote muil “***naam broertje*** betaald het toch allemaal zelf waar zeik je om?!”
Ik zeg hey liister jij eens eff heel goed meissie, dit hoef je niet nog een keer zo te zeggen want dan mag je je spulletjes pakken en lekker bij je moeder gaan zitten.

Bah bah en nog eens bah.


Sooww die had ik er allebei meteen uitgeschopt.. Wat een asociaal gedrag, vooral van dat meisje dan die gewoon te gast ie :n

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:10

Mn moeder die durft dat niet zo goed. Ze zegt wel tegen mij van jeetje.. ze doen dit en dat en zus en zo en ik zat erbij toen dat meisje het zei, en ik ben zo iemand die er meteen bovenop vliegt, en het echt niet pikt. Maar mn moeder pikt vrijwel alles, kropt alles op en ruimt het maar gewoon weer op..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

tootje71

Berichten: 5094
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:41

Dat elke weerman/vrouw het heeft over dat het morgen " zinderend heet " wordt ... in mijn oven is het zinderend heet en morgen wordt gewoon warm }:0

SpikkelFire

Berichten: 6693
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:21

Giolli schreef:
SpikkelFire schreef:
Aan mijn opengeschuurde benen van heel de dag in Europa park lopen gister. En moet vandaag ook nog de hele dag.. (maar wel leuk park!)



Babyolie! Succes!

Had ik helaas niet bij me, maar een langer broekje en rustig aan lopen heeft goed geholpen. Geen last gehad!

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:30

Je kan er ook deo op spuiten :-)

Dan maak ik maar zin.

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 00:42

Dat ik de halve nacht wakker gelegen heb door het gesnurk van mijn man en toen ik uit bed wilde stappen mijn nek verdraaide dus nu als een soort robot door het leven ga |o

Tootje: _O-

@Savannah: Die had ik dus echt bij kop en kont opgepakt en buiten gezet als ik jouw moeder was. Is ze helemaal besodemieterd!! Hoe oud zijn je broer & vriendin?
Zo hoef ik met mijn 37 jaar nog niet eens tegen mijn moeder te praten, denk dat ik een draai om mijn oren krijg :=

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Marcella

Berichten: 36670
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 06:11

Dat mijn kat vannacht aan het spoken is geweest, maar vlak voor ik naar mijn werk ging erachter kwam waarom. Zat er blijkbaar een wesp in huis......als ik dat geweten had ik geen oog dicht gedaan ben panisch voor wespen, omdat ik niet weet of ik allergisch ben (mijn vader is namelijk wel allergisch).

Kat mankeer gelukkig niks behalve dat ze moe was. :=

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 07:57

Dat de buurhond stipt om half 8 'onder mijn raam' moet gaan blaffen en als ik wakker ben hoor je hem niet meer. Als ze hier nu eens leren om hun honden op te voeden...

Mijn honden zijn ook gewoon stil en anders worden ze direct gecorrigeerd.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:26

Heb voor het eerst sinds maart 2017 langer dan drie dagen achtereen vrij, 3 weken vakantie maar liefst. *\o/* Keek er ook best wel naar uit en het er met best veel collega's erover gehad. :+ En het eerste dat ik vanochtend zie is een appje van een collega of ik deze week voor haar wil werken.. Wat denk je zelf? En nog beledigd doen ook wanneer ik nee zeg. Ophouden en rap. :')

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:34

Dat de hond van mijn moeder nu al voor de tweede keer het ''mierengif'' heeft opgegeten. Gelukkig was het geen echt gif, maar honing met bloem...maar toch. Nu heeft hij al twee plastic doppen opgegeten, en dat is waar ik mij meer zorgen ook om maak.
Die hond en ik liggen elkaar echt niet. Ik hou van werkers, doorpakkers, honden die willen leren en vooral ook tegen een stootje kunnen. Hij jankt en hinkt bij het kleinste stootje, is niet te motiveren en begint in karakter vervelende trekjes te krijgen nu hij ouder wordt. Jaloers en ''negatieve aandacht is ook aandacht'' zijn dingen die momenteel de kop op beginnen te steken.

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:07

Om op pijn knie probleem terug te komen:
Het blijkt een bot irritatie te zijn in beide benen, heb nu tramadol en moet rust houden (again)


Ergenis van de dag:

Hond is al een paar dagen aan de buikloop ( door de warmte) en ik kan er snachts elke keer uit.. vriendlief vertikt het om wakker te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:13

Kaulitz schreef:
Om op pijn knie probleem terug te komen:
Het blijkt een bot irritatie te zijn in beide benen, heb nu tramadol en moet rust houden (again)


Ergenis van de dag:

Hond is al een paar dagen aan de buikloop ( door de warmte) en ik kan er snachts elke keer uit.. vriendlief vertikt het om wakker te worden.

:') dan weet je alvast hoe het is als het een baby ligt te huilen?


billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:16

Familie van m'n vriend die eind deze maand trouwen. Ze gaven zelf aan dat het 'no big deal was', ze zijn al 20 jaar samen en willen enkel trouwen voor het papierwerk, dus stadhuis en daarna wat hapjes bij hun thuis in besloten kring. Helaas valt het midden in mijn herkansingen/examens dus netjes op tijd aangegeven dat ik er niet bij zal kunnen zijn omdat ik graag wil afstuderen. Geen probleem zeiden ze toen. Nu hadden ze blijkbaar tegen m'n vriend gezeurd dat ze het ondankbaar vinden dat ik niet eens een uurtje vrij kan maken die dag want ze trouwen toch maar één keer etc etc. Zeker omdat ze mij en m'n vriend een tijdje terug in Brussel hadden opgehaald toen we daar gestrand waren (waar ik hen toen uitgebreid voor bedankt heb en voor wilde betalen eventueel), vonden ze dat ik dit wel moest opbrengen :roll: Had ik achteraf geweten dat ze dat tegen me zouden gebruiken, had ik toen wel een hostel geboekt in Brussel voor die nacht.

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:29

Anoniem schreef:
Kaulitz schreef:
Om op pijn knie probleem terug te komen:
Het blijkt een bot irritatie te zijn in beide benen, heb nu tramadol en moet rust houden (again)


Ergenis van de dag:

Hond is al een paar dagen aan de buikloop ( door de warmte) en ik kan er snachts elke keer uit.. vriendlief vertikt het om wakker te worden.

:') dan weet je alvast hoe het is als het een baby ligt te huilen?


Daarom komen er nu nog geen babys hier in huis! :D

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:22

Mensen die blijven wachten bij een zebrapad

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:23

Dat niemand met mij naar de zee wil. Jongens ik wil niet meer naar een meertje of zwemvijver. I just wanna see the sea :(

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:28

SavannahNx schreef:
Dat niemand met mij naar de zee wil. Jongens ik wil niet meer naar een meertje of zwemvijver. I just wanna see the sea :(

Ik ga wel mee *\o/* hahaha

Cowboy55
Berichten: 8475
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:32

SavannahNx schreef:
Dat niemand met mij naar de zee wil. Jongens ik wil niet meer naar een meertje of zwemvijver. I just wanna see the sea :(


Vraag anders de vriendin van je broer. Die van die grote mond tegen je moeder. Gevaarlijke plek, de zee....... ~~}> :wave:

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:39

En geef haar een luchtbed kado.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:47

Dat ik zojuist op m'n snufferd ging toen ik op hakken een natgeregende heuvel afliep :'). Lekker met een kapotte panty en een bloedend been naar de kapper :').