gezocht bepaald kraam cadeau

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

gezocht bepaald kraam cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-18 11:13

Hi allemaal!

mijn zus is net bevallen en aangezien ze alles al hadden ben ik opzoek naar een specifiek cadeau, heb heel internet al afgezocht dus hoop dat jullie me kunnen helpen.

je hebt natuurlijk van die autostoel speeltjes. zoiets zoek ik maar dan met een spiegel zodat mn zus de baby in de gaten kan houden tijdens het rijden.

Weet iemand waar ik dat kan vinden?


estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Re: gezocht bepaald kraam cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:14

Prenatal

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Grand Cru (v. Apache) B+6 PR 198 / L1+10 PR 210
Karima di menta L2+2 PR 194

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: gezocht bepaald kraam cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:16

Halfords, Prenatal.

_Nadia_

Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Re: gezocht bepaald kraam cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:24

Bol.com heeft ze ook

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-18 11:31


Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:32


Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-18 11:37

Keet schreef:
https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekr ... index.html

Zo'n speelding voor de maxi cosi is het spiegeltje niet voor de mama, maar voor de baby. Die spiegeltjes zijn zo klein dat je je kindje echt niet fatsoenlijk kan zien hoor


Je hoeft me niet zo aan te vallen, ik zoek gewoon naar de wensen van mn zus... en als ik het niet kan vinden is het jammer.

toch bedankt voor het mee denken

Rex_Rolfo

Berichten: 5364
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:40

Brittjuh97 schreef:
maar dan met een spiegel zodat mn zus de baby in de gaten kan houden tijdens het rijden.

Gefeliciteerd Tante Britt :)



Om heel even bot een open deur in te trappen: je zus zal waarschijnlijk nog niet vandaag of morgen achter het stuur kruipen, en dat is ook goed want zolang ze nog zó op de baby gefixeerd is moet ze niet zelf willen rijden. De bestuurder moet de voetgangers, fietsers, en al het andere verkeer in de gaten houden. Dat is voor de baby veel veiliger dan naar de kleine kijken.


Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-18 11:42

Rex_Rolfo schreef:
Brittjuh97 schreef:
maar dan met een spiegel zodat mn zus de baby in de gaten kan houden tijdens het rijden.

Gefeliciteerd Tante Britt :)



Om heel even bot een open deur in te trappen: je zus zal waarschijnlijk nog niet vandaag of morgen achter het stuur kruipen, en dat is ook goed want zolang ze nog zó op de baby gefixeerd is moet ze niet zelf willen rijden. De bestuurder moet de voetgangers, fietsers, en al het andere verkeer in de gaten houden. Dat is voor de baby veel veiliger dan naar de kleine kijken.



haha dankje,

Tuurlijk dat weet ze zelf ook. maar ik betrap mezelf er ook op dat als er iemand bij mij achter in de auto zit dat je af en toe in je spiegel kijkt. ik denk ook voornamelijk dat dat het is, stel de baby maakt een raar geluid (ik noem maar wat ) dat ze niet de auto persee aan de kant moet zetten om even te kunnen kijken of alles nog goed is.

Roadracer

Berichten: 1811
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:42

Bedoel je niet zoiets? https://www.babyspiegel.nl/luca/. Die hebben we zelf ook gebruikt. Is ideaal om je kind te kunnen bekijken tijdens het rijden, zolang hij nog achterwaarts in de stoel zit.

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.
Always look on the bright side of life :)ddd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:43

Brittjuh97 schreef:
Keet schreef:
https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekr ... index.html

Zo'n speelding voor de maxi cosi is het spiegeltje niet voor de mama, maar voor de baby. Die spiegeltjes zijn zo klein dat je je kindje echt niet fatsoenlijk kan zien hoor


Je hoeft me niet zo aan te vallen, ik zoek gewoon naar de wensen van mn zus... en als ik het niet kan vinden is het jammer.

toch bedankt voor het mee denken


Dat is geen aanval, dat is een hulpvaardige mededeling voor je iets koopt wat daar totaal geen nut voor heeft.

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-18 11:44

Roadracer schreef:
Bedoel je niet zoiets? https://www.babyspiegel.nl/luca/. Die hebben we zelf ook gebruikt. Is ideaal om je kind te kunnen bekijken tijdens het rijden, zolang hij nog achterwaarts in de stoel zit.


Dankje! dat lijkt er indd op!

Rex_Rolfo

Berichten: 5364
Geregistreerd: 27-07-13

Re: gezocht bepaald kraam cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 12:05

Lijkt mij dat als je probeert via de binnenspiegel en via de babyspiegel goed naar je kind te kijken dat je niet fatsoenlijk naar het verkeer kunt kijken. Maar goed, misschien ben ik te pessimistisch en is alleen al een vaag beeld dat je kindje nog in de maxi-cosi zit voldoende om mama gerust te stellen ;)

mag
Berichten: 1601
Geregistreerd: 09-02-06

Re: gezocht bepaald kraam cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 12:13


Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 12:16

Brittjuh97 schreef:
Keet schreef:
https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekr ... index.html

Zo'n speelding voor de maxi cosi is het spiegeltje niet voor de mama, maar voor de baby. Die spiegeltjes zijn zo klein dat je je kindje echt niet fatsoenlijk kan zien hoor


Je hoeft me niet zo aan te vallen, ik zoek gewoon naar de wensen van mn zus... en als ik het niet kan vinden is het jammer.

toch bedankt voor het mee denken



Nou nou zeg. Waar zie jij een aanval in mijn tekst?
Ik ben moeder van 2 kinderen waarvan 1 in de maxicosi en ik rij ongeveer 20.000 km per jaar met mijn kinderen in de auto.

Ik wil je alleen aangeven dat de spiegeltjes van 5 cm doorsnee die aan dergelijke speelgoed dingen zitten, niet zichtbaar zijn via de binnenspiegel van een auto omdat deze in de schoot van de baby hangen.
De spiegels die ik in de linkv oor je opgezocht hebt, zijn wel zichtbaar in de binnenspiegel en kan je perfect je kindje in zien zonder te veel afgeleid te worden :)

https://www.caatjehoeraatje.nl/lilliput ... osi-hanger
Hier zit een spiegeltje in
https://www.caatjehoeraatje.nl/lilliput ... cosi-buggy
Hier zit ook een spiegeltje in

https://www.pingouinaroulettes.com/nl/a ... tiens.html
Dit is een grotere die je aan de leuning maakt en je het goed via de achteruitkijkspiegel kan bekijken.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Noppes

Berichten: 2716
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 12:18

Rex_Rolfo schreef:
Brittjuh97 schreef:
maar dan met een spiegel zodat mn zus de baby in de gaten kan houden tijdens het rijden.

Gefeliciteerd Tante Britt :)



Om heel even bot een open deur in te trappen: je zus zal waarschijnlijk nog niet vandaag of morgen achter het stuur kruipen, en dat is ook goed want zolang ze nog zó op de baby gefixeerd is moet ze niet zelf willen rijden. De bestuurder moet de voetgangers, fietsers, en al het andere verkeer in de gaten houden. Dat is voor de baby veel veiliger dan naar de kleine kijken.


Het is niet zo vreemd om een spiegel te willen hebben om je baby in de gaten te houden. Je wilt als ouder zijnde nou eenmaal af en toe een blik op je kind kunnen werpen. Maakt hij een gek geluid, gaat het nog goed? Slaapt hij? Dat kan prima met daarbij ook nog op het verkeer te kunnen letten.

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Re: gezocht bepaald kraam cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 12:56

Je hebt daar speciale spiegeltjes voor. Die werken in principe prima. Ik was gewoon even langs de prenatal gereden als ik jou was. De spiegeltjes die aan de speeltjes zitten zijn inderdaad ongeschikt.

Ben het wel met Keet eens dat zon spiegel voor mij geen meerwaarde heeft gehad. Ik heb hem dan ook niet gehad. Maar ken wel mensen die het wel hadden en er blij mee waren

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Grand Cru (v. Apache) B+6 PR 198 / L1+10 PR 210
Karima di menta L2+2 PR 194

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:01

estell__ schreef:
Je hebt daar speciale spiegeltjes voor. Die werken in principe prima. Ik was gewoon even langs de prenatal gereden als ik jou was. De spiegeltjes die aan de speeltjes zitten zijn inderdaad ongeschikt.

Ben het wel met Keet eens dat zon spiegel voor mij geen meerwaarde heeft gehad. Ik heb hem dan ook niet gehad. Maar ken wel mensen die het wel hadden en er blij mee waren



Hoho, ik zeg nergens dat een grote spiegel geen meerwaarde heeft :) ik ben er erg blij mee.
Zo'n speelketting met daar aan een klein spiegeltje van 5 cm heeft voor het in de gaten houden van de baby geen meerwaarde. Die ligt zowat in de schoot van de baby en zie je niet vanuit je binnenspiegel

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:25

Keet schreef:
estell__ schreef:
Je hebt daar speciale spiegeltjes voor. Die werken in principe prima. Ik was gewoon even langs de prenatal gereden als ik jou was. De spiegeltjes die aan de speeltjes zitten zijn inderdaad ongeschikt.

Ben het wel met Keet eens dat zon spiegel voor mij geen meerwaarde heeft gehad. Ik heb hem dan ook niet gehad. Maar ken wel mensen die het wel hadden en er blij mee waren



Hoho, ik zeg nergens dat een grote spiegel geen meerwaarde heeft :) ik ben er erg blij mee.
Zo'n speelketting met daar aan een klein spiegeltje van 5 cm heeft voor het in de gaten houden van de baby geen meerwaarde. Die ligt zowat in de schoot van de baby en zie je niet vanuit je binnenspiegel

Ik vind het knap als je de baby daardoor kunt zien :’)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Grand Cru (v. Apache) B+6 PR 198 / L1+10 PR 210
Karima di menta L2+2 PR 194

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:37

estell__ schreef:
Ik vind het knap als je de baby daardoor kunt zien :’)


Bij een grotere spiegel ter hoogte van de hoofdsteun van de achterbank, kan je de kindjes goed zien zitten :) via de achteruitkijkspiegel.
De kleine spiegeltjes die aan de speelgoedhangers zitten zou ik het inderdaad bijzonder knap vinden als je je kind daarin kan zien. Is al bijzonder knap als je dat ding kan zien in je spiegel :+ Ze zijn daar ook niet voor bedoeld :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: gezocht bepaald kraam cadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 06:20

Benbat - Oly - Groen - Electrische Autospiegel met muziek en lichteffecten en afstandbediening - Babyspiegel - Autospiegel - Kinderspiegel - Autospiegel met brede kijkhoek op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/benbat-oly-gro ... _iphoneapp

Ook erg leuk met muziek en lampjes, hier iets soortgelijks gehad en was een succes.

^&+ 20 mei 2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie