Jouw bruidsjurk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:19

Daar ga ik woensdag echt op letten, of er niets schuurt of irriteert.

Ik heb inderdaad ook mensen gehoord die last hadden van hun jurk. Vriendin van me had rode binnenzijde van haar armen omdat ze steeds langs de kraaltjes schuurde.
Een ander had last onder der oksels.

Beide een rete dure jurk. Echt zonde.


Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:37

Ja dat heb ik trouwnes ook, kraaltjes onder mn armen. Ik zei al, dat zal lekker schuren worden :') Dus ik ga er vanuit dat ik dat ook krijg _O- Nja t is maar voor 1 dag.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:39

Mijn vriendinnen zeiden beide: jammer dan ik wil perse deze jurk haha

Selina

Berichten: 14218
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:40

Zou van die anti-schuur spray niet helpen? Wat je normaal voor je bovenbenen gebruikt. Baat het niet dat schaadt het niet ofzo :Y)

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:40

Selina schreef:
Zou van die anti-schuur spray niet helpen? Wat je normaal voor je bovenbenen gebruikt. Baat het niet dat schaadt het niet ofzo :Y)

Of een klodder vaseline _O-


Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:44

Haha gewoon de jurk vol wax smeren... Dat wil vast wel.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 19:56

Een paar foto's van mijn jurk gisteren <3

We hebben enkele foto's maar de kwaliteit is ruk door het uploaden dus je ziet het niet zo goed. Hij had een lange sleep met kanten rug en knoopjes tot helemaal onderaan de sleep <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:21

Mooi Yasmine! Gefeliciteerd <3

Dames ik heb jullie hulp nodig!
Wie weet een winkel waar ze hippe, bohemian achtige jurken verkopen in de randstad (ik woon zelf in Haarlem, dus het liefst omgeving Haarlem/Amsterdam). Ik ben zelf helemaal fan van de stijl van: http://www.wildatheartbridal.nl, maar zoiets moet toch ook wel in de randstad ergens zitten? Als het echt niet anders kan moet ik maar helemaal naar Nijmegen rijden, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat zulk soort winkels hier niet in de buurt zit. Denk/hoop alleen dat ik het nog niet gevonden heb :))

Voor degenen die niet op de link hebben geklikt; ik zoek een 'flowy' jurk, a-lijn, liefst met open rug. Geen 'standaard' trouwjurk met zware stof. Een beetje hip, bohemian achtig. Wat ik ook erg mooi vind is bijvoorbeeld een losse crop top op een lange rok. Ik heb het idee dat de meeste bruidswinkels zulke dingen niet verkopen, dus ik zoek winkels die net iets anders dan anderen zijn!

Reach for the stars, so if you fall you land on a cloud

x_Rebecca

Berichten: 5794
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:34

Heel mooi Yasmine! En gefeliciteerd!

Kereltje, is het merk Rambo Styling niets voor jou? Dat verkopen ze ook bijvoorbeeld in Leiden, Amsterdam en Alkmaar.
Staan wel verkooppunten op de website.

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')


Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:45

x_Rebecca schreef:
Heel mooi Yasmine! En gefeliciteerd!

Kereltje, is het merk Rambo Styling niets voor jou? Dat verkopen ze ook bijvoorbeeld in Leiden, Amsterdam en Alkmaar.
Staan wel verkooppunten op de website.


Dankjewel! Hoewel ik 'de jurk' nog niet helemaal heb gevonden op hun site, ga ik er wel even naar kijken. Dat is inderdaad een stijl die ik mooi vind :D

Meer tips zijn welkom :)

Reach for the stars, so if you fall you land on a cloud

gerlindie

Berichten: 4619
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 21:25

Prachtig Yasmine <3
En van harte gefeliciteerd!

"I can see a hat, I can see a cat, I can see a man with a baseball bat"

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 21:49

Dankjewel allemaal, was er zooo blij mee <3

Een iets duidelijkere van de achterkant:
Afbeelding

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 21:54

Ja supermooi Yasmine :D

Ik wilde idd ook al Rembo Styling zeggen Mereltje :j
Edit: Ik heb ook de jurken van RS aan gehad. Ik vond ze namelijk heeeelemaal geweldig, sowieso vond ik die stijl onwijs mijn ding! En de jurk wild romance was ik dolverliefd op en ik was er van overtuigd dat dat m ging worden, maar toen ik hem aan had was ie ook heel mooi, maar ik voelde me geen bruid -O- Uiteindelijk ben ik voor een iets gangbaardere jurk gegaan, nog steeds wel apart, maar daar voelde ik me wel echt een bruid in.
Laatst met het op maat maken zag ik bij toeval de Wild Romance in de gang hangen en mijn hart sloeg direct op hol, zo mooi vond ik m weer <3 maar helaas was het niet de jurk voor mij.
Dus al met al, wat ik wil zeggen, schrik niet als je niet het goede gevoel erbij krijgt, ondanks dat je denkt dat die stijl helemaal jouw ding is :)

Flying_Angel

Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 08:13

@yasmine prachtig zien jullie eruit! Herken ik jouw foto’s van een bericht dat jullie ringen gebracht werden door alpaca’s?

Live free <3 [o]

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110481
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 08:17

Mooi Yasmine!

En over stijlen.. Mijn moeder was er heilig van overtuigd dat ik een baljurk zou nemen.
Die heb ik ook gepast, maar ik verzoop er echt onwijs in (deze was dan ook wel echt enorm met zo'n tulen poefjurk). Een superstrak zeemeerminmodel heb ik ook aangehad en vond ik erg mooi, maar daar voelde ik me ook geen bruid in.
Uiteindelijk werd het een dropped waist A-line.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 08:24

Ik was ook heel erg overtuigd van een baljurk... Over 2 dagen ga ik winkelen en nu begin ik te twijfelen haha.

Gisteren was ik nog even bij mijn ouders en heeft mijn vader me op mijn hart gedrukt dat ik niet naar het geld moet kijken maar naar wat ik mooi vind...

Vind het echt jammer dat hij niet mee kan. Ik ging toen ik jonger was altijd met hem winkelen in plaats van met mijn moeder. Hij zou de perfecte jurk met me uit kunnen zoeken.

Hij gaat me weggeven in de kerk en we willen beide niet dat hij me eerder al in jurk ziet.

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:55

Ik lees hier stiekem al een tijdje mee, wij gaan 31 augustus trouwen! Ik heb mijn jurk gekocht bij Koonings, het is een kanten top en een tule rok geworden. Ik zocht niet per se naar een losse rok en losse top, maar per toeval werd 'm dat wel, en aangezien we over twee dagen verspreid trouwen heb ik nu eigenlijk twee verschillende jurken *\o/* De vrijdag draag ik de kanten top met lange mouwen, op zaterdag een haltertop met een soort gehaakt bloemen. Heel anders dus!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:02

Mag ik mij ook melden?
Lees al een tijdje mee, maar mijn vriend heeft mij 24 juni de vraag gesteld. En ik zei natuurlijk JA! Al is de trouwdatum nog erg verweg, zeg een 2024 maar ik vind het zo heerlijk om inspiratie op te doen. Heb ondertussen ook al een flink pinterestbord. Alleen qua jurk nog geen idee, hopelijk vind ik hier wat inspiratie.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:08

Yasmine ... :oo WOW!! Wat zie jij er mooi uit! <3 Het geluk straalt van je foto's af! <3 Ik heb ook even in het trouwen-HK gespiekt ... jullie hebben echt de dag van je leven gehad, hè?! :D Zo bijzonder!

Lau schreef:
Mag ik mij ook melden?
Lees al een tijdje mee, maar mijn vriend heeft mij 24 juni de vraag gesteld. En ik zei natuurlijk JA! Al is de trouwdatum nog erg verweg, zeg een 2024 maar ik vind het zo heerlijk om inspiratie op te doen. Heb ondertussen ook al een flink pinterestbord. Alleen qua jurk nog geen idee, hopelijk vind ik hier wat inspiratie.

Laura! Wauw!! <3 *\o/* Wat ontzettend mooi, de liefde is je van harte gegund! :* Alle goeds gewenst!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:14

Mloes schreef:
Ik lees hier stiekem al een tijdje mee, wij gaan 31 augustus trouwen! Ik heb mijn jurk gekocht bij Koonings, het is een kanten top en een tule rok geworden. Ik zocht niet per se naar een losse rok en losse top, maar per toeval werd 'm dat wel, en aangezien we over twee dagen verspreid trouwen heb ik nu eigenlijk twee verschillende jurken *\o/* De vrijdag draag ik de kanten top met lange mouwen, op zaterdag een haltertop met een soort gehaakt bloemen. Heel anders dus!

Leuk, wij trouwen ook op 31 aug :D :P

Gefeliciteerd Laura :D

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:59

Hoi allemaal,

Mag ik misschien ook meelezen/meepraten? Ik ben vorige week op 29 juli ten huwelijk gevraagd!! Onze trouwdatum wordt waarschijnlijk mei 2020 maar ik wil net als Lau graag inspiratie op doen.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110481
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:01

Welkom nieuwkomers en gefeliciteerd!! :D

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:11

Thanks meiden!

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:49

Flying_Angel schreef:
@yasmine prachtig zien jullie eruit! Herken ik jouw foto’s van een bericht dat jullie ringen gebracht werden door alpaca’s?

Ja klopt :D Mijn vriend had dat als verrassing geregeld (hij is nogal van de verrassingen :)) ). Toen mijn neefje de ringen naar voren bracht, bleek het doosje leeg te zijn, waarop mijn 3 neefjes wegspurtten en 2 minuten later terugkwamen met 2 alpaca's met bloemetjes rond hun nek en ieder een tasje met onze ringen in. Ik heb me kapot gelachen, was zo over the top en typisch mijn vriend om zoiets te regelen. De alpaca's hadden zelfs een bloemenkransje door onze bloemist voorzien, dat bij mijn boeket paste :') De eerste foto die ik postte is mijn gezicht toen ik de alpaca's de eerste keer zag :D

Dankjewel voor de complimenten allemaal! We hebben inderdaad een perfecte dag vol geluk en liefde gehad <3

En deze natuurlijk 8-)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Yasmine op 06-08-18 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:50

Yasmine schreef:
Flying_Angel schreef:
@yasmine prachtig zien jullie eruit! Herken ik jouw foto’s van een bericht dat jullie ringen gebracht werden door alpaca’s?

Ja klopt :D Mijn vriend had dat als verrassing geregeld (hij is nogal van de verrassingen :)) ). Toen mijn neefje de ringen naar voren bracht, bleek het doosje leeg te zijn, waarop mijn 3 neefjes wegspurtten en 2 minuten later terugkwamen met 2 alpaca's met bloemetjes rond hun nek en ieder een tasje met onze ringen in. Ik heb me kapot gelachen, was zo over the top en typisch mijn vriend om zoiets te regelen. De alpaca's hadden zelfs een bloemenkransje door onze bloemist voorzien, dat bij mijn boeket paste :') De eerste foto die ik postte is mijn gezicht toen ik de alpaca's de eerste keer zag :D

Dankjewel voor de complimenten allemaal! We hebben inderdaad een perfecte dag vol geluk en liefde gehad <3



Wat origineel!! Echt super lief en leuk!

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers