Gezocht! Nero, vos, Ruin, 1995, aftekening rechtervoorbeen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ladb
Berichten: 3
Geregistreerd: 20-03-18

Gezocht! Nero, vos, Ruin, 1995, aftekening rechtervoorbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-18 20:31

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hi allemaal,

Ik ben op zoek naar de liefde van m'n leven. Op 11 februari 2011 is hij vetrokken vanaf manege Liethorp in Leiderdorp en naar mijn weten terecht gekomen bij handelstal Jansen van den Hout (Middelbeers) of Stal Scheepens (Udenhout). Op manege Liethorp was zijn naam Nero, maar de namen werden altijd veranderd. Wel hielden ze de eerste letter die bij hun geboortejaar hoort. Dit zou betekenen dat Nero, als hij een KWPN'er is, uit 1995 komt en nu 23 jaar moet zijn. Toen hij wegging bij ons op stal was hij teugelkreupel. Manegelessen lopen was voor hem simpelweg te zwaar. Door zijn aftekeningen en speelse, lieve karakter denk ik en hoop ik dat iemand hem zal herkennen. Verder weet ik helaas niet veel van hem, omdat de inhoud van het paspoort niet gedeeld werd bij ons op stal. Ik weet niet meer precies in welk jaar Nero bij manege Liethorp kwam, maar uit m'n hoofd heeft hij zeker 3 jaar bij ons op stal gestaan. Natuurlijk ga ik ervan uit dat hij niet meer leeft, maar ergens houd ik hoop dat hij bij iemand fijn op een landje staat te genieten van z'n oude dag. Ik zou heel graag willen weten of hij nog leeft, wat zijn reis is geweest nadat hij bij manege Liethorp vertrokken is en ook wat zijn reis voor manege Liethorp geweest is.

Beschrijving:
- Vos
- Ruin
- Schofthoogte ongeveer 1.50m
- Unieke en herkenbare aftekeningen
- Speels karakter, gedraagt zich als een kleuter, ondanks z'n leeftijd, houdt van dingen slopen, zoals zijn bandages. Je kon hem ook niet met zadel en bandages op stal laten staan, want na 3 sec zag hij eruit als een mummie
- Lief karakter, deed geen vlieg kwaad

Ik hoop van harte dat jullie mij kunnen helpen met het opsporen van m'n grote vriend. Na 7 jaar kan ik hem nog steeds niet loslaten. Ik dacht dat het wel zou slijten, maar tot de dag van vandaag mis ik hem nog iedere dag. Als je ook maar iets weet over waar hij nu is, of dat nu dood of levend is, of bij wie hij heeft gestaan van 2011 - heden of voor de tijd op manege Liethorp, wellicht als veulen,
dan wil ik dat heel graag weten!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Gezocht! Nero, vos, Ruin, 1995, aftekening rechtervoorbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 20:45

Aangezien dubbel topics niet zijn toegestaan plaats ik hier een slotje.
Je kan het andere topic omhoog schoppen volgens de regels van OV.