[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
barbar

Berichten: 4889
Geregistreerd: 26-06-06
Woonplaats: nieuw-vennep

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 20:14

<3

doe nou maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
pas op, dyslectie!!


Deveneyyy
Berichten: 214
Geregistreerd: 11-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:14

Ik kan eindelijk weer met jullie meepraten *\o/*
Nadat ik op facebook een oproepje plaatste dat ik langzamerhand opzoek wilde gaan naar een maatje ben ik sneller dan verwacht bij deze topper terecht gekomen.
Gisteren was eindelijk de dag dat hij hier arriveerde,super blij met hem <3 .

Meet Baikal de Mortree!!


Afbeelding

<3 N O L A N

Aelin
Berichten: 1642
Geregistreerd: 21-09-08

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:22

Wat een leukerd!! Veel plezier er mee

Sharonaa_

Berichten: 2686
Geregistreerd: 25-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:09

Wat een knapperd! Heel veel plezier ermee!

Eclair dore B+3 - L1+7 - L2+3 - M1+1 - M2+9
Ingmar M2+4 ⭐

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:20


Aelin
Berichten: 1642
Geregistreerd: 21-09-08

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 06:08

Wat een leuk stukje Wendy!
Ben ook gelijk lid geworden van de fb groep, wist niet dat deze bestond.

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 13:38

Wat een leuke berichtjes lees ik!

Welkom baikel!


Ik ben inmiddels weer begonnen met fleur maar ik moet toegeven dat ik er geen plezier meer aan beleef.. ik heb er weer een paar keer op gezeten maar ik ben bang geworden. Daarnaast heb ik een beetje het idee dat de nieuwe plek niet echt iets is voor haar. Ik ben de ellende allemaal een beetje zat aan het worden..

Het spookt mij al een poosje door het hoofd om een ander thuis voor haar te gaan zoeken. Misschien dat ik dat ook wel ga doen.. door mijn burn-out is alles niet beter geworden en fleur is enorm gevoelig en pikt dat natuurlijk op. Daarnaast is ze ook nog heel slim >;) Ze is werkelijk waar mega lief in omgang!! Maar om daar een paard voor te hebben..? Binnenkort wordt ik weer gekort op loon omdat ik al een tijd thuis zit, stalling gaat omhoog ivm hooi schaarste, komt er weer een zorg bij.. mocht iemand zich melden met de juiste plek voor haar dan denk ik er dus wel serieus over na om dat te doen.. hoe jammer ook!

Fleur ❤️

RenateHidden
Berichten: 137
Geregistreerd: 02-04-14
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 15:58

No_No schreef:
Wat een leuke berichtjes lees ik!

Welkom baikel!


Ik ben inmiddels weer begonnen met fleur maar ik moet toegeven dat ik er geen plezier meer aan beleef.. ik heb er weer een paar keer op gezeten maar ik ben bang geworden. Daarnaast heb ik een beetje het idee dat de nieuwe plek niet echt iets is voor haar. Ik ben de ellende allemaal een beetje zat aan het worden..

Het spookt mij al een poosje door het hoofd om een ander thuis voor haar te gaan zoeken. Misschien dat ik dat ook wel ga doen.. door mijn burn-out is alles niet beter geworden en fleur is enorm gevoelig en pikt dat natuurlijk op. Daarnaast is ze ook nog heel slim >;) Ze is werkelijk waar mega lief in omgang!! Maar om daar een paard voor te hebben..? Binnenkort wordt ik weer gekort op loon omdat ik al een tijd thuis zit, stalling gaat omhoog ivm hooi schaarste, komt er weer een zorg bij.. mocht iemand zich melden met de juiste plek voor haar dan denk ik er dus wel serieus over na om dat te doen.. hoe jammer ook!


Wat jammer dat het niet zo goed gaat en dat je bang bent geworden.... Ik heb Ugh wel echt alleen om te knuffelen en een keer te wandelen. Ik heb het afgelopen jaar ook thuis gezeten door psychische klachten, maar ik weet heel zeker dat als ik Ugh niet had gehad ik er dan waarschijnlijk ook niet meer geweest zou zijn, zo slecht ging het met me. Ugh zorgde ervoor dat ik de deur uit moest, hij spiegelde mij ook enorm en is heel gevoelig, maar dat pakte alleen maar positief uit eigenlijk.

Heb je niet de mogelijkheid om een ander plekje voor haar te zoeken, wat evt goedkoper is en waar ze het beter naar haar zin heeft? En dan het rijden even laten voor wat het is, maar lekker op een andere manier met haar bezig zijn. Nu heb ik de luxe dat ik nog een paard heb waar ik wel op kan rijden, maar ook die geef ik soms weken vakantie en dan wandel en poets ik alleen maar.

darkadia

Berichten: 5230
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 16:32

Hier heeft draverlief me ook juist door een enorm moeilijke tijd gesleept... had het zonder hem miss ook niet gered. Zorgde idd voor dat ik toch de deur uit ging en uitlaatklep.


ELUNA

Berichten: 141
Geregistreerd: 23-08-10

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:37

Tegenwoordig maken we zo een kort toertje :D moeten voor ons kort toertje, 30-45min, 2 straten doen en de rest bos, dus ideaal om te oefenen! Gisteren derde keer zo’n toertje gereden en luisterde perfect, zelfs met een drafje erbij!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Esmeralda, forever in my heart ♥
Eluna, the best thing that ever happened to me ♥

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 21:32

Leuk Eluna! Dat je dat durft!!

Een andere plek is lastig helaas..
maar! Ik heb gisteren wel weer een kwartiertje er op gezeten *\o/* buiten gestapt in het bos.

Fleur ❤️

Deveneyyy
Berichten: 214
Geregistreerd: 11-06-13

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:59

Vandaag voor het eerst op mijn nieuwe aanwinst gereden, wat een topper is het.



Afbeelding

<3 N O L A N

ELUNA

Berichten: 141
Geregistreerd: 23-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 18:19

Vorige week voor de eerste keer gaan zwemmen met mijn draver! Ze vond het fantastisch en bleef maar gaan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Esmeralda, forever in my heart ♥
Eluna, the best thing that ever happened to me ♥

Anchee

Berichten: 153
Geregistreerd: 15-01-16

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 21:03

Eluna, jij en je knappe dravertje zijn wel echt goals <3

Sharonaa_

Berichten: 2686
Geregistreerd: 25-08-05

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 10:31

Supergaaf zwemmen met je paard. Die van mij is ook gek op water.

Vorige week heeft mijn draver zijn allereerste dressuur wedstrijd gehad en daarbij allereerste keer rijden op vreemd terrein. Hij was zooo lief. Het was maar een bb proefje, maar afgesloten met 193,5 punten. Zo trots op mijn puppy paardje.
Afbeelding

Afbeelding

Eclair dore B+3 - L1+7 - L2+3 - M1+1 - M2+9
Ingmar M2+4 ⭐

radnah2

Berichten: 2413
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Onder de brug

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 19:43

Gaaf zwemmen met je paard <3 mijne vind het niks maar als het moet en ander paard gaat erin dan gaat ze ook wel. Maar niet echt zwemgelegenheden hier.

Gefeliciteerd met je dressuurwedstrijd. Mooie punten!

I wanna find the end of the world with you
Rest in peace my friends! I will see you in heaven when it's my time.

ELUNA

Berichten: 141
Geregistreerd: 23-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:21

Anchee schreef:
Eluna, jij en je knappe dravertje zijn wel echt goals <3


Dat is een heeeeel leuk complimentje <3

Esmeralda, forever in my heart ♥
Eluna, the best thing that ever happened to me ♥

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:27

Ik heb een vraagje..
Ik ben nu een maand bij de vorige stalling weg en ik zit nog steeds te wachten op terug gaaf van het teveel betaalde stalgeld.
Toen mijn pony op die stal kwam stond ze apart van de andere paarden. Er zat een zogenaamde veer tussen de paarden. Ik heb de stalbazin nog gewaarschuwd dat er wel eens paarden in vast komen te zitten met hun staart en dat ze dan in paniek raken.
Je raad het misschien wel.. fleur kwam er in vast te zitten en trok de boel kapot! Nooit iets over gehoord! Ze heeft van mij een draadje en een greep gekregen omdat ze een paart weken later te kort kwam, dat had ik nog.
Een goede maand later ga ik daar weg, dat was voor ons alle drie beter (stalbazin, fleur en mij). Ze zou mij het resterende bedrag betalen wat ik inmiddels een maand later nog steeds niet gehad heb.
Ik heb haar vanmorgen maar gevraagd onder welke naam zij het overgeboekt heeft waarop zij antwoorde dat ze het nog niet gedaan had.
Ik heb mijn gegevens weer gestuurd met het bedrag wat ze volgens mij moet terug betalen.
Krijg ik een reactie terug dat ze de veer vergoed wil hebben dus die kosten trekt ze van het bedrag af :oo.
Ze heeft mij nooit gezegd dat vergoed te willen hebben en komt daar dus ineens twee maanden later mee. Ik vind dat eigenlijk heel raar.. ligt dat aan mij? Is het logisch dat ze dag zo doet? Ik zou dat zelf niet doen. Ik heb namelijk ook wat kosten gemaakt voor haar en heb daar ook niets van terug gevraagd. Niet veel hoor! Maar wel wat.

Fleur ❤️

darkadia

Berichten: 5230
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:46

@No_No lastige kwestie, zeker als alles alleen mondeling besproken is en nergens in mail of app is vastgelegd, kun je weinig doen ben ik bang. :(

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:02

Het gaat mij niet om de kosten, maar meer over dat ze na twee maanden roept dat ze dat vergoed wil hebben. Ik vind dat raar eigenlijk. Ik ben zelf helemaal niet zo

Fleur ❤️

WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:13

Tsja, principekwestie en dat kan je zo moeilijk maken als je zelf wilt.. Ik zou betalen en :evaw: Je kan beter je energie besteden aan leukere dingen :)

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:03

Was meer dat ze mij moest betalen en dat het ineens minder was. Maar goed, ze heeft het resterende bedrag overgemaakt, ik ben er wel klaar mee.

Fleur ❤️

Anchee

Berichten: 153
Geregistreerd: 15-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:03

Afbeelding
Afbeelding
Foto's zijn genomen door een lief stalgenootje. Juno is eind vorige maand verhuisd naar een andere plek en vandaag werden twee kleine kuddes samengevoegd tot een iets grotere groep, dat ging allemaal heel goed. Hij is zo happy op dit plekje en ik ook weer echt zoveel happier... *\o/*

Afbeelding
Omdat het toch wel een clowntje is <3

Wat kan je toch verliefd zijn op je paard :o Hij is zo lief, nieuwsgierig, speels en ik vind hem heel vaak ook ongelooflijk knap :+:

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:27

<3 de laatste foto

Fleur ❤️

Anchee

Berichten: 153
Geregistreerd: 15-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 19:57

No_No schreef:
<3 de laatste foto

Ja, mijn lieve knappe clowntje <3

Vandaag voor het eerst solo een uur het bos in geweest met Juno... Wat heb ik toch een droompaard!


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Ik weet dat we altijd zeggen "een draver is gaver", maar soms denk ik ook wel "een draver is braver". Hihi, mijn lieve held <3

Hebben jullie nog genoten van de dagen waar de zon zich liet zien? :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 0 bezoekers