Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lisanne_M

Berichten: 1058
Geregistreerd: 23-06-12
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:20

aan mijn moeder die op de bank ligt te snurken en ik niet op mijn kamer kan zitten omdat het daar een sauna is |o

A horse is you best friend. you can tell them anything and no one else will ever know!♥


leanneXXnona
Berichten: 937
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: uithuizen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:28

Mijn hoogzwangere dikke pens. In combinatie met nesteldrang en het weer. Geen top combi

Nona && dora mn lievies

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:39

Dorus schreef:
Aan het gezin tegenover ons op de camping. Ze blijven maar tegen de kinderen mauwen. “Doe niet dit, doe wel dat, houd op, ga poepen, broek aan”
Horendol word ik er van.


Wees blij. Ik hoor al 3 jaar bij de buren: "X, doe nouuuuu nieeehieeeeeet"
"X, niet doen anders ga ik mama bellen..."

Bedenk je de meest zeikerige stem voor en voila, dar zijn mijn buren.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:59

Dat we 15 vorken hebben en 7 messen. Ooit hadden we van alles evenveel, snap echt niet waar de overige messen heen zijn. Ook heel vervelend omdat die veel gebruikt worden en we daar dus altijd tekort van hebben

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead


Tigress

Berichten: 8919
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:01

Dat mijn bestelling nog niet binnen is die al wel binnen zou zijn. Nu heb ik nog een paar dagen de tijd om het te ontvangen voor ik het nodig heb, maar ik wilde het vandaag eigenlijk al gebruiken om proef te draaien met mijn kostuum :+

Oh, en werk weer -O- Ik heb geen kopie van mijn contract, dus die meteen maar even aangevraagd vandaag. Collega had nagevraagd hoe het nou zat omdat er elke maand te laat betaald wordt. Zeggen ze dat in het contract staat dat het eind van de maand naar de boekhouder gaat, niet uitbetaald wordt. Ik zou zweren dat het er wel in staat, dus ik wil het nalezen in het contract. Wij hebben niks te maken met een boekhouder, maar wanneer het loon uitbetaald wordt. Zou het vreemd vinden als dat van de boekhouder in het contract staat >;)

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

cursebreaker

Berichten: 11368
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:06

Amira_ schreef:
Dat we 15 vorken hebben en 7 messen. Ooit hadden we van alles evenveel, snap echt niet waar de overige messen heen zijn. Ook heel vervelend omdat die veel gebruikt worden en we daar dus altijd tekort van hebben


Hier raken we ook bestek kwijt! ik snap het niet hahahaha.
Ofja, ik snap wel hoe het gebeurt; niet opletten met het weggooien van pizza dozen en andere verpakkingen waar we het bestek dan in laten liggen - fail.
Maar echt.. :') |o

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

95Ellen

Berichten: 587
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:15

Aan mezelf; omdat ik dacht dat ik wel twee vreemde oppashonden tegelijk in huis kon nemen, met mijn eigen hond erbij, zonder dat ik ooit eerder op honden gepast heb. Dom dom dom dom

Olikea

Berichten: 5449
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:23

aan het feit dat onze zoon niet meer weet wat doortrekken is. -O- wat kan zon klein ventje stinken zeg.

En dat het nog een eeuw duurt voor het zaterdag is en ik mijn paarden kan gaan halen.

Julius <3

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:30

Aan dat mijn haar een rotlengte heeft nu maar ik wil het laten groeien. Maar nu hangt t continu voor mijn ogen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:30

Aan alle onverwachte visite waar ik geen zin in heb en wat ook nog lang blijft plakken...

monnikenburg

Berichten: 2448
Geregistreerd: 03-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:30

aan m'n kip die haar pasgeboren kuiken heeft doodgepikt.

Op 21-11-2011 geheel onverwachts afscheid moeten nemen van onze gouden kanjer Bryn Storm. Rust zacht lieve knul, we zullen je nooit vergeten.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:39

monnikenburg schreef:
aan m'n kip die haar pasgeboren kuiken heeft doodgepikt.


Ik zou zeggen pik der terug ;)

Een koude trui, is geen goede trui.

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:48

theadora99 schreef:
Aan dat mijn haar een rotlengte heeft nu maar ik wil het laten groeien. Maar nu hangt t continu voor mijn ogen :+


Dit dus! Ik probeer mijn pony uit te laten groeien, grrrr _-:(

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:24

Amira_ schreef:
Dat we 15 vorken hebben en 7 messen. Ooit hadden we van alles evenveel, snap echt niet waar de overige messen heen zijn. Ook heel vervelend omdat die veel gebruikt worden en we daar dus altijd tekort van hebben

Heb je tieners in huis?Zoja,kijk onder het bed van de tieners.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:42

Die stomme "collectes" aan de deur met die tablets.... Een euro of 2 wil ik best in je bus gooien, maar ik ga niet meteen voor n minimum bedrag van 10 of 15 euro storten... en dan meteen weer ergens aan vastzitten, rot maar op haha.

Benoite

Berichten: 690
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:56

Cowboy55 schreef:
Benoite schreef:
Dat ik nu al 3 keer iets duidelijk heb aangegeven op werk en er niet word geluisterd.. Laaste kans deze week..


Want anders? Ik ben gewoon nieuwgierig, meer niet......en 'gaat je niks aan' is ook een antwoord.


Anders zeg ik per direct op. Ik heb twee parttime Jobs en kan het missen:)

Not my monkey, not my circus!

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 19:32

Maddoxx schreef:
theadora99 schreef:
Aan dat mijn haar een rotlengte heeft nu maar ik wil het laten groeien. Maar nu hangt t continu voor mijn ogen :+


Dit dus! Ik probeer mijn pony uit te laten groeien, grrrr _-:(


Ja ik mijn hele haar, ga van kort (denk zo’n 3cm :+ ) naar lang haar, wil het doneren aan stichting haarwensen maar nu is het zo’n tussenfase waarin ik er helemaal niets mee kan

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 20:59

iirrssjjee schreef:
Die stomme "collectes" aan de deur met die tablets.... Een euro of 2 wil ik best in je bus gooien, maar ik ga niet meteen voor n minimum bedrag van 10 of 15 euro storten... en dan meteen weer ergens aan vastzitten, rot maar op haha.

Daar doe ik ook niet aan mee. Ik ga m’n gegevens niet op een wildvreemde z’n tablet invullen!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Kairos
Berichten: 2693
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:17

Dat iedereen zit van zoek een bijbaantje, maar de winkels waar ik op zich nog wel zou willen werken alleen 16+ zoekt... En ik nog lang niet jarig ben -O- Maar ik wil ook niet voor een half jaar bij iets gaan werken wat me niets lijkt, zeg maar.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

theadora99

Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:22

Kairos schreef:
Dat iedereen zit van zoek een bijbaantje, maar de winkels waar ik op zich nog wel zou willen werken alleen 16+ zoekt... En ik nog lang niet jarig ben -O- Maar ik wil ook niet voor een half jaar bij iets gaan werken wat me niets lijkt, zeg maar.

En iets anders dan winkels? Genoeg werk te vinden hoor, geloof me :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:26

Kairos schreef:
Dat iedereen zit van zoek een bijbaantje, maar de winkels waar ik op zich nog wel zou willen werken alleen 16+ zoekt... En ik nog lang niet jarig ben -O- Maar ik wil ook niet voor een half jaar bij iets gaan werken wat me niets lijkt, zeg maar.


Ja omdat je vanaf je 16e kassa mag draaien. De 15 jarigen bij ons waren er 6 zijn er 5 van weggegaan, want weet je wat je mag doen? De hele dag in een donker en saai magazijn staan (alleen) en kleding wat retour is gekomen op haakjes hangen of spullen die retour zijn gekomen allemaal uitzoeken en verpakkingen weer mooi dichtmaken. En geloof me dat dat heel veel en heel saai werk is. Je kan echt beter wachten tot je 16 bent als je in een (kleding) winkel wilt werken.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:14

Wij (mijn broer, zus en ik) hadden op die leeftijd legio baantjes via uitzendbureaus. Nooit moeite gehad werk te vinden en we maakten ook altijd alle weken van de zomer vol.
Maar we waren dan ook niet zo kieskeurig in werk. Werk is werk, zeker op die leeftijd, je doet het toch om een zakcentje bij te verdienen? Toch niet om carrière te maken?

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 00:29

Dat ik voor de derde keer deze week mijn kantoor zowat niet in kon omdat iemand alle dozen met kleding afgestapeld en over de hele vloer uitgespreid had. En dan te besodemieterd zijn om ze weer terug op te stapelen als je een shirt uit de onderste doos gevist hebt.
Ben enigszins uit mijn stekker gegaan en guess what: nu zijn ze weg. Geen dozen meer in mijn kantoor. Soms moet je gewoon even zeggen waar het op staat ~~}>

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 00:41

Dat sokken die ik als paar in de was gooi, er niet als paar uit komen en dat je er dus steeds 1tje van een paar hebt.

Wave after wave

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 00:47

Dan heb je last van een sokkenkabouter.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, anne7, Briiet, Celebi, Donderwolk55, DWitzel, Eleeke, Elitedeux, Eretria, eva92, fnpetter1990, GrapeshotBot, Hanneke137, IASCrawler, Keizerinnnn, KikiCelinevs, Kirrietje, laura22, Mars, Mrskiwi, Pantykous, Poldermenner, PowerPoef, Room_Soesje, scappa, senna21, Tink89, Tomboy0, xJurdyWonanx en 75 bezoekers