Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:01

Hoi,

Ik wil graag jullie advies betreft kleding. Ik ben 25 en best wel stevig, ik ben bezig hier wat aan te doen. Ik wil circa 15kg kwijt. Maar mijn kleding probleem dus...

Ik hou niet van kleding shoppen. Reden: ik kan niks vinden, niks past! Het is allemaal te klein, te groot, verkeerde kleur, slechte pasvorm. Ik hou van leuke/hippe kleding. Maar hierdoor heb ik vaak de zelfde saaie kleding aan. Terwijl ik andere stevige mensen vaak in hele mooie kleding zie lopen. Kleding speciaal voor stevige mensen vind ik erg slobberig.

Daardoor vind ik het shoppen dus ook niet leuk en ben ik ook geen gezellig gezelschap. Dat gepuf in de kleedhokjes, keer op keer winkel in en winkel uit en niks kunnen vinden. Mopperen, terwijl dit toch gezellige momenten moeten zijn. Ik ga liever op het terras zitten op z'n shopdag.

In mijn omgeving kreeg ik de tip om niet naar winkels als H&M, C&A etc te gaan. Maar waar kan ik dan wel heen? Dit zelfde geld voor online shoppen. Waar kan ik dit doen?

Ik zal zo even wat foto's opzoeken!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-07-18 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:04

Online is asos heel erg leuk voor plussize. Sterker nog, ik shop eigenlijk nergens anders meer. H&M heeft wel gewoon een plus sectie en tegenwoordig gaan een hoop kledingstukken online tot maat 46 of 48.

x__danii

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:05

Neem eens een kijkje bij Bonprix :)!

Djimmie <3

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:09

MS mode en Miss Etam hebben ook best leuke kleding!

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:11

Welke maat heb je ongeveer? C&A heeft een leuke lijn met plussize. Hangt ook van je figuur af, appel, peer, of e.d.. Combineren en komt vast goed. Kijk anders ook even in dit topic https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1921481&lr=552339868#unread. Je zou ook een foto van je postuur kunnen plaatsen zonder dat je herkenbaar in beeld bent verder, dan kunnen we iets beter advies geven. Miss Etam heeft ook leuke dingen, Hema en idd Asos en H&M. Prima! Ook de Wehkamp en zo hebben leuke dingen er tussen zitten hoor, of Steps. Succes met 15kg *\o/* Ik zou - omdat je wil afvallen en dus best wat kg's gaat verliezen - investeren in een of twee goede broeken en wat basic vlotte T-shirts of e.d. Dat scheelt je straks weer. En wat leuke accessoires waar je nog jaren mee vooruit kan. Niet afhankelijk van je postuur. Succes!

Anoniem

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:14

Je kan heel makkelijk op Asos kleding bestellen, en ook makkelijk verschillende pasvormen selecteren! :) Ik was altijd huiverig omdat ik dat terugsturen een beetje lastig vindt, maar het is zo makkelijk! Je stopt het gewoon weer in de tas als het niet past, en plakt er een label op wat je erbij krijgt, en geeft het gratis af bij een afgiftepunt van postnl. :j


De keuze is echt enorm, en er zijn veel mooie prijzen en kortingen!

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:20

Hoe is asos kwalitatief? Ik ben best wel teleurgesteld in de kwaliteit van MS bijv, 2 x wassen en het is gewoon niet meer mooi.

Zoiets verwacht ik bij de primark maar bij de prijs van MS mode ben ik dan echt teleurgesteld...

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

chazzie
Berichten: 427
Geregistreerd: 14-04-13

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:30

Paprika heeft ook leuke kleding voor de grotere maten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:32

ruitje schreef:
Hoe is asos kwalitatief? Ik ben best wel teleurgesteld in de kwaliteit van MS bijv, 2 x wassen en het is gewoon niet meer mooi.

Zoiets verwacht ik bij de primark maar bij de prijs van MS mode ben ik dan echt teleurgesteld...



Hangt een beetje af van het merk, asos heeft een heleboel verschillende merken. Maar ik heb er nog nooit iets gekocht wat tegenviel. :)

Anoniem

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:35

Ik ben vooral fan van het eigen merk van Asos, ze hebben een tall collectie die tot maat 48 gaat en aangezien ik 1.88 ben heb ik die tall wel nodig. Kwalitatief vind ik die lijnen persoonlijk echt top, heb nog nooit iets gekocht dat niet goed in elkaar zat oid.

fjordjes

Berichten: 11966
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:40

Bon prix heeft erg leuke kleding dat qua prijs erg mee valt.

Pharootz

Berichten: 310
Geregistreerd: 20-10-12

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:47

MS, Miss Etam en Shoeby hebben vaak wel toffe dingen!

These violent Delights have violent Ends

raket

Berichten: 4077
Geregistreerd: 07-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:48

Only heeft qua bovenkleding hele leuke dingen. Ik schommel nogal in gewicht door medicatie. Maar bij de only kom ik ook on prednisonperiodes graag. Broeken koop ik vaak bij de c en a omdat die ook kortere broeken hebben. Ik ben niet zo lang.
Topvintage heeft hele fijne maattabbelen. Maar dat moeten kleren zijn die bij je passen.

...

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 20:01

Ze hebben bij themusthaves.nl hebben ze leuke kleding maar weet niet welke maat je hebt. Het valt daar best ruim


Mando

Berichten: 15640
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 20:04

Ik weet niet welke omgeving je woont maar ik vind de mode bij Maudd erg leuk.
Hebben fb pagina ik weet niet of ze verzenden.

Zitten in emmen, Vries, hoogezand, leek, hoogeveen.
Laatst bijgewerkt door Mando op 28-07-18 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 20:05

Only heeft hele leuke dingen!

Verder is er een styliste die iets steviger is en bij verschillende winkels shopt en ook alles laat zien wat ze in de winkels past. Hierdoor heb ik een hele andere kijk op kleding gekregen. Ik vindt haar video's echt heerlijk om te zien en zij shopt vooral bij de bekendere winkels zoals zara enz terwijl ze niet het makkelijkste figuur heeft. Hieronder een linkje!

https://www.youtube.com/user/edithdohmen

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 20:07

als plus size dame ben ik erg fan van twintips plus op zalando, zou sowiesow de plus maten deel op zalando kijken, vrdr is zizzi ook erg mooi merk.

vrdr de standaart msmode, miss etam, H&M plus, Asos etc etc :)

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 20:14

Only valt klein vind ik.. steps heeft ook leuke dingen

Suzanne F.

Berichten: 48960
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 20:19

Online heeft Bonprix inderdaad leuke kleding in grote maten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Storm

Berichten: 20823
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:49

Ik ben lid op Facebook van de groep AliExpress plus size kleding. Daar komen zoveel leuke dingen voorbij! Ik heb inmiddels 3 geweldige en sexy-chique badpakken en meerdere mooie jurken, en alles zit me prima.

Is het al lente?

xsensibel

Berichten: 1461
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:59

Mijn moeder shopt altijd bij ZiZi !

❥ Esprit

Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 00:14

En wat ik persoonlijk erg leuk vind is max15! Leuke kleding, lekker goedkoop en ook grotere maten :j komt op maandag en donderdagavond nieuwe collectie online. Alles wat ze online hebben, hebben ze ook in de winkels.
En daarnaast zoals eerder genoemd, bonprix heeft leuke dingen :j

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 00:54

Juffrouw Jansen. Echt gave stukken, complimenteus voor zwaardere meiden. Goedkopere merken hebhen vaak geen fijne stofsamenstelling (vind ik) terwijl dat echt het verschil maakt.

Moet wel zeggen dat mijn stijl vrouwelijk is, chique met knipoog. Niet per sé onwijs hip maar ik hou van leopard print, polkadot, strikken, jurkjes.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110485
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar leuk shoppen? (Stevig postuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 02:31

Bonprix <3 Daar kocht ik toen ik in de grotere maten zat en nu eigenlijk nog steeds!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

faunty

Berichten: 1789
Geregistreerd: 06-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 06:36

Boohoo heeft ook leuke dingen , zij hebben een curve collectie die heel fijn valt

https://equiphysique.com
iedereen, elk paard fit- to-have-fun!
Instructie en revalidatie op maat in de regio west brabant


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, GrapeshotBot en 12 bezoekers