Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-18 14:00

Horses
Welzijn


Een Australische man (31) is opgepakt omdat hij seks had met een paard. Daniel Raymond Webb-Jackson brak op 22 januari in in een stal en liet zich oraal bevredigen door het paard en penetreerde vervolgens het paard. Politie kwam ter plaatse en pakte de man op. Hij verklaarde dat het paard toestemming had gegeven door hem een knipoog te geven nadat ze aan zijn kruis had gesnuffeld.

Lees het gehele artikel op Horses.nl

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:01

Oké.. HOE kan je je orale seks hebben met een paard? :')

Jammer dat dat paard zijn ding niet voor een wortel aanzag..

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:04

Aranel schreef:
Oké.. HOE kan je je orale seks hebben met een paard? :')

Jammer dat dat paard zijn ding niet voor een wortel aanzag..


Nou inderdaad. Wat een zieke geest heb je dan.

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:04

Dafuq did I just read :')

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:07

Aranel schreef:
Oké.. HOE kan je je orale seks hebben met een paard? :')

Jammer dat dat paard zijn ding niet voor een wortel aanzag..

Wtf... ik vind het best gevaarlijk ook :')
Maargoed... smeerlap, goed dat die opgepakt is.

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:08

Ik vind dit eigenlijk wel mooi. Paard zal er sowieso weinig last van hebben gehad, maar als het dier toestemming gaf is het geen verkrachting, hooguit bestialiteit (waarvan ik vermoed dat het in Australië ook verboden is). Laat ze maar bewijzen dat het dier het niet wilde, ze kan nooit ontkennen dat ze toestemming heeft gegeven.

En een paard aan je piemel laten likken zal ook wel onder orale bevrediging vallen. Die huid wat vast wel wat zoutig, dus dat zou verklaren waarom het dier eraan likt.

Lukasje
Berichten: 11221
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:08

:? :? "Liet zich oraal bevredigen ... " :? :?

Gini
Berichten: 17898
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:10

Vjestagirl schreef:
Ik vind dit eigenlijk wel mooi. Paard zal er sowieso weinig last van hebben gehad, maar als het dier toestemming gaf is het geen verkrachting, hooguit bestialiteit (waarvan ik vermoed dat het in Australië ook verboden is). Laat ze maar bewijzen dat het dier het niet wilde, ze kan nooit ontkennen dat ze toestemming heeft gegeven.


Seks met dieren is toch altijd bestialiteit en geen verkrachting.

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:15

Hinnikhinnikdehinnikhinnik... (je mag aan mijn reutel zitten...?)

Rare vent.... :\

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:21

Gini schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik vind dit eigenlijk wel mooi. Paard zal er sowieso weinig last van hebben gehad, maar als het dier toestemming gaf is het geen verkrachting, hooguit bestialiteit (waarvan ik vermoed dat het in Australië ook verboden is). Laat ze maar bewijzen dat het dier het niet wilde, ze kan nooit ontkennen dat ze toestemming heeft gegeven.


Seks met dieren is toch altijd bestialiteit en geen verkrachting.


Geen idee eigenlijk. Maar ik weet dat er in der tijd nogal wat oproer is geweest in Nederland, omdat een dier geen toestemming kan geven. Het is dierenmishandeling. Maar als een paard wél toestemming geeft is het dus geen mishandeling meer.

Net zoals dat verkrachting gewoon seks wordt zodra je er toestemming voor geeft en andersom

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:23

Ik vind het wel gewaagd van die man..
Jammer dat het paard behalve een likje niet een klein hapje nam!

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:24

IMJ schreef:
Ik vind het wel gewaagd van die man..
Jammer dat het paard behalve een likje niet een klein hapje nam!


Meer teken dat ze het wilde ;)?

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:25

Vjestagirl schreef:
Geen idee eigenlijk. Maar ik weet dat er in der tijd nogal wat oproer is geweest in Nederland, omdat een dier geen toestemming kan geven. Het is dierenmishandeling. Maar als een paard wél toestemming geeft is het dus geen mishandeling meer.

Jij gelooft dat dit paard toestemming heeft gegeven? Je kan mij niet wijsmaken dat een knipoog betekent dat ze toestemming geeft of überhaupt seksuele intenties heeft. Alsof een paard weet waarmee het instemt.

Ja als je iets op je geslachtsdeel smeert (vul ik even in, waarom zou een paard anders zo gefixeerd zijn op een geslachtsdeel?) is het logisch dat het paard eraan snuffelt en er wellicht aan likt. Dat dier geeft daar echt geen seksuele lading aan, die wil gewoon eten.

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:27

Westhof schreef:
Vjestagirl schreef:
Geen idee eigenlijk. Maar ik weet dat er in der tijd nogal wat oproer is geweest in Nederland, omdat een dier geen toestemming kan geven. Het is dierenmishandeling. Maar als een paard wél toestemming geeft is het dus geen mishandeling meer.

Jij gelooft dat dit paard toestemming heeft gegeven? Je kan mij niet wijsmaken dat een knipoog betekent dat ze toestemming geeft of überhaupt seksuele intenties heeft. Alsof een paard weet waarmee het instemt.

Ja als je iets op je geslachtsdeel smeert (vul ik even in, waarom zou een paard anders zo gefixeerd zijn op een geslachtsdeel?) is het logisch dat het paard eraan snuffelt en er wellicht aan likt. Dat dier geeft daar echt geen seksuele lading aan, die wil gewoon eten.


Ik geloof dat het onmogelijk is om te bewijzen dat het paard géén toestemming heeft gegeven.

Veel mensen vinden het wonderlijk dat het dier niet heeft gebeten, dat zou je kunnen zien als een aanwijzing dat ze het oké vond. En waar half bokt weg lijkt te lopen met mensen die via een foto met dieren zeggen te kunnen communiceren, en dat we allemaal weten dat je aan de gezichtsuitdrukking van je paard een hoop kunt zien, geloven we dat ineens niet meer als het geassocieerd wordt met iets waarvan we het idee niet prettig vinden (mensen die seks hebben met dieren)?
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 28-07-18 14:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Birdie60

Berichten: 8397
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:29

Hij had hem eraf moeten bijten, wat een malloot

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:31

Vjestagirl schreef:
Ik vind dit eigenlijk wel mooi. Paard zal er sowieso weinig last van hebben gehad, maar als het dier toestemming gaf is het geen verkrachting, hooguit bestialiteit (waarvan ik vermoed dat het in Australië ook verboden is). Laat ze maar bewijzen dat het dier het niet wilde, ze kan nooit ontkennen dat ze toestemming heeft gegeven.

En een paard aan je piemel laten likken zal ook wel onder orale bevrediging vallen. Die huid wat vast wel wat zoutig, dus dat zou verklaren waarom het dier eraan likt.


Ik vind het eigenlijk een beetje zorgwekkend dat je het een mooi idee vind :o

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:32

Vjestagirl schreef:
Ik geloof dat het onmogelijk is om te bewijzen dat het paard géén toestemming heeft gegeven.
Maar paarden doen niet aan orale seks, dus het is niets natuurlijks voor hen. Hoe zou het dan überhaupt in die merrie op moeten komen? 'Goh, leuke vent, die wil ik wel even bevredigen'? Ik snap je punt wel. Er was niemand bij, dus we weten niet precies hoe het gegaan is. Maar hoe kan die merrie toestemming geven voor iets dat ze niet kent?

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:34

Westhof schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik geloof dat het onmogelijk is om te bewijzen dat het paard géén toestemming heeft gegeven.
Maar paarden doen niet aan orale seks, dus het is niets natuurlijks voor hen. Hoe zou het dan überhaupt in die merrie op moeten komen? 'Goh, leuke vent, die wil ik wel even bevredigen'? Ik snap je punt wel. Er was niemand bij, dus we weten niet precies hoe het gegaan is. Maar hoe kan die merrie toestemming geven voor iets dat ze niet kent?


Hoe kan ze problemen hebben met iets wat ze niet kent? Hij heeft zich daar (hoogstwaarschijnlijk) laten likken door het dier. Hoe is dat anders dan als ze zijn hand afgelebberd had, voor het dier dan?

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:39

Zorgwekkend dat je dit goed lijkt te keuren Vjestagirl :o

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:39

Vjestagirl schreef:
Hoe kan ze problemen hebben met iets wat ze niet kent? Hij heeft zich daar (hoogstwaarschijnlijk) laten likken door het dier. Hoe is dat anders dan als ze zijn hand afgelebberd had, voor het dier dan?

Voor het dier zal het inderdaad geen verschil maken, want zoals ik al zei: die geven geen seksuele lading aan een geslachtsdeel zoals wij dat doen. In ieder geval niet bij een mens. Dus of ze nou aan zijn hand likt of aan zijn geslachtsdeel zal die merrie inderdaad niet uitmaken. En ik denk ook niet dat die merrie hier meteen door geschaad is, maar waarom zou dat betekenen dat het maar moet kunnen? Bestialiteit is nou eenmaal niet normaal, zo simpel is het. Er is geen sprake van een gelijkwaardige relatie, een dier kan (in ieder geval naar mijn mening) geen toestemming geven voor zulke dingen.

Het was ook niet zijn eigen paard. Niet dat ik het wel goed zou keuren als hij het met zijn eigen paard zou doen, maar inbreken om zoiets bij het paard van een ander te doen kan m.i. gewoon écht niet. Je zou maar zo'n zieke geest aantreffen bij je paard.

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:47

Westhof schreef:
Vjestagirl schreef:
Hoe kan ze problemen hebben met iets wat ze niet kent? Hij heeft zich daar (hoogstwaarschijnlijk) laten likken door het dier. Hoe is dat anders dan als ze zijn hand afgelebberd had, voor het dier dan?

Voor het dier zal het inderdaad geen verschil maken, want zoals ik al zei: die geven geen seksuele lading aan een geslachtsdeel zoals wij dat doen. In ieder geval niet bij een mens. Dus of ze nou aan zijn hand likt of aan zijn geslachtsdeel zal die merrie inderdaad niet uitmaken. En ik denk ook niet dat die merrie hier meteen door geschaad is, maar waarom zou dat betekenen dat het maar moet kunnen? Bestialiteit is nou eenmaal niet normaal, zo simpel is het. Er is geen sprake van een gelijkwaardige relatie, een dier kan (in ieder geval naar mijn mening) geen toestemming geven voor zulke dingen.

Het was ook niet zijn eigen paard. Niet dat ik het wel goed zou keuren als hij het met zijn eigen paard zou doen, maar inbreken om zoiets bij het paard van een ander te doen kan m.i. gewoon écht niet. Je zou maar zo'n zieke geest aantreffen bij je paard.


Dat laatste ben ik met je eens, je kunt in deze de sentimentele waarde die een mens aan zijn dier verbind niet buiten beschouwing laten. Máár, daarmee zijn we wat mij betreft op de kern van de zaak: iemand heeft iets gedaan wat wij als niet normaal beschouwen, met iets wat ons dierbaar is. Daarmee is niet het "iets" beschadigd, maar ons gevoel erbij is verkeerd.

Tis voor mij net zoiets als overgooien met de urn met as van oma: oma zal er geen last van hebben, maar degene die dat doet met mijn oma krijgt een honkbalknuppel op zijn kop.

Wat iemand doet met zijn eigen dieren moet hij/zij wat mij betreft volledig zelf weten. Of dat nou is dat de rijke dame d'r vagina insmeert met pindakaas en dat er door Fifi af laat likken, of dat iemand zijn penis in de vagina van een paard stopt: zolang je het dier niet schaadt is het wat mij betreft afgedaan met een welgemeend "boeiend".
We doen zo ontzettend veel dingen waar dieren geen toestemming voor geven (van castraties waardoor de hele hormoonhuishouding veranderd, tot een dierenarts zijn volledige arm in een merrie laten stoppen om een echo te maken, tot het aantrekken van jasjes en schoentjes etc.) dat naar mijn idee alleen maar anders is omdat het seksueel en wat afwijkend is. Seks is sowieso nog wat taboe, seksueel afwijkend is nog wat meer taboe, dus tel 1 en 1 bij elkaar op en men krijgt 3.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:48

Ik schrik ook een beetje van je pro bestialiteit verhaal Vjestagirl.

Maar ik heb het zelf gezien dan een hengst aan orale seks deed bij een merrie en no offence maar daar konden heel wat mannen een puntje aan zuigen! Wat een overgave! ;)

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:54

:r Alleen het idee al.

Mare, nu maak ik me zorgen. Mijn Haflinger knipoogt ook elke dag naar mij. :oo :oo :oo
Wat wil dat beest van me!? :') :+

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 14:59

Ik kan Vjestagirl wel volgen hoor. Wat lijdt het paard hier voor schade van :?

Buiten dat is het wel heel erg bijzonder dat dit in iemands hoofd opkomt :\

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 15:02

MiniMeLona schreef:
Ik schrik ook een beetje van je pro bestialiteit verhaal Vjestagirl.

Maar ik heb het zelf gezien dan een hengst aan orale seks deed bij een merrie en no offence maar daar konden heel wat mannen een puntje aan zuigen! Wat een overgave! ;)
Dit is heel erg _O- _O- _O-