NK Dressuur 2018: Enerverende eerste dag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

NK Dressuur 2018: Enerverende eerste dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 18:18

knhs
Dressuur

Afbeelding
Daphne van Peperstraten en Greenpoint's Cupido. Foto: DigiShots / FEI

Vandaag is in Ermelo de eerste dag van het NK dressuur afgewerkt. Nadat eerder al het programma was aangepast vanwege de extreme weersomstandigheden, werd aan het einde van de middag besloten om de Grand Prix die vanavond op het programma stond te verplaatsen naar morgen.

Vanmorgen in alle vroegte begonnen de Junioren en Young Riders aan hun kampioenschap. Bij de Junioren ging de winst naar torenhoge favoriete en Europees kampioene Daphne van Peperstraten met haar Greenpoint’s Cupido. Bij de Young Riders ging de zege naar Thalia Rockx met Verdi de la Fazenda. Rockx reed ook naar een tweede plaats bij de Junioren.

Ook voor de paradressuur is vandaag het eerste onderdeel van het kampioenschap verreden. Hier ging de winst naar Sanne Voets met Demantur N.O.P..
In de Lichte Tour kwam Kirsten Brouwer met Sultan des Paluds als beste uit de bus.

Vanavond wordt de eerste proef van het ZZ-Zwaar in de Amaliahal verreden. Daar is de temperatuur veel lager, de wedstrijd binnen wordt in beeld gebracht door ClipMyHorse.

Lees hier meer over het verplaatsen van de Grand Prix naar de zaterdag.

Kijk hier voor alle uitslagen.

Het aangepaste programma van de zaterdag, wordt zo spoedig mogelijk gepubliceerd op http://www.nk-dressuur.nl
Kaartjes van de vrijdag zijn ook op zaterdag geldig.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: NK Dressuur 2018: Enerverende eerste dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:51

Ik wil even kijken wat mijn klant (Kim Noordijk) gedaan heeft, maar geen idee welke klasse ze rijdt. Iemand enig idee waar ik moet kijken?

Fennee
Berichten: 2501
Geregistreerd: 14-08-11
Woonplaats: Provincie Drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:55

LadyMadonna schreef:
Ik wil even kijken wat mijn klant (Kim Noordijk) gedaan heeft, maar geen idee welke klasse ze rijdt. Iemand enig idee waar ik moet kijken?


https://www.nk-dressuur.nl/startlijst-2016/
En dan vermoed ik bij de junioren(?)

:)

Spenk
Berichten: 21741
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:56

4e plaats bij de junioren.

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13090
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:57

Kim Noordijk staat vanavond op de startlijst bij de Junioren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie