refurbished iphone,welke?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tengeltje11
Berichten: 7080
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

refurbished iphone,welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 21:00

tot nu toe had ik een nokia,maar vooral mijn man begint steeds vaker te jammeren dat hij mij bv geen appjes kan sturen,geen foto's kan doorsturen,....

dus nu toch aan het kijken voor een internet-rijke foon.

man heeft een refurbished iPhone en ik zou voor hetzelfde geen.

nu ben ik niet van plan er veel aan uit te geven,liefst zo weinig mogelijk,maar wil dan ook geen ding waar je uiteindelijk amper iets mee kan omdat alles achterhaald is ofzo.

iPhone 5 zie je nog,maar is het 'oudste',dus minder aan te raden gok ik?
IPhone SE?hoe zit het daar mee?
iPhone 6 nog prima?

en qua gb's?
16gb ok?of ….?

wie weet raad?
en wie ervaring met welke shops?


Warboel
Berichten: 14643
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 21:04

Wat wil je er maximaal aan uitgeven?
Je zou ook voor een nieuwe SE kunnen gaan, die zitten nu rond de 330 euro.
Refurbished is soms best prima, maar ook wel vaak troep (neppe batterijen en schermen bijvoorbeeld) anders zou je 8nnemiek hier op Bokt eens kunnen berichten, volgens mij weet zij best wat van refurbished af!

Zou wel voor iets meer als 16 gb gaan, dat is wel erg snel vol. Zou voor minimaal 32 gaan :j

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite


tengeltje11
Berichten: 7080
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: refurbished iphone,welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 21:05

(man heeft al steeds refurbished gekocht en al altijd best ok mee geweest)

biggirl

Berichten: 1377
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 21:13

Iphone 6s heb ik momenteel nog 2 maanden en dan een nieuwe maar heel tevrede met deze !

Nieuwprijs ligt rond 300-400 maar refurbished gezien voor 245 bij kpn dus vershil valt wel mee

Tele2 heeft ook refurbished goeie vriend heeft daar een gehaald en erg tevreden ook over de serves

kerstmuts

Calanthe

Berichten: 1917
Geregistreerd: 11-01-15
Woonplaats: Omgeving Arnhem/Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 21:18

Ik zou geen 5 of 5s halen, zijn aan de oude kant.
Weet niet of je een grote/kleine telefoon wil, maar zou wel voor een iphone 6s of SE gaan. Zou sowieso wel 32gb of meer nemen, 16gb heb je binnen notime vol en je kan het niet uitbreiden :)

I think I try too hard, how I look, what I do, what I'm sayin'

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: refurbished iphone,welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 21:22

Ik heb een iPhone 6 en ben er onwijs blij mee!

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 06:43

De iPhone 5 en 5s zijn inmiddels érg verouderd inderdaad.
De iPhone SE heeft ongeveer dezelfde hardware als de 6s, maar is iets kleiner. Daardoor is hij wel ook wat krachtiger dan de 6s (kleiner scherm, dus minder rekenkracht nodig voor dezelfde prestaties).
Persoonlijk vind ik het formaat van de SE ideaal. Het is de kleinste smartphone die er te vinden is voor zover ik weet, en past gewoon goed in je broekzak, ligt perfect in je hand en voor mij is het scherm ook groot genoeg.
De 6 en 6s hebben dus een groter scherm, er past wat meer informatie op, maar voor mij persoonlijk gewoon te groot.
Dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken.
16GB zit erg snel vol. De apps zijn tegenwoordig vrij groot. De oudere SE modellen zijn alleen in 16GB en 64GB te koop. Ik heb zelf de laatste. Later is het 16GB model vervangen door het 32GB model.

Wat refurbished betreft: Leapp is altijd de grootste geweest in refurbished Apple spul. Uiteindelijk werden ze daardoor steeds duurder en liepen de verkopen terug, en ze zijn een maand geleden failliet gegaan. Wel inmiddels weer overgekocht door een ander bedrijf volgens mij en maken een doorstart waardoor mensen hun garantie behouden, maar dat is wel iets om rekening mee te houden als je bij Leapp koopt.
Het voordeel van iPhones is dat het gewoon heel degelijke telefoons zijn waar niet snel iets mis mee is, en ik persoonlijk ook nog wel via marktplaats zou durven kopen (van een vrouwelijke verkoopster :+ ).
Of de garantie van een (betrouwbaar) refurbished bedrijf de hogere prijs waard is, dat moet je voor jezelf beslissen.
Er komen inderdaad ook regelmatig goede refurbished deals voorbij van telecom providers.
Ik heb vorig jaar gezocht naar een iPhone SE voor mijn tante, maar ze bleken refurbished nog zo duur te zijn (en dat voor 2 jaar oude telefoons) dat het niet veel scheelde, en dus hebben we toen een nieuwe gekocht bij de Apple store. Ga je naar de Amac store, dan heb je voor €329 een SE met 32 GB, mét 3 jaar garantie, gloednieuw. En dat zijn fijne winkels met mensen die weten waar ze het over hebben, en waar je altijd binnen kan lopen als je een probleem hebt.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Emori

Berichten: 13115
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: refurbished iphone,welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 09:26

Ik heb een 32gb SE en vind het ideaal.
Lekker klein past normaal in mijn broekzak en je kunt er alles mee :)
Wel nieuw trouwens. Zo duur zijn ze niet voor een IPhone.

[IM] Ons gouden paardje is er niet meer..
Follow the bliss just like a summer song
Please stay there forever, I'll try to remember


kwita

Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 18:27

Ik heb stiekem meegelezen, en ook een se nieuw , de 2e hands waren nog best duur. tot dus ver bevalt het best ( het formaat en het hele uiterlijk van dat ding) maar ik heb net het pakje geopend...dus we gaan kijken of ik er ook weg mee kan!( en ik moet bekennen ik ben er niet zo handig mee , na 3jaar telefoon loos te zijn geweest). Het was heerlijk rustig maar ook mis je veel dus toch maar weer een poging!
( En 8nnemiek bedankt voor het delen van je kennis!) ;)

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 18:43

Ik raad iig ook aan om meer als 16GB te nemen al is het zeker niet een Moetje. Ik gebruik nu de iphone 6s - ook een prima formaat wat makkelijk in je broekzat past als je zo'n telefoon zoekt - al bijna 2 jaar en merk dat ik met 16GB toch vaak tekort schoot als ik fotos en videos erop heb staan en redelijk wat apps.

Dit was dus eigenlijk wel heel makkelijk op te lossen door een iCloud account aan te maken en voor 0,99 per maand heb ik nu 50GB erbij - dit heb ik dus gedaan waardoor ik eigenlijk nog met gemak goed alles kan doen nu met de 16GB telefoon. Dus ik gooi dan gewoon wat sneller m'n foto's en videos eraf en dan kan ik weer er tegenaan.

Maar als je de optie hebt om voor meer GB te gaan, zou ik dat natuurlijk dus wel gewoon doen.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Ipsiedipsie, Pina22 en 15 bezoekers