voorstelling

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rushwood

Berichten: 124
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 19:39

ik ben dus pepper, man van stef
ik ben bang dat ik, (stef kennende)niet zoveel nieuws over mezelf kan vertellen.ik kan niet paard rijden. ik weet niet eens hoe ik er één moet opzadelen. ik weet nix van paarde ziektes en hun benamingen, toch weet ik veel van paarden. hoe dat zit leg ik nog wel eens uit.(als stef dat nog niet gedaan heeft)
ps: ben ik nu echt een bokker?(want dan mag ik mee)


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:09

welkom!!!!!!
Ik ben dus stef (duh)
enneuh, van mij mag je niet mee, van mij moet je mee. Ik heb niet voor niks bergen verzet gister om je mee te krijgen he!!!!!

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 23:15

Hoi! En ik ben dus de betere helft van Sonja, zoals ze zelf altijd zegt. Leuk dat je mee gaat Bokken! Wordt een heeeeel gezellig weekeinde! Ben bang dat jullie dit nog veeeel vaker mogen organiseren dames! Groetjes, Dick.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 23:33

hooi, Nou mij ken je al hoor!

enne bart weet ook niet veel van termen etc. Hij kan ook heel goed omgaan met Barley.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:00

He is dit nu de manier om toch je aanhang mee te nemen op het bok weekend.

Ik kan het begrijpen. De volgende keer ben ik zeker van de partij. Mei is voor mij altijd een hele drukke maand dus zo erg is het niet maar wel jammer.

Gr Pris


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:04

He! Ik weet wel veel termen Lachen Of ja, in vergelijking met de gemiddelde Nederlander Knipoog Ik heb in al die Heike-jaren toch best wel redelijk wat opgestoken Lachen hehe. Maar met termen houdt het ook wel redelijk op *LOL*

Maar welkom Pepper Lachen
Maar hoe zit het nou met het veel weten maar toch weer niet? Heeft Stef volgensmij nog niet uitgelegd..

BTW ff voor de duidelijkheid, ik ben geen aanhang van Heike (of zij van mij *LOL*)...

[edit]typo[/edit]
_________________
"It is not enough to succeed. Others must fail." -- Gore Vidal Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-03-01 11:35 ]</font>

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 11:05

he Bart en Heike, zijn jullie niet gewoon elkaars aanhang en staan jullie dus buiten discussie omdat niet duidelijk is wie aanhangt bij wie Knipoog ?!
Ahaa, daarom sta jij opeens als 'moderator', Bart, nu heb ik 'm ! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, anne7, Briiet, Celebi, Donderwolk55, DWitzel, Eleeke, Elitedeux, Eretria, eva92, fnpetter1990, GrapeshotBot, Hanneke137, IASCrawler, Keizerinnnn, KikiCelinevs, Kirrietje, laura22, Mars, Mrskiwi, Pantykous, Poldermenner, PowerPoef, Room_Soesje, scappa, senna21, Tink89, Tomboy0, xJurdyWonanx en 75 bezoekers